Waar kopen jullie kleertjes?

Volgens mij zijn al mijn favorieten al genoemd. Ik haal vooral pyama's en rompers bij zeeman of wibra. Maar voor bovenkleding ben ik gek op V&D Hema H&M en een plaatselijk winkeltje hier in Haarlem Dat heet de Toverboom maar dan alleen met de uitverkoop. Daarbij is mijn moeder gek op mexx dus ik krijg regelmatig wat van haar. Ik vind toch dat de wat duurdere merken zoals noppies en mexx veel leukere jongens kleren hebben.

Groetjes Patricia

Ik koop bij Hema (vaak wel een maat groter nodig), soms zeeman en geregeld H&M (daar moet je wel vaak goed kijken of het niet scheef is)
Baby Twinkel zit hier in Hoofddorp, daar heb ik nu van baby Barb een setje gekocht voor haar verjaardag (duur, maar ach voor een keertje niet erg) en daar hebben ze altijd uitverkoop einde seizoen van alle merkdingetjes. Heb in de winteruitverkoop alvast iets voor Feline gekocht   wat nu maar 4 euro was ipv 25....

groetjes Maris

hoi
waar ik ben koop ik iets(als ik wat nodig heb uiteraard)en dat kan de hema,v&d,prenatal,zeeman,wibra,bentex,henk ter hoor,hans textiel zijn.
gr petra

Hoi hoi

Ik koop bij zeeman, kwaliteit is wel goed.
Wibra koop ik ook en daar is de kwaliteit minder!
Zeker als het elke dag in de wasmachine ligt!
Wil nu nog niet te veel geld uitgeven omdat hij groeit als kool en het dan zonde vindt als hij het amper draagt

Groetjes,

Jacomien
mama van kylian 09-09-2007

Hoi allemaal,
Wibra en Zeeman..nee, is wat mij betreft echt'' gillend naar huis''. Vind het drie keer niets.
Kwaliteit is minimaal, en het pluist snel, vervormt etc.
Dus als je daar tien dingen van hebt liggen, dan ben je niet heel duur uit, maar heb ik liever drie kwalitatief goede dingen.
Ik ga dus voor minder is meer..
Lieve heeft echt geen kast vol, maar wel toch merkdingen in combinatie met goedkopere dingen. Spijkerbroekjes van de HEMA, maar wel veelal alleen mexx shirtjes.,vestjes en jurkjes.
Ik vind het mooi, en kan het [ nu nog..] betalen.
H en M vind ik voor de oudste twee wel leuk, maar niet voor babies..vind die Hello Kitty lijn afschuwelijk.
Achja ieder zijn smaak, en dat is prima.
Je kind ziet er leuk uit als jij er tevreden mee bent..ja toch?
En waar het vandaan komt..maakt niets uit.
Ik heb wel slabbers van Zeeman, die vind ik heel fijn., en pyamaas gaan ook wel, maar vallen klein.
Groetjes Rina

Hoi Rina,

Ik las jouw opmerking over H en M en ik vind dat Hello Kitty ook niet leuk. Maar ze hebben genoeg andere truitjes en zo? Ten minste bij ons wel. Hebben ze bij jullie niet zo veel?

groetjes Mariska

Hoi jessica,

Het ondergoed van de hema is inderdaad goed, maar Mike (3 jr) is nogal smal dus de broekjes zijn vaak te groot zelfs de maat 86-92 zakt nog van zn billen.
Nu heb ik laatst ondergoed bij de Hans textiel gekocht echt  goed.  Goed elastiek en blijft mooi in de was (doet kleren vd kids nooit in de droger) en ook niet geheel onbelangrijk een leuke prijs!

Groetjes,
Achnita

Ben alweer aan het rondneuzen (1 april kinderbijslag) maar zie "overal" leuke dingen!

groetjes,
Achnita

Terug
Bovenaan