Waar kopen jullie kleertjes?

ik haal veel bij prenatal en bij H&M, C&A en pyama ´s bij hema en prenatal

gr stephanie en timothy

hoi hoi

ik koop bijna alles in de aanbieding.
laaatst hadden ze bij villa happ 70 % korting....!!!nou toen ben ik echt los gegaan!
ook al vast maatje 80 ingeslaan! tja...groeit ze vanzelf in toch! en een truitje voor 4 euro kun je toch niet laten liggen!

verder koop ik bij h&m,hema,prenatal en ja ook wel es bij zeeman en wibra(maar word idd wel erg snel lelijk).

en laatst bij babyplanet 50% korting op babyface,mex enz....
dus lianne loopt nu veel en goedkoop in merkkleding! wat wil je nog meer

gr. mayo(mv loanne 13-05-07)

hoi allemaal,

nu moet ik heel eerlijk zijn heb bijna alles gekregen.
heb 1 keer zelf iest bij de zeeman en de landgraaf gekocht.
heb eigelijk nu 3 kasten vol waarvan ik 2 pakjes zelf gekocht heb.

groetjes saloua

Ik koop ze eigenlijk overal zo'n beetje... Bij de C&A, Hennes, zeeman, Villa Happ, hema enz. Ik vind dat ze de leukste kinder en babykleertjes bij de Villa happ en hema hebben.. O en de C&A trouwens ook..

H & M is echt favo en verder Hema. Owja en de jola wil ook nog wel eens leuke kleren hebbe!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Ik koop   bij verschillende winkels.

Heb wel eens enorme uitspattingen dat ik bij LIEF en kleertjes van Mexx koop. maar ik kan ook helemaal blij worden met kleertjes van de Wibra. Zien er leuk uit!
De kwaliteit hier en daar mss wat minder, en de maten kloppen soms van geen kanten maar ach hoelang dragen ze het uberhaupt he!

Hema en Prenatal daar kom ik ook wel regelmatig

Vind de Hennes echt super leuke kleren hebben maar die zit niet heel erg in de buurt, dus daar ben ik al ween een poos niet geweest.

Wibra, Hans textiel, zeeman, hema, prenatal, H&M...

Al vind ik de eigen merk kleertjes van de prenatal ook snel vaal worden...

Hoi,

ik heb echt een gruwelijke hekel aan winkelen!!!! Daarom ga ik zodra de kinderbijslag binnen is direct naar de Hema en mik alles in een mandje wat ik nodig heb voor de jongens. Helaas vind ik het ondergoed van de hema echt drie keer niks dus dan ren ik ook nog even vlug de V&D in voor ondergoed en dingen die ik bij de Hema niet kon vinden en dan neem ik de eerste beste bus weer terug naar huis. Ruilen mag mijn man doen. En dat werkt zo prima. Als ik tussendoor iets nodig heb dan ga ik niet helemaal de stad in maar loop ik het winkelcentrum in de wijk even de Zeeman in (er zit verder geen kledingwinkel die betaalbaar is en ik ga echt geen negen euro betalen voor een onderbroek) en koop daar wat ik nodig heb.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan