Waar zijn de april 2009 mama's?

He Karosie van harte gefeliciteerd!! Hij heeft je wel laten wachten, maar gelukkig is het wachten waard geweest en is hij snel te wereld gekomen. Lekker dat alles voorspoedig is verlopen en dat hij al de nacht lief voor jullie is, dan kan je ook snel weer opknappen.

Geniet lekker van je gezin en je roze wolk en welkom in cliche land....ze kloppen nl. allemaal!

Liefs

He Karosie van harte gefeliciteerd!! Hij heeft je wel laten wachten, maar gelukkig is het wachten waard geweest en is hij snel te wereld gekomen. Lekker dat alles voorspoedig is verlopen en dat hij al de nacht lief voor jullie is, dan kan je ook snel weer opknappen.

Geniet lekker van je gezin en je roze wolk en welkom in cliche land....ze kloppen nl. allemaal!

Liefs

Gefeliciteerd! Had je berichtje al gezien bij de novembermama's, maar hier dus ook. Wat fijn dat hij er is!

Hoe is het met jou Rosa?

Hier gaat het langzaamaan weer wat beter. Deze week voor het laatst thuisziorg, daarna mogen we het zelf weer doen. De fysiotherapeut komt nog aan huis, maar ik maak wel goede vorderingen. Mijn energiepeil stelt nog niet zo veel voor. Tijd en geduld ;-)
Met dochterlief gaat het prima, ze is al weer 9 weken vandaag en groeit, drinkt en slaapt goed. Morgen naar het CB, ben benieuwd. Manlief gaat, ik red dat nog niet.

Vervelend dat het zo lang duurt Wensvoordrie, wel fijn dat je thuishulp nog gehad hebt. Hopelijk voel jij je snel weer wat fitter.

Hier alles nog binnen, doordat mijn vorige zoontje 4 weken te vroeg was, heb ik nu het gevoel overtijd te zijn, terwijl ik nog 2,5 week officieel moet. Begin het dus eigenlijk wel wat zat te worden en het kindje is meer dan welkom!

Maar mijn gevoel zegt nu........deze komt 2 weken te laat, lekker het uiterste.

Nou meiden geniet lekker van jullie wondertjes.

Hoi meiden,

Nou ik ben eindelijk ook bevallen hoor! 11 december is Pepijn geboren. Bevalling ging erg snel, binnen 5 uur lag hij in mijn armen. Hij had wel zijn navelstreng om zijn nekje, waardoor ze deze snel moesten doorknippen, maar verder is alles goed gegaan.

Hij eet en slaapt goed en ik zelf heb ook weer energie genoeg en ben dus ook gewoon weer volledig uit bed.

Hopelijk gaat bij jullie ook nog alles goed.

Terug
Bovenaan