Mijn vriend heeft me in een heel vroeg stadium ervan kunnen overtuigen dat het voor ons en voor de baby rustiger was om in haar eigen kamertje te laten slapen. In het begin had ik er moeite mee en dat heeft echt wel een paar nachten geduurd. Nu ben ik er zo blij mee dat hij toch zijn zin heeft weten door te drukken. Als het namelijk aan mij had gelegen dan had ik haar lekker bij me gehouden.
Ze ligt wel in de kamer naast ons en soms hoor ik haar kirren en brabbelen, maar daarna valt ze gewoon vanzelf weer in slaap. Nu moet ik wel toegeven dat ik een heel makkelijke slaper heb en verder gaat alles heel soepel. Als dat niet zo was geweest weet ik niet of ik het misschien ook niet anders had gedaan.
Ze ligt wel in de kamer naast ons en soms hoor ik haar kirren en brabbelen, maar daarna valt ze gewoon vanzelf weer in slaap. Nu moet ik wel toegeven dat ik een heel makkelijke slaper heb en verder gaat alles heel soepel. Als dat niet zo was geweest weet ik niet of ik het misschien ook niet anders had gedaan.