waar komen jullie vandaan en wat doen jullie?

Hoi allemaal,

Aangezien we nu het zomerforum hebben, en er heel veel onbekende meiden zijn, is het misschien wel leuk om te vertellen waar we allemaal vandaan komen en wat we doen.....

Ik zal beginnen;

Ik kom uit de regio Rotterdam; een klein dorpje tussen Zoetermeer en Rotterdam in. We wonen hier heerlijk; vlakbij de Rottemeren, een recreatiegebied...........
Verder werk ik 4 dagen in de week op een middelbare school als docente Nederlands. Heerlijk al die pubers, haha!

Groetjes, eline

Hoihoi,

Ik ben Iris (28) en woon samen met mijn vriend Marc (31) en sinds mei ons dochtertje Evy (10w5d). We wonen in Sittard; Limburg.
Ik ben verpleegkundige en werk al bijna 7 jaar binnen Stichting Pepijn en Paulus. Dit is een instelling voor mensen met een verstandelijke handicap.
Na mijn verlof ga ik weer fulltime werken.

Groetjes Iris mv Evy (16-05-08)

Hai allemaal,

Goed idee Eline!!
Ik woon samen met mijn vriend en onze dochter Mila (03-05-2008) in Apeldoorn. Op dit moment werk ik nog 60% ong. 21 uur in de week als verpleegkundige in een instelling voor mensen met een verstandelijke handicap (net als jij Iris!). Mijn groep bestaat uit 7 zorgvragers die allemaal rolstoel gebonden zijn en volledige zorg nodig hebben (wat voor groep heb jij Iris?).

Als iemand nog wat wil weten..vraag gerust.

Liefs,
Judith

Hallo allemaal...
Deze mei2008mama is eigenlijk gewoon Gisela. Ik ben 28 jaar en woon samen met mijn vriend sinds 5 jaar in Meppel (Drenthe). Verder hebben we 2 katten en sinds 13 mei dus onze prachtige dochter Elise Sophie.
Ik werk als ziekenVerzorgende in een woon- en worgcentrum voor ouderen, voorheen 28 uur p.w. Na mn verlof voor 22 uur p.w. in wisselende diensten. In het weekend en 's avonds is vriendlief thuis, voor de rest hebben we een gastouder bij ons in de straat waar we haar naar toe kunnen brengen vanaf sept.

heey ik ben patricia 27 jaar en in juni 6 weken en een dag te vroeg bevallen van onze prachtige zoon Celeno
na ruim 2 weken in het ziekenhuis kwam hij thuis en het gaat allemaal erg goed!
ik werk op een kinderdagverblijf eerst 4 dagen en ga nu 3 dagen werken
we zijn net verhuisd, de nacht dat we zijn verhuisd ben ik bevallen
dus dat was ook nog wel ff wat..
maar nu genieten we heerlijk in ons nieuwe huisje met zn 3en

xx

Hoihoi,

@J_J:
Ik werk op een afdeling die binnen de stichting bekend staat als de ziekenboeg. Hier wonen momenteel 4 bewoners voor vast. Ze zijn allemaal rolstoel- en zorgafhankelijk. We hebben een jongetje van 3 jaar die naast zijn verstandelijke beperking ook nog een tracheo-canule heeft. Ik vind dit af en toe wel confronterend nu; daar zijn niveau rond de 3/4 maanden wordt geschat. En Evy volgende week 3 maanden wordt. Je mag niet vergelijken, maar toch....
Naast onze vaste bewoners kunnen wij bewoners opnemen na bijv. een ziekenhuisopname/operatie of ter observatie bij epilepsie.
Daarnaast logeren in de weekenden/vakanties regelmatig kindjes bij ons die gewoon thuis wonen, maar dan even bij ons komen om de thuissituatie te ontlasten.
En als laatste verrichten wij ook een wijkzorgfunctie binnen de stichting. Wij catheteriseren, verzorgen wonden en zetten spuiten bij bewoners waarvan het personeel niet geschoold hiervoor is.
Een hele leuke en afwisselende groep dus.

@mei2008mama:
Wat toevallig zeg. Jij werkt ook in de zorg. Mijn vriend is ook de avonden en weekenden thuis als ik onregelmatig werk. En door de week gaat Evy straks ook naar een gastoudergezin die toevallig ook bij ons in de straat woont. En dit alles gaat ook in september gebeuren.

Groetjes Iris mv Evy (16-05-08)

Hoi!

Ik ben Pippi (forumnaam) en ben   nu nog 36. Woon met mijn man en kids al weer 3 jaar in Zweden. Onze lieve Linde is op 17 mei geboren in 6 uurtjes tijd in het ziekenhuis. De bevalling in het buitenland was een mooie ervaring hoor! Ik werk niet buitenshuis, maar heb een klein bedrijfje aan huis (Bed & Breakfast). Het is nu hoogseizoen, dus een komen en gaan van vakantiegangers en familie-vrienden. We hebben nog 2 heerlijke zoons, nu 8 en 10. Ze zijn stapel op hun zusje en zijn smoorverliefd op d'r bij elk nieuw jurkje wat ze aankrijgt. De 'oooh, wat schattiiiiig' uitroepen zijn dan niet vd lucht. Onze oudste is een echt pappaatje en de jongste is héééél voorzichtig met zijn schat. Ik voel me dan ook superrijk met ons drietal. Verder hebben we nog 2 katers, een hond en 7 kippen. Onze zoon van 8 heeft nog een hamstertje (kreng ve ding!!) That's it! Liefs Pippi
o ja, dit zijn wij, hi,hi,hi!

Hoi hoi,

Ik ben Marije en woon samen met mijn vriend, ons dochtertje en 2 poezen in een klein dorpje tussen Leiden en Haarlem. Sofie is geboren op 17 mei. Na 1 dag voorweeen, 9 uur 'echte' weeen, een knip en een vacuum is ze in het ziekenhuis geboren.
Ik werkte fulltime als administratief medewerkster/secretaresse en ga vanaf 1 september weer aan de slag voor 3 dagen in de week.

Groetjes Marije

Terug
Bovenaan