Hey dames,
Inmiddels ben ik al over mijn uitgerekende datum heen, dat was 12 november, en ik wacht nog steeds. Het was op zich prima vol te houden, maar sinds een dag of wat begin ik echt last te krijgen van mijn zware buik. Die is sinds mijn verlof echt enorm gegroeid, daarvoor hadden mensen geen idee dat ik al zo ver zwanger was, een bescheiden buikje toen.... Nu kan iedereen t wel zien, want ik begin ook te waggelen en ben natuurlijk niet meer zo flexibel als eerder.
Ik ben t nu ook wel zat aan t worden, ik heb er al zo lang op moeten wachten, ik wil dat t gewoon NU geboren wordt! Maar t gaat verder allemaal nog heel erg goed, perfecte bloeddruk, net gewicht, ik houd amper vocht vast... Bizar hoor, zo moeizaam als t de vorige keren ging, zo vlekkeloos verloopt t nu allemaal!
Rosa, wat lekker dat je nu verlof hebt! Is een raar idee in t begin, maar geloof me, er komt een moment, dan ben je blij dat je niet meer aan je werk hoeft te denken!
Wensvoor3, hoe is t nu met jou en je gezinnetje, hebben jullie een nieuw evenwicht gevonden?
Ik heb helaas ook niets meer van Maui vernomen, maar ik ben wel heel erg benieuwd hoe het met haar gaat!
Rosa, geniet van je verloftijd!
Als ik mijn kleintje eindelijk in de armen kan houden laat ik t jullie natuurlijk zo snel mogelijk weten!
Liefs, Karin