waar zijn de 35-plussers gebleven???????

A

Anoniem

Guest
Niet om iemand buiten te sluiten hoor, we zijn tenslotte allemaal met hetzelfde doel bezig ...maar ik was benieuwd hoe het was met de 35-plussers onder ons. Tijdje terug was er een topic over de 'oudjes' van dit forum en ik wilde  het weer even onder de aandacht brengen.

Ik ben even weggeweest, maar kon het niet nalaten om op het forum rond te blijven neuzen. Inmiddels zijn we acht of negen rondes verder en helaas nog steeds geen tweede ukkie in aantocht. Begin me nu soms zorgen te maken of leeftijd hier een rol bij speelt, herkent iemand dat? Inmijn omgeving wordt vaak gezegd: je weet toch dat het mogelijk is, want je hebt al een dochter van twee! Maar ja, dat neemt de ongerustheid (en het ongeduld!) helaas niet weg.

Maar goed, ben benieuwd of er nog meer 35+-ers rondzwerven (Yappie, Jack37, Suusje36 enz, zijn jullie er nog?) en hoe het met jullie is...
en  ook voor alle anderen:succes met t zwanger worden!!!

groetjessss, cee

Hoi Cee, Hier echt een oudje die graag zwanger wil worden!  Mijn naam is nootje en wordt deze week 38. Wij (mijn vriend en ik) zitten nu in ronde 2 1ekindje. Erg spannend!
Afgelopen zat/zond. was mijn NOD dag en ben nu 2dgn overtijd. Ik ben ook wel benieuwd hoe andere dames van 35+ het zwanger willen worden ervaren.
Zoals je leest hebben we nog maar net besloten of we aan kinderen willen beginnen  en nu willen wij er ook voor gaan!  Omdat de biologische klok toch gaat tikken  hebben we wel ovulatietesten in huis gehaald. Temperaturen vind ik zon gedoe dat ik dat heb afgezworen.

Hoe staat het met jou en de evt andere 35+ ervoor?

Lijkt me erg leuk om mekaars ervaringen uit te wisselen.

groetjes, noot.

Hoi Cee,

Nou ik ben er nog hoor! Ik had wel wat afstand genomen, want ik was er veel te veel mee bezig. Onder werktijd steeds naar dit forum en thuis kon ik nergens anders over praten dan over baby's, mijn vriend werd er gestoord van. Zat steeds mijn vruchtbare dagen uit te rekenen en bij ieder dingetje wat ik voelde dacht ik.. ik ben zwanger. Ik moet zeggen dat ik nu veel relaxter ben. Ben wel intussen naar de huisarts geweest en we mogen morgen naar de gynacoloog. Ben erg benieuwd.... Zaterdag gaan we ook lekker samen op  vakantie en daar heb ik ook enorm veel zin in. Ik herken me wel in jouw verhaal hoor. Ik maak me ook zorgen om mijn leeftijd. Maar de huisarts heeft me wat dat betreft wel gerust gesteld. Het komt maar zo weinig voor dat het helemaal niet lukt om kindjes te krijgen. Misschien duurt het wat langer.... wat wel weer lastig is omdat je natuurlijk steeds ouder wordt.... Maar ik blijf positief!
En jij? wanneer is je NOD? kan ik met je meeleven!

En Nootje? spannend voor je 2 dagen overtijd! Is dat al vaker voorgekomen? Ik ga duimen voor je hoor.

Nou meiden, tot schrijfs.

Groetjes Suusje

Hoi Suusje, Mag ik vragen hoe lang het bij jullie duurde voordat jullie werden doorverwezen naar de gynacoloog?
Want ik begrijp hieruit dat jullie al wat verder zijn in jullie rondes.

Wat mezelf betreft is dit wel de eerste keer dat ik over tijd ben. Alhoewel heb ik wel ns een menstruatie over geslagen. Het enige wat nog rest is afwachten. Ik ben 16 maart van plan om een test te gaan doen (ben ik jarig) zal wel een leuk verjaardagskado zijn.

Ik hoop voor jou Suus dat je morgen wat meer te weten komt bij de gyn.
Heel veel succes morgen!!!

groetjes, nootje

Hoi Suusje en Nootje

Wat leuk om van jullie te horen! Spannend he, dat zwanger worden. Als je eenmaal die beslissing hebt genomen, kun je eigenlijk niet meer wachten. Herkennen jullie dat?

Jee joh, nootje, twee dagen over tijd! Zou het raak zijn? Ik zal voor je duimen, zou natuurlijk een fantastisch verjaardagskadoo zijn! En Suus, veel succes bij de gyn morgen. Ben benieuwd wat je te horen krijgt. Ik denk er zelf ook over om naar de huisarts te gaan. Hoor vaak - ook uit mijn omgeving - dat je vrij snel een doorverwijzing krijgt als je boven de 35 bent. Vaak al na zes maanden. De tijd gaat toch tellen he?

Hoe lang zijn jullie al 'bezig'? (kan ik nu helaas niet teruglezen, terwijl ik dit berichtje typ). Wij sinds afgelopen zomer (gestopt met pil), maar sinds november echt 'serieus' (ik bedoel dan gericht!). Die focus is zo herkenbaar, Suusje, ik was ook alleen maar bezig met het uitrekenen van vruchtbare dagen, ovulatietesten, enz. Mijn vriend baalde er stevig van, hij wil niet elke keer op 'commando' vrijen. Ik wil natuurlijk ook het liefst dat het 'spontaan' gebeurt, maar ja ....geduld he...dat is niet mijn sterkste kant.  Gelukkig kan ik het nu ook weer wat meer loslaten. Laten we hopen dat een relaxte instelling ons ook wat gaat opleveren!

Liefs, cee  

Oh ja, mijn NOD is nu 4 april. Ik heb een cyclus van 26/27 dagen, dus dat schiet gelukkig lekker op (hoef ik niet telkens enorm  lang te wachten!)

Nootje, jij dus twee dagen geleden. En jij Suusje?  

Hoi hier ook een bericht van een bejaarde....ik had ook op het eerdere topic gereageerd,  zijn sinds januari bezig voor een tweede van ons samen, dat zou het totaal op vier brengen.
Begint mijn dochter(14jr) daarnet ineens over een zusje, zou ze erg leuk vinden zei ze
Ze weet helemaal niet dat wij plannen hebben voor nog een kindje, dus we keken haar eens aan van....uhhhh.

op de 28e kan ik testen, dussuh...nog even geduld enne ik voel alweer overal symptomen, hahaha.

Jeanette1

Hoi dames,

Ik hoor hier helemaal (nog) niet op het forum, maar kon het niet laten om te reageren.
Ik word volgende maand 37 en heb een heerlijke dochter van bijna 4 maanden.
Ook ik was bang dat ik te laat was, maar gelukkig is alles na bijna 2 jaar (jaar klussen en daarna 2 miskramen) helemaal in orde gekomen en genieten we elke dag van ons wondertje.
En binnenkort willen we gaan proberen of we nog zo ´n wondertje mogen beleven. Over een paar maandjes gaan we het gewoon weer proberen. Snel, misschien wel, maar de leeftijd speelt een grote rol. En de 2e helft van de zwangerschap was een eitje. Ik mis mijn buik en wil alles dolgraag nog een keer meemaken.
Maarre als ik hier weer regelmatiger ga rondneuzen, hoop ik dat jullie al zijn verhuisd naar het zwanger zijn forum.

Succes!!!

Nina

Terug
Bovenaan