waar smeren jullie je buik mee in ???

Ik smeerde met de anti striae buik creme van het kruidvat. Heel trouw iedere dag, vanaf 3 maanden. Helaas mocht het niet baten en heb ik alsnog enorme striae gekregen, dit wel pas in de laatste weken. Ik heb ze midden op mn buik en deden erg pijn op het moment dat ik ze kreeg.
Van een kennis hoorde ik dat zei de striae weg heeft gekregen met creme Symvita van dr A. Vogel. Dat is een samentrekkende creme die eigenlijk voor rimpels bedoeld is.
Ik kan me niet voorstellen dat je dat nog weg kunt krijgen. Maar zij heeft het helemaal weg gekregen, dus het is het proberen waard en ben ik nu weer trouw 2 x per dag aan het smeren.
Inderdaad is het zo als je er aanleg voor hebt dat je het dan krijgt, ook is het erfelijk. Dus heeft je moeder het, dan is de kans groot dat jij het ook krijgt.

Groetjes, Ris

Hallo allemaal,

Ik smeer mijn buik en borsten in met speciale creme  van de hema. Het is echt erg lekker om te smeren. Ik heb echt het idee dat mijn kleintje ervan geniet!

Veel liefs

Ik wist niet dat babyolie niet goed is voor de
volwassen huid. Ik smeerde me voor de zwangerschap
daar ook best veel mee in.
Ik zal dan eens kijken naar gewone olie, vindt het
altijd lekker om meteen na het douchen, dus voor afdrogen
olie te gebruiken. Lotion vind ik maar niks want dat trekt
altijd zo langzaam in, en wil meteen hups m'n kleding in!

xx Syrah

Hoi!

Ik gebruik op dit moment Kneipp huidolie (zonnebloem en citrus vind ik zooooo lekker ruiken!), maar ik ben geen consequente smeerster.. En of het helpt? Er moet volgens mij inderdaad vit. E inzitten en het liefst in combi met A, zodat het beter opgenomen wordt in je huid. Zelf vind ik het gewoon ook best lekker om er even de tijd voor te nemen en het lekker in te masseren!

Baby olie mag je volgens mij gewoon gebruiken als volwassene hoor. Andersom zal die pH wel iets uitmaken, dus met ´gewone ´ bodylotion op een babyhuidje, maar voor een volwassene maakt de pH niet zoveel uit. Natusan heeft toch ook die babyolie die ook voor mam gebruikt wordt in die reclame?

Belangrijker is volgens mij de ingredienten van je product. Veel merken gebruiken dierlijke stoffen of afvalstoffen uit de industrie, omdat dat goedkope flesvullers zijn, maar ondertussen smeer jij ze op je huid en worden ze opgenomen in je bloedbaan. Maar hier kun je meer over vinden op een site van Greenpeace.

Hallo,

Ook ik heb een hele droge huid en tijdens mijn zwangerschap heb ik hier veel jeuk van.
Ik smeer mijn hele lichaam in met Eucerin Bodylotion. Dit is een huidvriendelijke lotion. Er zitten geen geparfumeerde stoffen in. Voor mijn zwangerschap kon ik het af met Dove Bodylotion, maar dat helpt nu niet.
Of het echt werkt tegen straie, dat denk ik niet. Ik heb ergens gelezen dat als je er aanleg voor hebt, je het toch wel krijgt. Dan kun je nog zoveel smeren.
Maar misschien helpt Eucerin voor je. Ik weet wel dat mijn hele bovenbeen op een gegeven moment onder het eczeem stond en ik maar smeren met die Eucerin, en nu is het helemaal weg.

Ik geloof dat mijn middeltje er al tussen staat bij Miep34. Cacaoboter van de bodyshop, inderdaad heerlijk verzachtend en ruikt lekker (als je van chocola houdt, hahaha). En of het nou toeval is of niet, ik heb van mijn vorige zwangerschap geen srieue overgehouden (op die hele kleine na die tijdens de bevalling is gekomen) en ik was toch 27 kilo aangekomen.
Dus mijn motto, baadt het niet dan schaadt het ook niet.

Liefs Nicole

haillo

ik gebruik al vanaf ik het weet dat ik zwanger ben babyolie en dat bevalt prima.
Ben inmiddels 30 weken zwanger en er is nog geen streepje te zien...
Het gaat erom dat je je huid masseert daar blijft ie soepel blijft..
Maar als je er aanleg voor heb dan kun je er bar weinig aan doen..

succes allemaal en smeerse
Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan