Waar is iedereen???

Ben je zosieso een goede slaper? Ik heb altijd nog tijd nodig om alles van me af te zetten en soms duurt dat echt uren. Ik ben altijd (sinds ik me kan herinneren) al een slechte slaper geweest.

Nou Sandy
Welkom bij de club van (over)vermoeide moeders.
Vervelend van die onrust 's nachts trouwens.

Ik heb al 4x geprobeert te reageren... word er elke keer uit geknikkerd!!

Praat me er niet van. Ik slaap mijn hele leven al slecht. Ik krijg mijn hoofd maar niet stil. Ook word ik vaak wakker tussendoor en kom dan weer  moeilijk in slaap.  

Ik kan er altijd wel redelijk mee functioneren. Alleen als het echt 3 nachten ofzo heel slecht is word het moeilijk

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2007 20:38:20'));

chakotay is volgens mij de baas van B'Elanna in star trek

oke poging nummer 4 om mijn verhaal te tikken en te plaatsen

Chakotay en B'Elanna zaten samen in de Maquis (een soort verzetsbeweging) nadat de federatie een vredes-contrakt met de cardassianen head ondertekend werden ze een soort guerilla-strijders.
Hun werden door de Voager opgepakt en door een fout zijn ze in het delta-kwadrant terecht gekomen.
Ze kregen de kans om zich uit de gevangenis te werken en Chakotay werd de rechterhand van kapitein Janeway, en B'Elanna werd chief engineering officer...

ff copy/paste voor het geval dat het wéér verdwijnt...

Das inderdaad gek Debby, je bent er dus nog wel.

Enne JUF, echt vervelend met dat slapen dan he. Ja dat hoofd stil krijgen; dat heb ik dus ook. En alles al geprobeert om het stil te krijgen, en niks helpt. Ik slik af en toe slaappillen en als ik erg gespannen ben, wordt ik gewoon na 2 uurtjes ofzo wakker en dan helpt dat ding ook al niet meer. Om gek van te worden

Terug
Bovenaan