Waar kopen jullie kleertjes?

Ik koop vooral veel bij Hema en Jola en ook regelmatig bij zeeman en wibra. Kwaliteit vind ik best goed hoor bij zeeman en wibra, ik heb daarover geen klachten.

Soms koop ik in de uitverkoop kleren van Mexx en Baby Barb, maar niet te veel en te vaak.

Verder shop ik ook graag bij H&M en af en toe bij Hans textiel en Villa Happ.

De maten daar kijk ik niet echt naar, die verschillen toch per merk!

Groetjes Martine

Tja ik koop toch wel veel merkkleding. Ik vind dat de pasvorm na een paar keer wassen toch beter blijft dat van "goedkopere"merken.
Ik heb bijv wel eens iets van Hans Textiel gehad, maar na twee keer wassen zit er helemaal geen model meer in. Dat vind ik dan weer zonde van mijn geld.
Mexx, esprit en name it zijn mijn merken. H&M blijft ook goed

Ik koop veel merk en is eigenlijk belachelijk duur! Maar als je het daarna weer verkoopt op Marktplaats krijg je er veel voor terug en valt het wel weer mee!
De nieuwe merkkleding koop ik dan wel in de opruiming, en dan is het soms nog schandalig (maar wel super leuk!!!).

Bij H&M slaag ik toch ook weleens. En de Hema is ook prima.

Ik vind de site van olliewood erg leuk! En die hebben ook altijd wel korting of acties etc.

En (nog even iets) ik ga ook wel naar kinderkledingbeurzen, ligt ook altijd wel leuke kleding tussen.

Groetjes,
Eveline

Ik koop bij de onderstaande adressen:
Kleertjes.com
Liefwinkel.nl
Kakketula.nl
HM.com

Rompers koop ik bij de Hema en ik koop de praktische dingen zoals slaapzakken ook bij de Hema of Prenatal.

lfs ing

Hoi,
ik koop de kleertjes voor mijn dochter voornamelijk bij de Prenatal, C&A en de Hema. Merkkleding koop ik ook via marktplaats, vind ik echt een uitvinding, heeft ze af en toe toch ook merkkleding aan voor een leuke prijs want ik ga echt niet zoveel geld uitgeven voor iets wat ze toch maar heel kort aanheeft.
Ik moet wel zeggen dat haar kledingkast echt uitpuilt en dat ze sommige dingen niet eens heeft aangehad dus dat is wel zonde, probeer nu een beetje op te letten met kopen maarja het is allemaal ook zo schattig!
Groetjes van Sonja.

Ook ik koop de kleding bij de H&M, Hema, Lief, soms bij de V&D.
Bij Jola hebben ze soms ook wel leuke dingetjes.

tja en op internet kun je volgens mij heel veel halen.

groetjes
Nicole (mama van Tim 28-08-07)

Ik koop eigelijk overal. Alleen niet via internet.
zeeman wibra prenatal v en d Jola Hans textiel villa happ Hema dutler etc
Merel heeft van alles wel iets in de kast hangen.
Maar let wel een beetje op de prijzen.
Koop liever 3 broekjes bij de wibra dan 1 van mexx.
Maar als ik iets heel leuks zie en het is me niet te duur dan kan ik soms de verleiding neit weerstaan.

Ik koop veel kleertjes van Mexx, Baby Barb en H&M. Rompertjes koop ik altijd bij de Hema. Ook heeft Veerle truitjes van Lief die blijven ook erg mooi in de was.

Groetjes,
Floor

Terug
Bovenaan