Waar kopen jullie kleertjes?

A

Anoniem

Guest
Gewoon een algemeen vraagje.
Ik vind kleding van wibra ed zo snel slecht worden.
Merkkleding heeft dit veel minder,maar ik vind dit gewoon te duur.
Vandaar dat ik veel van marktplaats haal.
Over de hema ben ik trouwens wel tevreden.Vooral ondergoed vind ik daar top.

Wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes Jessica

Hi,

Ik zit normaal op het voorjaar 2007 forum, maar ik klikte verkeerd... en zag dit onderwerp staan..

Ik kocht, en koop, veel baby / kinder kleertjes bij de H&M, daar hebben ze erg leuk, goed spul, en ook veel kleding die je in de rest van de kleding winkels niet ziet, tis allemaal zo het zelfde. In de winkel zelf hebben ze erg veel, maar in de internetshop ook. En sommige dingen die ze op internet hebben, hebben ze in de winkel niet, en andersom net zo.

Verder, bij de hema, tuunte fashion ( die zijn ook onder andere namen bekend in ned), ter stal, en idd. via marktplaats. Marktplaats is goed te doen, je wast het zelf ook een paar keer en het ziet er net zo uit, alleen betaald flink veel minder.. en ze passen er toch hooguit 2 á 3 maanden in in het begin.

Groetjes!! Nens

Hoi Jessica,

Ik koop eigenlijk nooit via marktplaats. Geen kleding althans. Voor jongens vind ik het aanbod van de Hema wat minder en kan ik heel leuk slagen bij C&A en V&D. Afgelopen winter ben ik zowaar ook een aantal keren leuk geslaagd bij Hans Textiel, maar die is soms best prijzig, maar voor een paar nettere dingen heb ik dat soms wel over.
Succes,

Het blijft trouwens leuk he kleren kopen voor de kids.

groetjes,
Achnita

hoi hoi

ik koop de kinderkleding het meeste bij:

H&M , Hema , Prenetal , Villa hap( meestal in d eopruimig want is best een prijzige winkel)

soms bij de C&A   , Zeeman ( vind de maten niet echt kloppen en snel uit model de kleding dus koop er maar enkele dingen )

Ben erg tevreden over de rompertjes van de Hema , heb ze ook van prenetal maar vind hema fijner

groetjes moekje

p.s. koop geen tweedehands kleding

Hoi Jessica,

Wij vonden het wel makkelijk via internet.. Dus zijn we eens gaan zoeken. Nu kwamen wij op de site kleertjes.com Daar kun je dan ook oude collectie kopen met flinke kortingen. Wij hebben laatst alvast wat zomerkleren gekocht met 50% korting!

Binnen 24 uur in huis, dus das ook meegenomen..

Succes verder
Groetjes Ilone

Hoi hoi,

wij gaan meestal naar de H&M en Prenatal.
Laatst hebben we een Nijntje- jasje gekocht voor Dylano bij de V&D.
Een erg leuk jasje!!

Groetjes Debby.

Ik koop de kleertjes vaak bij prenatal (daar klopt de maat bij Maud altijd) H&M en de hema.
Vaak koop ik de pyama's bij wibra/zeeman.
Als ze leuk spul hebben koop ik ook wel bij de wibra/zeeman de kleertjes maar inderdaad de kwaliteit is wel minder.
In de uitverkoop ga ik bij tuunte en terstal kijken.
Ach ik kijk eigenlijk overal wel een beetje (veeeeeel). En wat ik leuk vind dat koop ik dan ook maar. (vind manlief niet altijd even leuk maarja!!!)
Groetjes naomi

hi

ik koop kleertjes bij de zeeman, hema. prenatal, jola en hanstextiel  wat minder.ik bestel ook veel via internet bij de wehkamp (hebben ze vaak merkkleding in de aanbieding) en bij h&m, neckerman af en toe. eigenlijk koop ik overal wel kleding als ik wat leuk vind.
djaimy heeft ook mega veel nu hij in 68/74 zit, hier zit hij toch wat langer in    dan de maten ervoor. hij krijgt ook van oma en mijn vriendin en ik  heb een tas vol gekregen van een collega.
maar nu heb ik de stop ermaar even op gezet anders heeft hij dadelijk een truitje of iets niet aan gehad is zonde.

groetjes angela mv djaimy010707

Terug
Bovenaan