waar komen jullie vandaan en wat doen jullie?

Hallo allemaal,

Ik ben Christina (forumnaam) ben bijna 30. Ik ben getrouwd en samen hebben we een zoon van 12 weken. De oudste 10 jaar is uit een vorige relatie.
Wij wonen onderin Friesland.
Tot voor kort zat ik weer op school om een opleiding van vroeger af te ronden, maar nu onze zoon er is blijf ik eerst thuis. Ik zie later wel weer wat ik ga doen, waarschijnlijk gewoon werk zoeken. Maar dan moet het met oppas enzo wel goed geregeld worden ik heb namelijk geen familie in de buurt die dat wel even kan doen.

Groetjes Christina

Hoi allemaal,

Ik ben Susan, 33 jaar, getrouwd en woon in de omgeving van Den Bosch. Ik ben assistent accountant en werk 3 dagen (24 uur). Na mijn verlof (ik begin 12 november weer, dus dat duurt nog even) blijft dit hetzelfde.

Toen ik weer ging werken na de geboorte van onze zoon Tijs heb ik een half jaar nodig gehad voor ik echt de goede balans had tussen werken en thuis. Was ik thuis dan wilde ik langer thuis zijn, was ik op m'n werk, dan wilde ik langer werken. Nu zal ik dat niet hebben, aangezien ik nu goed gewend ben aan het ritme van 3 dagen werken en 4 dagen thuis.

Groetjes,
Susan (mv Tijs 2-8-06 en Stef 29-7-08)

hallo allemaal,

Ik ben jacqueline en ik ben 26 jaar ik ben trotste moeder van een zoon (2,5) en een dochter van 10 weken!
Ik kom uit een klein dorpje in de buurt van leiden en zoetermeer.
Ik werk als apothekersass. in een klein apotheekje ik doe dit al 7 jaar met veel plezier! na mijn velof (ik heb nog drie weken) ga ik weer voor 2 dagen aan de slag, mijn moeder en schoonmoeder passen dan   op de kids!

groetjes jacqueline

Hoi!

Ik ben Letty, word aanstaande zaterdag al weer 31 jaar en ik kom uit Hoorn. Sinds 28 juli ben ik de trotse moeder van het mooiste meisje van de hele wereld: Guusje.
Ik ben net als Eline docente Nederlands op een middelbare school, wat ik al 7 jaar met heel veel plezier doe. Ik was niet zo actief op het forum tijdens mijn zwangerschap, ik las wel altijd heel veel mee. Nu ben ik wel wat actiever, ik heb ook meer te vragen/melden denk ik.
Moeder zijn bevalt me heel erg goed, nu hebben we ook wel onwijs geluk met ons moppie. Ze is echt heel zoet en huilt alleen als ze iets nodig heeft.

liefs, Letty

Hoi meiden,

Ik ben Carola (Puk op het forum) en ben 36 jaar en woon in Barneveld. Ik ben getrouwd  met Vincent die bijna 35 jaar is en  mama van 2 zoontjes, Justin van
13-11-2006 en Thijmen van 30-07-2008. Momenteel ben ik werkloos omdat ik mijn baan door de zwangerschap van Thijmen kwijt ben geraakt maar normaal werk ik als administratief  medewerkster op de boekhouding.  Ik wil weer graag aan de slag met ingang van januari 2009 dus ben ik nu al een beetje aan het rondkijken voor een leuke baan, het liefst wil ik weer in de zorg werken want ik heb 5 jaar bij een verpleeghuis gewerkt en was toe aan in nieuwe uitdaging en ben het bedrijsleven toen weer ingestapt  maar daar ben ik dus van een koude kermis thuis gekomen en is wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar!    

Groetjes,

Puk

Hallo,

Mijn naam is Brenda en ik ben sinds 2 juni de trotse mamma van Jorian. Ik woon samen met mijn vriend in Lekkerkerk en we hebben een hond en twee katten. Ik werk op een basisschool in Nieuwegein, ik geef les aan groep 5. Woensdag ga ik weer beginnen! Heb er aan de ene kant weer zin in, aan de andere kant is het ook wel lekker thuis. Ik ga van full-time naar part-time. Mijn vriend blijft 1 dag thuis en de andere twee dagen gaat Jorian naar mijn moeder.

Groetjes Brenda

hoi hoi
ík ben mascha ben 26 jaar woon samen met mijn vriend, dochtertje van 5jaar en nu sinds 1 augustus ook met ons zoontje
wij wonen in overijssel.
ik werk op een tankstation eerst 3 dagen maar ga nu 2 dagen werken.
groetjes

Hoi Allemaal,

Ik ben Irene en 30 jaar en sinds 5 juli de trotse moeder van zoon Rick. Ik woon samen met mijn vriend en 2 poezen in Velsen Noord (ligt vlakbij Beverwijk) Ik heb nju nog verlof tot 29 september en ga dan weer aan de slag voor 24 uur als secretaresse/duizendpoot bij een montage bedrijf in Beverwijk. Ik heb de mazzel dat mijn zoontje mee mag naar mijn werk zolang dat kan. Ik werk namelijk alleen met mijn baas dus dit is erg handig en die vind het alleen maar geweldig zo'n kleine. Hij is zelf opa van 1 kleinkind en dit is een klein beetje zijn 2e.

groetjes Irene

Terug
Bovenaan