Waar is iedereen???

eh debby, je verhaal over de star trekkers is al een keer overgekomen hoor; geeft niet dat je het nog een keer doet (zo onthouden wij dat beter) maar dan weet je dat.

Enne, fijn dat je geleerd hebt om met die ballast om te gaan. Ga ik ook leren.

En nu gaat echt die laptop dicht

Doei he

Chakotay

Ja ik werk dus tussen alleen maar vrouwen en heb er echt een hekel aan als dingen niet direct worden uitgesproken. Ik ben zelf introvert en ben niet zo.....hoe moet ik dat zeggen...primair in mijn manier van uiten. Maar ik ben wel eerlijk en heb echt een hekel aan die hints waar jij het over hebt Debby. Als iedereen gewoon duidelijk is scheelt dat een hoop gestress, denk ik maar. Dat is vaak ook waar echt mee kan zitten, als ik bij iemand voel dat ze iets dwars zit ten opzichte van mij, maar het niet gewoon zegt

Jullie zijn al zo druk in gesprek verwikkeld dat ik niet weet waar ik in moet springen.

tja, irritant he?? als ik da voel zeg ik het gewoon; Joh.. zit je wat dwars over mij?? zeg het maar gewoon hoor?!
Meestal komt het er óf uit.. of ze lopen rood aan en zeggen euhhhh nee hoor.. er is niets.. weet ik al genoeg

Ennehh truste chakotay!!

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2007 21:23:34'));

Jullie zijn al zo druk in gesprek verwikkeld dat ik niet weet waar ik in moet springen.

over ongesproken dingen Sil, en over stille hints van vrouwen

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2007 21:24:37'));

bij het begin

Dan wil ik nog even zeggen dat ik me vereerd voel dat oa ik genoemd werd als spil van het forum.
Maar ik ben het met Debby eens dat we het met z'n allen doen!

Verder slaap ik ook slecht en kan ik dingen heel moeilijk loslaten en vind ik het fijn te weten hoe de verhouding B'Elanna/ Chacotay nu is.

Van de stille hints ben ik ook niet.
Ik heb regelmatig het verwijt gekregen dat ik té direct ben. Lekker belangrijk..
Maar dat geld dan voor bijv. de werkvloer.
Ik moet zeggen dat ik er veel meer moeite mee heb, als het dichterbij huis komt, zeg maar.

Terug
Bovenaan