waar komen jullie van daan???

quote: Frupke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-01-2008 17:29:17'));

quote: Sieske37 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-01-2008 11:52:41'));

Hallo, hier ook iemand uit Gelderland.

Woon in de buurt van Elst, Nijmegen, Arnhem. Ben een Gelderlander, maar heb zo mij invloeden uit Limburg, dat zie je wel aan mijn naam. Wil heel graag snel in contact komen met iemand uit de omgeving  die zelf uit Limburg komt.
Ik zag hier iemand die Frupke heet. Jij woont echt in de buurt, misschien zin om eens af te spreken en weer lekker het Limburgse in ons op te halen?

Sies

Erg leuk om contact te hebben met iemand met dezelfde roots als ik. Als het goed is heb je mail, spreken we dan even verder.

Groetjes Frupke

Hoi. Heb je mailtje gelezen en inmiddels beantwoord. Hoop weer wat van je te horen.
Groetjes Sies

hoi allemaal,

ik kom uit voorburg vlakbij den haag en ben in 30 aug. uitgerekend van ons tweede kind, maar tijdens mijn zwangerschap zal ik gaan verhuizen naar ypenburg den haag, we hebben de sleutel al gekregen en mijn vriend is druk bezig om het huis af te werken we zullen eind april begin mei gaan verhuizen.

groetjes tineke

quote: tineke240 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 11:57:17'));

hoi allemaal,

ik kom uit voorburg vlakbij den haag en ben in 30 aug. uitgerekend van ons tweede kind, maar tijdens mijn zwangerschap zal ik gaan verhuizen naar ypenburg den haag, we hebben de sleutel al gekregen en mijn vriend is druk bezig om het huis af te werken we zullen eind april begin mei gaan verhuizen.
dus kom je uit mijn omgeving kom gezellig mailen hier mijn mail adres:
soepelpak17@imail.nl

groetjes tineke

Terug
Bovenaan