waar komen jullie vandaan en wat doen jullie?

Hi,

Leuk, ook ik zal ff iets over mezelf vertellen.
Ik ben Peet, 33 jaar en woon in de omgeving van 's Hertogenbosch.
Ik ben getrouwd en we hebben nu 2 kindjes. Een zoon van ruim 4 1/2 jr oud en een dochtertje van nu 6 wkn.
Ik heb nu nog lekker verlof, maar na de herfstvakantie (21 oktober) ga ik weer aan het werk in mijn eigen klasje. Ik ben nl. juf in een kleutergroep. Ik ga dadelijk dinsdag-woensdag-donderdag werken. (Ik werkte al dit aantal dagen, maar voorheen de maandag ipv de donderdag)
De kids gaan naar het kinderdagverblijf en mijn man is regelmatig door de week vrij en die dagen gaan ze dan dus niet naar het kdv, maar zijn ze lekker bij papa thuis!

Grtjs
mama Peet

Ik ben sinds 8 mei de trotse moeder van een heeeel mooi meisje, Luna. Net als Carola/Puk is door mijn zwangerschap mijn contract niet verlengd en ben dus op zoek (maar nog niet zo heel hard) naar een leuke parttime functie voor 3 dagen. Ik woon met mijn man, hond, konijn en cavia in de buurt van Weert (dus als je wat weet, ha ha).

Haay allemaal

Ik ben Bianca, 32 jaar en getrouwd. We wonen in Vollenhove (ov). We hebben 3 kinderen, 2 meiden en een jongen. Danae (3,5), Arwen (2) en Joah (16 mei).

Ik ben thuismama. Ik heb gewerkt als leidster op een kinderdagverblijf. Maar dit contract werd niet verlengd toen ik zwanger was van de 1e. Nu blijf ik voorlopig nog thuis, mede omdat Arwen geboren is met een open ruggetje en afhankelijk is van een rolstoel. Verstandelijk functioneert ze net zo als elk ander peutertje van 2. Lekker pittig en koppig.
Ook moet zij 4x per dag gecatheteriseerd (laten plassen met een slangetje) worden, dat doe ik (of mijn man). Sinds aug gaat ze 3 ochtenden naar een therapeutisch peutergroepje in Zwolle, wat wel prettig is voor mij. Heb ik wat meer tijd voor de andere 2.

We hebben 1 kat, de andere heeft het beter bij iemand 1 straat verderop.

Groetjes Bianca

Hoi, hoi,

Ik ben Cindy 31 jaar en woon 6 jaar samen met mijn vriend Steven van 37 jaar.

Wij hebben sinds 15 mei 2008 een zoontje MICAH. Hij woog bij de geboorte 3584 gram en was 52 cm.

Wij wonen in Zeeuwsch-Vlaanderen..

Ik ben administratief medewerkster van beroep en werkte altijd 32 uur. Ik ga nu 26 uur werken. Ik heb dan op de vrijdag ouderschapsverlof.

Groetjes,
Jorhoromo (Cindy)

Hallo,

Ik ben Ynez (forumnaam)   nog 29 jaar, getrouwd.
Moeder van Jette (21.05.2008)
Ik woon in zuid Duitsland.Ik heb het geluk 2 jaar betaald verlof te mogen genieten.Nu met die kleine meid mis ik mn nederlandse vrienden en familie wel een beetje vaker maar verder gaat t hier prima.

Groetjes

Terug
Bovenaan