Hey,
Onze dochter heeft ruim een week in het ziekenhuis gelegen na de geboorte ivm een infectie.
Toen we thuis kwamen dacht ik, lekker bij ons op de kamer, handig voor de borstvoeding. Ging een paar dagen goed totdat ze het uitkrijste. Toen we haar in haar eigen bedje legden (lag ze overdag ook al in) was het krijsen zo afgelopen. Sindsdien in haar eigen bedje op haar eigen kamer.
Het afgelopen weekend heeft ze bij ons op de kamer geslapen toen we weg waren met mijn familie. Nou pffff... dat doen we niet heel veel vaker. Of ze werd 's avonds wakker als we heel zachtjes naar bed gingen. Of 's ochtends vroeg besloot ze om half 6 wakker te worden en ze wist precies dat wij bij haar lagen, al kon ze ons niet zien..
Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt, al hoor ik wel veel verhalen van mensen die hun kind langer bij hen op de kamer hebben, dat het afbouwen steeds moeilijker gaat.
Voor ons geeft een eigen kamer meer rust en wij hebben nu nog steeds de babyfoon bij het bed staan, al hoor ik haar zo ook wel.
Succes met je beslissing.
Liefs,
Karlien