Waar zijn de april 2009 mama's?

Hoi!
Ik kan ons oude draadje niet meer terug vinden. Dan maar even een nieuwe? Hoe is het met iedereen? Hier staat de teller nu op 29 weken. Gek idee hoor. Als het de vorige keer niet fout was gegaan, dan was kiendjelief nu misschien al 3 maanen geweest. Maar goed, nu geniet ik van het groeiende leven en in september hoop ik ons derde wonder te mogen begroeten.

Hey hallo!
Nounou...ik heb t ok eindelijk voor elkaar, ik mag weer meedoen op dit forum! Gedoe met mailtjes die niet helemaal goed gingen etc....maar toch...ik ben er weer!
Beetje jammer dat alles van ons draadje weg is ja....
Hoe is het met jullie allemaal? Maui, ik ben vooral erg benieuwd naar hoe het met jullie verder is gegaan de afgelopen weken. En met de niewue zwangeren? En de mensen die al wat langer zwanger zijn? Ik ben inmiddels bijna 22 weken zwanger en sinds deze week voel ik ook echt schopjes! Wat een bijzonder gevoel is dat zeg, echt leuk, de kleine reageert op t muziekdoosje dat we iedere avond op mijn buik laten afspelen.....
Nou...tot de volgende krabbels!
Liefs, Karin

Jeetje wat een gedoe deze site. maar endelijk ben ik erop!
Wat lief dat jullie aan me denken meiden...

Morgen ben ik alweer 37 weken. Wat gaat dat snel. Spannende tijden brdeken aan dus.
Ik weet niet meer precies wat mijn laatste update was. Maar in het kort; Omdat er dus meerdere afwijkingen zijn (1 cystenier die het niet meer doet, aders bij hart lopen anders, ader van hersenen naar hart en vergrote ventrikels bij de hersenen) gingen ze in het ziekenhuis eigenlijk van iets chromonaals uit. Ze wilden trisomie 13 en 18 uitsluiten voor ik ging bevallen. (die zijn niet met leven verenigbaar)
Gisteren 3 weken geleden heb ik de vruchtwater punctie gehad. Zo laat omdat ik dan minder risico liep op een vroeggeboorte. 1 week later kregen we het verlossende woord dat het niet trisomie 13, 18 en 21 zijn. Gisteren de rest van de uitslag gehad. Er is niets mis met de chromosomen. Helemaal blij natuurlijk. Maar wat natuurlijk dan voorzich spreekt is dat de afwijkingen bij ons kindje gewoon pure pech zijn.
maandag krijg ik de dag van inleiden te horen...ben benieuwd. Wat ons te wachten staat weet niemand...
we laten het maar gewoon op ons afkomen. Meer kun je toch niet doen.
Ik probeer jullie op de hoogte te houden. Al duurt het misschien wel weer een tijdje. Vind het namelijk leuk alle zwangeren verhalen te lezen...
Dus kom op rest! Probeer ook even een nieuw account hier aan te maken!

Hoi dames,

Tjee, wat spannend Maui. Opgelucht dat het geen chromosomale afwijkingen zijn, maar hoe verder na de geboorte is natuurlijk een vraagteken. Het lijkt me niet makkelijk, die situatie waar jullie nu in verkeren. Maar veel meer dan gewoon afwachten kun je inderdaad niet doen. Ik wens jullie dan ook veel sterkte en voorspoed.

Hier staat de teller op ruim 31 weken. Het gaat nu hard. Is deze zo snel als de oudste, dan duurt het nog maar 6 weekjes. Met het tempo van de jongste kan het ook nog wel 11 weken duren. Ben benieuwd. Het wordt wel wat zwaarder, maar ik geniet er ook eindelijk van. Na alle stress op en rondom het werk en de bloedingen (nog steeds verlies ik af en toe wat) heb ik nu voor mijn gevoel toch een soort grens bereikt. Als er nu wat gebeurt en ik zou al bevallen, dan maakt kiendjelief in ieder geval een goede kans. Kiendjelief beweegt veel en goed en maandag heb ik nog een groeiecho gehad. Het lijkt er vooralsnog niet op dat dit net zo'n 'plofkip' wordt als mijn jongste. Die woog toen 9 pond bij de geboorte. We zien het wel.

Tot forums!

Hoi Maui, Wensvoor3 en de rest,
Wat is het hier toch rustig he? Merk zelf ook wel dat ik meer tijd besteed aan andere dingen en dat de reden dat we hier samen zijn(de miskraam/miskramen) steeds verder naar de achtergrond verdwijnt. Al heeft die ervaring nog steeds wel invloed op mijn huidige zwangerschap....
En van dit clubje ben ik geloof ik degene die het minst heeft om zich zorgen om te maken. Als ik jullie verhalen zo lees dan krijg ik soms gewoon kippevel, Wensvoor3 vanwege dat bloedverlies dat voor mij toch altijd het gevoel blijft geven dat er iets niet goed is, en Maui om alles wat er bij je kindje speelt... Ben je blij dat je zwangerschap eindelijk goed lijkt te verlopen, krijg je ineens zoveel zorgen voor je kiezen. Wat lijkt me dat heftig, maar wat ik van je lees straalt zoveel optimisme en ook liefde voor je kindje uit! Je kindje is bij jou en je man zeker in goede handen!
Ik ben nu 24 weken zwanger en geniet eigenlijk volop! Het heeft heel lang geduurd voor ik t kindje ook echt voelde, waardoor ik me wel wat ongerust maakte, maar sinds een paar weekjes voel ik t af en toe schoppen en sinds deze week(vakantie, dus rust) laat t zeer regelmatig weten dat t er is.
Ik heb nog geen echte dikke buik, wat wel jammer is, want ik heb me er al tijden op verheugd er lekker mee te pronken. Daar moet ik nu nog even op wachten, al beginnen wel steeds meer mensen te vragen of ik zwanger ben.....
We zijn nu druk met de babykamer en de meubeltjes bezig, alle andere spullen voor de uitzet zijn al binnen en ik merk dat de nesteldrang wel begint toe te slaan(en daar is mijn man weer erg blij mee, haha).
Onze baby wordt steeds meer realiteit en ik begin er steeds meer van te genieten!
Nou, Maui, laat je ons even weten wanneer je wordt ingeleid? Ik duim voor je en wens je heel veel succes met de laatste loodjes en de eerste spannende tijd met jullie kindje!
Wensvoor3, wat fijn dat je er nu ook eindelijk van kunt genieten, ga daar nog maar even mee door!
Veel liefs, Karin

Nou hier ben ik eindelijk ook weer. Ik kwam er alsmaar niet op.

Maui hopelijk ben je nu al bevallen en ben je van een hoop onzekerheden verlost. Hopelijk gaat alles een beetje meevallen voor jullie.

Wensvoordrie wat rot dat je elke keer bloed blijft verliezen, hebben zij daar al wel eens een oorzaak van gegeven?

Karosie wat lekker dat je zo kan genieten, alleen jammer van je buik. Het is inderdaad fijn om ermee te pronken. Ik ben nu 20 weken zwanger, en nu heb ik echt een buikje dat je ziet zwanger te zijn, dus steek hem lekker naar voren!

Ik heb volgende week mijn medische echo, dus hopelijk krijgen wij positief bericht. Ik ben ook erg benieuwd naar het geslacht, het maakt mij echt niets uit, maar ben zo nieuwsgierig! Weten jullie het al wel?

Groetjes

Hoi!
Ik zit hier erg wakker te zijn. Kiendjelief is haar dansroutine weer aan het uitoefenen en dan slaap ik dus niet. Dus ja Rosa, ik weet wat het wordt ;-). Erg leuk, de andere twee zijn van het andere geslacht, dus ik vind dit wel heel bijzonder.
Spannend, de echo. Ik duim voor je! Laat je weten hoe het gegaan is?
Dat ik zo vaak last heb gehad van bloedverlies komt waarschijnlijk door adertjes in de baarmoedermond die erg makkelijk knapppen. En wat de eerste, echt heftig grote bloeding geweest is, geen idee.
Vandaag ben ik nog op controle geweest (morgen 33 weken) en alles was goed. Heerlijk is dat toch!

Ga nog maar even een beker warme melk maken, wie weet helpt het. Welterusten voor nu!

Hey hallo allemaal,
Jeetje, het is echt komkommertijd zeg, wat een rust hier op t forum!
Ik kom regelmatig even kijken hoe het met jullie is, maar tot nu toe nog geen berichten...
Maui, als alles volgens planning is gegaan ben je nu al bevallen. Hoe gaat het met

Terug
Bovenaan