Waar is iedereen???

Jaaa ben er ook weer effe hoor! Hahaha
Hier nog zo'n oververmoeide mama!!! Pfffff, ben echt kapot en ga ook ECHT niet laat naar bed vandaag. Voel me ook vanaf gisteren niet helemaal lekker dus..
En euuuhh, Ida, dat altijd maar aardig gevonden willen worden klinkt mij heeel bekend in mijn oren (helaas..)!

Da's inderdaad fijn om te horen JUF.

Maarre even niet zo fijn; ik ga zo afsluiten. (slapen)

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2007 21:09:30'));

@JUF, ben jij (net als ik) een gevoelig mens? Ik trek me namelijk ook alles heel erg aan en dat maalt dan ook zo lekker als ik in m'n bedje lig. Ik draag af en toe de halve wereld op m'n schouders, maar ook kan ik een nare opmerking van iemand tegen mij echt heel moeilijk plaatsen; ik wil altijd aardig gewonden worden en dat kan natuurlijk niet altijd, maar dat vind ik dus wel moeilijk.

ik ook, maar op een bepaald moment in een bepaalde situatie heb ik het geleerd los te laten.
Het was óf verder met die wereld sjouwen óf er zelf aan onderdoor gaan, tja.. geen moeilijke beslissing lijkt me.
Wat mij trouwens wél heeft gehopen is door 13 jaar tussen alleen maar mannen te werken, die geven geen hints zoals vrouwen.. ik snap ze daardoor ook niet meer, en kan me er ook niet meer druk over maken.
Zo van; wat bedoelen ze nu met die opmerking?? dat heb ik zelden nog maar.. haha wel handig!!
Maar aan de andere kant vinden sommige mensen mij daardoor té direkt; jammer dan... hún verlies!

oke poging nummer 4 om mijn verhaal te tikken en te plaatsen

Chakotay en B'Elanna zaten samen in de Maquis (een soort verzetsbeweging) nadat de federatie een vredes-contrakt met de cardassianen head ondertekend werden ze een soort guerilla-strijders.
Hun werden door de Voager opgepakt en door een fout zijn ze in het delta-kwadrant terecht gekomen.
Ze kregen de kans om zich uit de gevangenis te werken en Chakotay werd de rechterhand van kapitein Janeway, en B'Elanna werd chief engineering officer...

Groetjes Debby

Eigenlijk moeten we er schijt aan hebben wat anderen over ons denk; maar ja.

eh lieve meiden, welterusten straks (4 december zometeen)

oepssss hahaha copy/paste werkte nog.. whaaahahaha dubbel verhaal!!

@ Ida, ik lees je bericht nu pas.
Ja ik ben ook wel erg gevoelig hoor. Ik wil ook graag dat iedereen me  aardig vindt. Ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft, maar ik ben ook zo irritant perfectionistisch. Oh en ik ben een echte denker. Ik uit dingen niet zo direct maar denk overal veel over na. Echt introvert dus. Jij ook wel denk ik, of niet?

Terug
Bovenaan