waar smeren jullie je buik mee in ???

hoi,

ik heb van de eerst zwangerschap heel veel straie, en heeft t weer de neiging, tot bloedens toe af en toe....
ik ben gaan smeren met anti striaecreme van oriflame, ook na de zwangerschap wordt de straie sneller minder zichtbaar, ik vindt t super, ben helaas ook nogal wat lui, maar al sik het om de dag bijv gebruik merk ik zeker verschil....
al komt het van onderaf, je kunt je bovenlaag wel een beetje ontzien, ook door goede hydraterende bad en douchgel, helpt ook...

syrah (d8 ik) je schreef dat je je insmeert met babyolie, dat is niet zo heel erg goed voro d evolwassnehuid! het is op ene totaal andere ph waarde gebaseerd, dus niet echt aan te raden, zeker niet voor striae

maar ach, op de en of andere manier ontkomen de meesten van ons er niet echt aan

groetjes brenda

Ik smeer mijn buik iedere ochtend in met vaseline van de DA, eigen merk. Het is een beetje dik om uit te smeren maar als ik het in mijn handen warm wordt dan smeert het gemakkelijk uit. En als ik de volgende ochtend onder de douche sta dan voel ik het nog een beetje erop zitten! Het geeft dus een goed laagje op je huid.

Of het helpt tegen striae, geen idee. Tot nu toe heb ik er geen last van en ik heb een grote buik vanwege veel vruchtwater. Het helpt in ieder geval wel tegen jeuk, sinds ik me met vaseline insmeer heb ik geen  last meer van gekriebel.  

Droompje

Ik smeerde mijn buik in met uierzalf, ik kwam bij de verloskundige en die kon door de creme het hartje niet horen en vertelde me dat smeren inderdaad geen nut heeft. Het zit onder de huid en daar kun je weinig aan doen.
Dus sowieso een tip niks op je buik smeren voordat je naar de verloskundige gaat, ze hoort dan alleen maar ruis de doptone kan dan niet door de creme.
Ik smeer nu ook nog wel maar puur omdat het dan lekkerder aanvoelt.
Groetjes leena

Hoi,

Ik heb vanaf week 3 me rot lopen smeren met de meest dure, vies ruikende oliën van de Kruiderij en ik heb een buik vol zwangerschapsstriemen opgelopen. Ook nam ik viosoliecapsules in om van binnenuit de huid te verzorgen. Heeft dus allemaal niet geholpen en ik had echt geen enorme buik. Was slechts 13 kilo aangekomen en dan vooral in billen en benen, vingers en hoofd (veel vocht vastgehouden).
Kortom. besteedt er niet teveel geld aan want het is hormonaal bepaald of je striemen krjigt of niet. Daar kan je dus zelf niets aan doen.

groetjes Suzanne

Hai,

Ik smeer ook niet, het doet mijn huid meer kwaad dan goed (uitslag ed) als ik met zalfjes ga werken en ook ik heb er geen aanleg voor. Je krijgt het of je krijgt het niet en je kan volgens mij echt helemaal niets aan doen.

groetjes,
Wietske

hoi

ik heb me vorige zwangerschap gebruikte ik alle creme en bleef maar smeren van de droge huid,toen heb ik van natusan oilgel gebruik,na het douche insmeren en deppend droge.ik bleef gewoon onder de douche staan en smeerde het in daarna zag je de waterdruppels op me buik en dij liggen.de volgende dag is het nog vettig.ik gebruik het ook bij me dochter die heeft er ook zo ´n last van.nu heb ik creme van de huisarts gekregen omdat ik ook veel jeuk heb.ik gebruik nog steeds ook die natusan.
groetjes marjan

Hoi!

Ik heb zwangerschapsolie van Weleda gebruikt. Hij smeert lekker uit en trekt ook goed in.
Ik heb op mijn buik geen ene striem gekregen. Ik weet niet of ik zonder smeren ze wel had gekregen maar ik weet wel dat het heel belangrijk is om je huid soepel te houden. Elke avond voor het slapen gaan deed mijn man mijn buik ermee inmasseren. Hij voelde zich daardoor ook betrokken bij de zwangerschap!

groetjes, Karin (al 16 dagen blije moeder van Thomas)

Hier nog iemand die zich gek smeerde in de ereste zwnagerschap. Nou eenmaanlandschap is er glad bij.

Maar goed ik heb wel een droge em jeukerige huid en smeer mijn hele lichaam dus in met body butter van de bodyshop. Het is heerlijk verzachtend en de jeuk verdwijnt er door.

Miep

Terug
Bovenaan