waar smeren jullie je buik mee in ???

hallo mede zwangeren

smeren is niet alleen voor de huid maar zo maak je ook contakt met de kleine wondertjes binnen in ons.
ik laat me vriend me buik in smeren niet alleen omdat ik het lekker vind maar ook omdat hij op die manier dr bij betrokken kan worden.
groetjes wouja

Hoi allemaal,
Ik denk ook dat het allemaal niet echt helpt, in de laatste weken van mijn vorige zwangerschap toch straie ontstaan.... Ik smeer voor de lekker en gezellig met anti-straie creme van Vichy. Smeert fijn uit en ruikt erg lekker (vind ik dan) . Veel smeerplezier!

Hoi. Een opsteker voor de oudere aanstaande mama's.........als je wat ouder bent, is je huid slapper geworden, daardoor zal je minder last hebben van striae. Ik ben 36 en heb een zoontje van ruim 2. Geen streepje te zien....wel een boller buikje gekregen, maar ach! Het is inderdaad ook erfelijk bepaald. Maar.....lekker smeren met z'n allen! Of laat het lekker doen.
Veel plezier!
Patricia

Hoi allemaal..

Ik heb nu echt een bodyshoptik.. kan de hele tent wel leegkopen daar hihi.. Het liefst gebruik ik de cacaoboterserie... deze ruikt lekker, voedt mijn huid goed en de jeuk is er door weggegaan... Goede tip!!! Ik ging altijd naar de bodyshop in Zwolle... daar betaal je best veel voor de producten... ik kwam bij Bataviastad laatst en daar zit een oulet van bodyshop... veel goedkoper!!!

liefs Bats

hallo iedereen,

ben nog niet zo lang zwanger maar smeer me buik met biodermal in.
nu maar hopen dat we geen striemen krijgen.
bij me zus werkte het super goed zei ze
dus hopen dat het bij mijn ook werkt.
kost ongeveer 20 euro kleinetube

succes met het zwanger zijn

Hallo Dames,

Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik af en toe eens gesmeerd met buikcreme van de Etos en ik dat hielp goed. Ik heb tot op het laatste moment geen streepje gehad....maar tijdens de bevalling zijn de strepen er spontaan ingeschoten....helaas.
Het zat gelukkig niet op mijn hele buik maar alleen een stukje onder mijn navel. Van een kenneis die bij de apotheek werkt heb ik toen anti striae creme van Vichi gehad en dat hielp goed, het is bijna helemaal weggetrokken!

Nu ben ik opnieuw zwanger en nu smeer ik met Dermatologische creme van Vaseline Intensive care omdat ik een super droge huid heb gekregen en dit helpt goed tegen de jeuk. De illusie dat ik geen striae zal krijgen heb ik niet meer dus dat zien we dan wel!

Ik las van Miep en Nicole dat de bodybutter ook goed helpt dus die ga ik ook maar eesn proberen, dat ruikt ook nog lekker die creme die ik nu gebruik ruikt niet namelijk...

Nou succes met smeren en ik hoop voor je dat de striae weg blijft!

Groetjes Sandra, mama van Kirsten

Hoihoi,

Ik heb een giga tattoo op mijn buik dus mocht ik zwangerschapsstrepen hebben zie je die volgens mij niet eens! hihihihi
Maar de rest van mijn buik/borsten smeer ik in met creme van Biodermal. Het helpt bij goed hoor! (wel duur ...maar dat heb ik er wel voor over want ik show graag me buik (anders zonde van de tattoo!) en het zou wel lelijk zijn als er boven de tattoo allemaal strepen uitkomen!!
Oja en onder de douche smeer ik me in met Etos buttercreme....heerlijk spul!

Ach ja het hoort erbij. En mocht ik het toch nog krijgen, )ben nu volgens de VK 33w en volgens de echografe 34wk) heb ik gewoon PECH! jammer maar helaas....ik heb er wel een mooie meid voor terug!

Groetjes Loesje

Terug
Bovenaan