Waar is iedereen???

Dank je wel voor de uitleg, Debby; ik heb dit nooit geweten. Enne slim om te kopieren.

Maar is Chakotay op de een of andere manier hoger in rang dan B'Elanna of gaat dat helemaal niet op?

hihihi Debby, ik snap er echt de ballen niet van. Maar ik vind de naam wel mooi.

@ Ida, ik heb dat net zo. Trouwens het laatste half jaar slaap ik beter dan ik ooit gedaan heb. De eerste maanden toen Jeske er was natuurlijk niet maar nu ze ook goed doorslaapt slaap ik dus beter. Nog niet heel goed hoor maar toch verbetering.
Ik denk dat het komt omdat ik dus niet meer werkte. Dan spookt er toch minder door mijn hoofd. Ik ben nu weer begonnen met werken dus ik ben benieuwd of het slapen weer minder wordt.

Als de kapitein om een 1 of andere reden niet kan functioneren wél, dan neemt hij de functie van kapitein over... Anders; NEE!!!!
Zij neemt alleen direkte orders van de kapitein, ze staan dan gelijk in rang.

@Debby:   hahahaha, gelukkig maar he

@Juf; inderdaad spannend of het goed blijft gaan. Ik hoop het echt voor je

@JUF, ben jij (net als ik) een gevoelig mens? Ik trek me namelijk ook alles heel erg aan en dat maalt dan ook zo lekker als ik in m'n bedje lig. Ik draag af en toe de halve wereld op m'n schouders, maar ook kan ik een nare opmerking van iemand tegen mij echt heel moeilijk plaatsen; ik wil altijd aardig gewonden worden en dat kan natuurlijk niet altijd, maar dat vind ik dus wel moeilijk.

@ Ida, ik hoop dat jij ook snel wat meer aan je nachtrust toekomt. Het hakt er toch wel in om steeds maar slecht te slapen. Ik las hier laatst dat je je soms ook een beetje depri voelt. Slaapgebrek helpt daar ook niet echt aan mee

Even goed nieuws. Heb al even geen enkele pijnklachten meer. Denk dat het alcohol en vetloze dieet helpt . Daar slaap ik ook meteen een stuk beter van.

Terug
Bovenaan