Waar slaapt jullie kleintje?

Mijn vriend heeft me in een heel vroeg stadium ervan kunnen overtuigen dat het voor ons en voor de baby rustiger was om in haar eigen kamertje te laten slapen. In het begin had ik er moeite mee en dat heeft echt wel een paar nachten geduurd. Nu ben ik er zo blij mee dat hij toch zijn zin heeft weten door te drukken. Als het namelijk aan mij had gelegen dan had ik haar lekker bij me gehouden.  

Ze ligt wel in de kamer naast ons en soms hoor ik haar kirren en brabbelen, maar daarna valt ze gewoon vanzelf weer in slaap. Nu moet ik wel toegeven dat ik een heel makkelijke slaper heb en verder gaat alles heel soepel. Als dat niet zo was geweest weet ik niet of ik het misschien ook niet anders had gedaan.

Hoi,

Onze dochter is met 8 weken verhuisd naar haar eigen kamertje. Dat ging voor haar meteen helemaal goed. Ik vond het wel even wennen hoor. Ze maakte ook veel geluidjes in haar slaap en daar werd ik steeds wakker van. Vanaf toen sliepen we allemaal beter!
Nu moet ik wel zeggen dat onze dochter met 6 weken doorsliep, dus s nachts geen voeding meer. Als ze die nog wel zou krijgen, dan zou ik het denk ik makkelijker gevonden hebben als ze nog bij ons zou hebben gelegen!

Maar ik zou zeggen, volg je gevoel en overleg met elkaar!

Groetjes Anoek

Hey,

Noa heeft alleen de eerste nacht bij mij geslapen omdat ik in het ziekenhuis lag, eenmaal thuis sliep ze gelijk in haar eigen bedje op haar kamer.
maar vooral de eerste maand lag ze vanaf de 3.00 fles lekker bij ons in eens slaapzakje zodat ze niet onder het dekbad lag.

Doe wat jouw gevoel zegt,

Groetjes Chantal

Hoi,

Hier nog zo'n tuttebal die nog haar dochter bij haar in de kamer heeft. Ik vind het gewoon veel te gezellig en hier is het ook papa die zegt, wordt het niet eens tijd! Ik heb gelezen dat het voor de binding heel goed is om je baby op de kamer te houden en daar hou ik me aan vast al het andere wat ik lees vergeet ik gewoon snel weer! HIHIHI

Ze slaapt al tijden door alleen de laatste 2 weken wordt ze s nachts wel wakker en dan wil ze haar speen. Gek want ze wilde nooit een speen bij het slapen.

Ik heb geen idee wanneer ik haar in haar andere bed ga leggen. Ik vind het ook weer een fase die ik moet afsluiten en het gaat al zo snel. Ze is net 5 maanden geworden.

Ik vind niets lekkerders dan wakker worden en naast me kijken en dat ze me dan aankijkt en gelijk trappeld alsod ze wil zeggen, pak me mama, pak me.

Veel te soft.

Groetjes Bizu

Hoi hoi,

Je bent echt niet de enige hoor!! Mijn zoontje van 2 jaar heeft 1,5 jaar bij ons op de kamer geslapen! Het is dat er een kleintje op komst was anders sliep hij nog bij ons op kamer denk ik.

Maar mijn zoontje van nu 5,5 maanden die slaapt al wel op zijn kamer omdat hij van elk geluidje ook wakker wordt vooral als papa last van zijn neus heeft! Dan word hij steeds wakker en vandaar dat ik hem maar op zijn eigen kamertje heb gedaan, en daar slaapt hij veel beter door.
Alleen de laatste week wordt meneer de hele nacht door steeds wakker en leg ik hem uit gemakzucht bij ons in bed

Doe datgene waar jij je goed bij voelt!

Liefs Nesie

Hallo Lonka

Ook hier een mama die haar zoontje nog bij haar heeft liggen op de kamer en ik vind het heerlijk zo. s' Avonds ligt Roan nog in de kinderwagen in de kamer en na zijn laatste fles gaan we met z'n 3en naar boven maar hij dan nog ff lekker bij papa en mama in bed ligt. Hij vindt dat heerlijk en wij ook. Zo hebben we even tijd   met z'n 3tjes want er lopen nog twee rond hier. Hij geeft heel duidelijk aan dat ie moe wordt en dan   leggen we hem in zijn bedje en in no time slaapt meneer. Onze tweede zoon heeft totdat ie bijna 3 was bij ons op de kamer gelegen en ook dat ging prima. Hij werd echt nergens wakker van en Roan trouwens ook niet. nou was onze 2e zoon vanaf 4mnd ook wel 4 tot 5 keer per nacht wakker en dan ook echt huilen dus dat was ook wel gemakkelijk. Achteraf gezien heeft hij waarschijnlijk altijd last van z'n oortjes gehad maar heeft nooit 1 keer naar zijn oortjes gegrepen dus kom daar dan maar eens achter.

Meid doe wat je gevoel zegt, dat heeft mij nog nooit in de steek gelaten.

Succes ermee.

Liefs Frida

Toen Tom 6 weken oud was had ik zijn wiegje op zijn eigenslaapkamertje gezet omdat ik 's middags even rustig wilde slapen. 's Avonds stond het wiegje er nog toen we hem naar bed brachten. Omdat we alletwee zo moe waren hebben mijn vriend en ik het wiegje daar laten staan. Voor 1 nachtje zeiden we. Maar die nacht sliep Tom voor het eerst door. Dus je begrijpt dat Tom niet meer terug kwam op onze kamer. Hij werd kennelijk regelmatig wakker van onze geluiden. Toen dus niet meer. Toen hij 11 weken oud was hebben we hem rustig laten wennen aan zijn eigen ledikantje. Het wiegje werd te klein, jammer.

Succes.

Manon

hoi,
onze Jurgen slaapt vaak de halve nacht tussen ons in, de andere helft in zijn eigen bed. de babyfoon staat aan en naast ons bed. als hij wakker wordt 's nachts en niet snel weer inslaapt belandt hij meestal bij ons in bed, zodat ik ook weer door kan slapen.

groetjes Suzan

Terug
Bovenaan