waar komen jullie van daan???

He Nijntje,
Wat grappig voor mij is de VK echt om de hoek. Maar ik zit voorlopig nog even bij de gyn. Misschien dat ik na de eerste echo wel terug mag naar de VK.
Is dit je eerste zwangerschap? Het zijn hele leuke lieve meiden  in die praktijk. En ze hebben bij  mij, toen het in mijn eerste zwangerschap niet helemaal goed ging, heel adequaat gehandeld. Je zit daar goed dus

Wat leuk dat er veel mama's uit de buurt van Nijmegen komen! Heteren ken ik ook wel, daar wonen sinds kort vrienden van ons. En Oosterbeek ken ik ook. We lopen al jaren de airborn daar met een hele club! Dat zal alleen dit jaar niks worden. Dan maar op de tribune iedereen toezwaaien! hahaha.
Nou ja leuk in ieder geval.

gr Linda mama van Charlotte

Hey Dames,

Ik kom uit het mooie Twente, ik ben nu 10 weken en  2 dagen zwanger van ons tweede wondertje. Heb net mijn echo gehad en alles was goed de kleine was al lekker aan het rondzemmen, wat was het toch weer heerlijk om te zien!!!

Liefs trotsemams

Hoi Arnhemse meisjes!

Wat leuk dat zo veel van jullie uit (de buurt van) Arnhem komen. Ik woon ook in Arnhem (Noord). Zijn jullie al aan het kijken naar verloskundigen, kraamzorg en kinderopvang? Ik heb geen idee waar ik op moet letten. Iemand tips?

O ja, ik ben ruim 6 weken zwanger van m'n eerste en 33 jaar.

Doei!
Momma

Terug
Bovenaan