waar komen jullie vandaan en wat doen jullie?

Hoi allemaal,

Aangezien we nu het zomerforum hebben, en er heel veel onbekende meiden zijn, is het misschien wel leuk om te vertellen waar we allemaal vandaan komen en wat we doen.....

Ik zal beginnen;

Ik kom uit de regio Rotterdam; een klein dorpje tussen Zoetermeer en Rotterdam in. We wonen hier heerlijk; vlakbij de Rottemeren, een recreatiegebied...........
Verder werk ik 4 dagen in de week op een middelbare school als docente Nederlands. Heerlijk al die pubers, haha!

Groetjes, eline

Hoihoi,

Ik ben Iris (28) en woon samen met mijn vriend Marc (31) en sinds mei ons dochtertje Evy (10w5d). We wonen in Sittard; Limburg.
Ik ben verpleegkundige en werk al bijna 7 jaar binnen Stichting Pepijn en Paulus. Dit is een instelling voor mensen met een verstandelijke handicap.
Na mijn verlof ga ik weer fulltime werken.

Groetjes Iris mv Evy (16-05-08)

Hai allemaal,

Goed idee Eline!!
Ik woon samen met mijn vriend en onze dochter Mila (03-05-2008) in Apeldoorn. Op dit moment werk ik nog 60% ong. 21 uur in de week als verpleegkundige in een instelling voor mensen met een verstandelijke handicap (net als jij Iris!). Mijn groep bestaat uit 7 zorgvragers die allemaal rolstoel gebonden zijn en volledige zorg nodig hebben (wat voor groep heb jij Iris?).

Als iemand nog wat wil weten..vraag gerust.

Liefs,
Judith

Hallo allemaal...
Deze mei2008mama is eigenlijk gewoon Gisela. Ik ben 28 jaar en woon samen met mijn vriend sinds 5 jaar in Meppel (Drenthe). Verder hebben we 2 katten en sinds 13 mei dus onze prachtige dochter Elise Sophie.
Ik werk als ziekenVerzorgende in een woon- en worgcentrum voor ouderen, voorheen 28 uur p.w. Na mn verlof voor 22 uur p.w. in wisselende diensten. In het weekend en 's avonds is vriendlief thuis, voor de rest hebben we een gastouder bij ons in de straat waar we haar naar toe kunnen brengen vanaf sept.