Hoi Maui, Wensvoor3 en de rest,
Wat is het hier toch rustig he? Merk zelf ook wel dat ik meer tijd besteed aan andere dingen en dat de reden dat we hier samen zijn(de miskraam/miskramen) steeds verder naar de achtergrond verdwijnt. Al heeft die ervaring nog steeds wel invloed op mijn huidige zwangerschap....
En van dit clubje ben ik geloof ik degene die het minst heeft om zich zorgen om te maken. Als ik jullie verhalen zo lees dan krijg ik soms gewoon kippevel, Wensvoor3 vanwege dat bloedverlies dat voor mij toch altijd het gevoel blijft geven dat er iets niet goed is, en Maui om alles wat er bij je kindje speelt... Ben je blij dat je zwangerschap eindelijk goed lijkt te verlopen, krijg je ineens zoveel zorgen voor je kiezen. Wat lijkt me dat heftig, maar wat ik van je lees straalt zoveel optimisme en ook liefde voor je kindje uit! Je kindje is bij jou en je man zeker in goede handen!
Ik ben nu 24 weken zwanger en geniet eigenlijk volop! Het heeft heel lang geduurd voor ik t kindje ook echt voelde, waardoor ik me wel wat ongerust maakte, maar sinds een paar weekjes voel ik t af en toe schoppen en sinds deze week(vakantie, dus rust) laat t zeer regelmatig weten dat t er is.
Ik heb nog geen echte dikke buik, wat wel jammer is, want ik heb me er al tijden op verheugd er lekker mee te pronken. Daar moet ik nu nog even op wachten, al beginnen wel steeds meer mensen te vragen of ik zwanger ben.....
We zijn nu druk met de babykamer en de meubeltjes bezig, alle andere spullen voor de uitzet zijn al binnen en ik merk dat de nesteldrang wel begint toe te slaan(en daar is mijn man weer erg blij mee, haha).
Onze baby wordt steeds meer realiteit en ik begin er steeds meer van te genieten!
Nou, Maui, laat je ons even weten wanneer je wordt ingeleid? Ik duim voor je en wens je heel veel succes met de laatste loodjes en de eerste spannende tijd met jullie kindje!
Wensvoor3, wat fijn dat je er nu ook eindelijk van kunt genieten, ga daar nog maar even mee door!
Veel liefs, Karin