waar komen jullie van daan???

quote: Katwoman reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-12-2007 09:45:20'));

Ik kom uit Brabant, vlakbij Tilburg...

Zijn er nog andere zwangere brabanders??

Katwoman

Ja, hier ook een zwangere Brabander. Ik kom uit de omgeving van Den Bosch.

groetjes Hompie

Jeetje is inderdaad wel heel erg leuk dat er zo veel vrouwen uit de buurt komen van Nijmegen en Arnhem. Echt wel gezellig. En ja Heteren, Groesbeek en de kanten ken ik wel en in Renkum gaan we regelmatig eten. Bij campman wel te verstaan.

Groetjes

Hallo, hier ook iemand uit Gelderland.

Woon in de buurt van Elst, Nijmegen, Arnhem. Ben een Gelderlander, maar heb zo mij invloeden uit Limburg, dat zie je wel aan mijn naam. Wil heel graag snel in contact komen met iemand uit de omgeving  die zelf uit Limburg komt.
Ik zag hier iemand die Frupke heet. Jij woont echt in de buurt, misschien zin om eens af te spreken en weer lekker het Limburgse in ons op te halen?

Sies

Zo, even ter aanvulling op mijn vorige reactie, ik zie nergens mijn email-adres. Is lastig reageren voor anderen. Dus hierbij mijn email, voor als je toch fijn wilt mailen met mij, zou het hee leuk vinden! Zit zelf in een moeilijke periode nu en zou het leuk vinden om het eens over iets anders te hebben of om lekker opgepept te worden. Groetjes
sieske27@hotmail.com

quote: Sieske37 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-01-2008 11:52:41'));

Hallo, hier ook iemand uit Gelderland.

Woon in de buurt van Elst, Nijmegen, Arnhem. Ben een Gelderlander, maar heb zo mij invloeden uit Limburg, dat zie je wel aan mijn naam. Wil heel graag snel in contact komen met iemand uit de omgeving  die zelf uit Limburg komt.
Ik zag hier iemand die Frupke heet. Jij woont echt in de buurt, misschien zin om eens af te spreken en weer lekker het Limburgse in ons op te halen?

Sies

Erg leuk om contact te hebben met iemand met dezelfde roots als ik. Als het goed is heb je mail, spreken we dan even verder.

Groetjes Frupke

quote: Katwoman reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-12-2007 09:45:20'));

Ik kom uit Brabant, vlakbij Tilburg...

Zijn er nog andere zwangere brabanders??

Katwoman

Heej
Zeker zijn er hier ook brabanders... ik kom uit Breda...
groetjes,
Manuela

Hallo allemaal,
Ik ben Manuela en kom uit breda.. Ben 19 jaar... ik heb een zoontje van  1 jaar 03-12-2006 en ben nu van de 2e zwanger...
ze kunnen nog niet zeggen hoever ik ben.. maar ongeveer 8weken nu..
eigenlijk volgens mij laatste menstruatie 10weken.. maar dat is dus waarscheindelijk niet.

Groetjes,
Manuela en Dani
www.djukkiej.beebiesite.nl

Terug
Bovenaan