waar is iedereen van voor het eerst naar gyn???

hai meiden,

vind het op zich wel leuk, alleen lopen wij niet meer in het ziekenhuis, maar dat maakt eigenlijk niet echt uit toch? zal eens gaan kijken, wil toch eigenlijk wel met jullie blijven kletsen...

xx

heb me proberen te registeren, maar dan krijg je een mail dat je voogd moet ondertekenen! wat moet ik dan doen??

alvast bedankt

bij mij ging het heel gemakkelijk?
Je meot zeggen dat je ouder bent dan 1996.
MAar we kunnen hier ook nog altijd blijven schirjven
is ook goed hoor.

Hoe is het trouwns want je nod zit eraan te komen toch??

he meiden

Nou me eerste werkdag er op zitten. Ben kapot was giga druk niet leuk meer.. bijna geen pauze gehad enz.
Maar wel leuke reacties van me collega's gehad van jij weer terugna je stage dagn leuk. NU ook weer complimenten gehad dat ik het allemaal weer goed op pak.
Nou morgen weer en kan dan 3 dgn bijkomen en dan zaterdg werken. Morgen hoor ik meer wanneer ik weer moet werken.

maar ik zal ook eens kijken op die site esk maar wil zoals de meeste jullie niet kwijt omdat we elkaar nu toch al een redelijk goed kennen en weten waar we mee bezig zijn..

Ja mijn Nod komt al weer dichter bij maar ik geloof nergens meer in, zelfbescherming denk iik maar dat is beter dan weer een flinke dip te krijgen als ik het wel weer wordt en dnek dat het raak is.
Eerst as vrijdag naar de gyn toe ben benieuwd wat hij gaat zeggen.

kus natas

Ik heb me net aangemeld bij de site van Esk en heb Amber en wendy al gevonden.
Heb jullie een mailtje al gestuurd.
MAar ik weet nog niet of dat wel zo makkelijke site voor ons is.
Ja kan wel kletsen maar weer niet of het zo kan zoals we nu doen dat vind ik nog niet zo snel.

Maar proberen waard en zoals wendy/amber al zeggen we hebben deze site ook nog altijd

kus natas.

Ga naar zwanger worden met hulp (iets verder op de bladzijde onder onderwerp), daar heb ik een post gedaan met langer dan een jaar bezig/ bezoek aan de gyn.

We proberen het inderdaad gewoon en als het meerendeel het goed vindt werken gaan we over. Tot die tijd blijven we (ook) hier schrijven.

Wenser (zit op dag 19 van ronde 18 alweer)

oeps..dan heb ik net de verkeerde aangeklikt denk onder 1996...dom van me...nu moet ik mijn voogd laten tekenen hahahaha...

nou ja blijf hier ook schrijven hoor...

ja meiden, nod is morgen, geen idee wat ik moet verwachten!! heb totaal geen zwangerschapsklachten, dus denk dat ik ongie ga worden!heb wel een kort lontje.. ben al wel zover dat ik niet eerder test dan nod, elke keer die teleurstelling!! en maar kijken naar de test...

@natas wanneer is je nod? ook spannend weer he, net zoals jij geloof ik er eigenlijk niet in dat het ook wel kan zijn..

ik houd jullie op de hoogte...

goede nachtrust en tot morgen

xx

Hoi Polleke,

Spannend, spannend, spannend! Ik duim dat het dit keer raak is. Op kwaaltjes kun je nauwelijks bouwen he? De ene keer voel je vna alles en de andere keer komt t uit t niets.

Ik moet nog een dag of 9.

Natas: ook jij veel succes!

Ik ga nog even naar eht forum van Esk kijken. Misschien kun je je opnieuiwu registreren zzonder voogd.

Bij deze posts kan ik niet zien wat ik typ als ik op mijn werk zit, gek he? Zal wel een bepaald programmatje niet geinastalleerd zijn. Vergeef me de typefouten, want ik kan het niet teruglezen ;-)

Wenser

Terug
Bovenaan