Waar zijn de april 2009 mama's?

Balen dat ze je zolang laat wachten, maar goed zo zijn vrouwen he!!

Wel schrikken dat je even niets meer voelde, zal je toch gebeuren zo op het einde!

Nou hopelijk ben je op dit moment druk aan het puffen!

Hallo allemaal, Wat is t hier toch rustig zeg, je kunt wel merken dat we allemaal zo met onze eigen dingetjes bezig zijn en voor de meesten van ons zijn dat vooral leuke dingetjes!
Wensvoor3, van harte gefeliciteerd met je dochter! Dat was vast een flinke bevalling, met zo'n groot kind!
Hoe gaat het er nu mee?En hoe heet jullie kleine meid?
Rosa, hoe is t met jou? Al verhuisd en hoe gaat t met de zwangerschap?

Hier gaat alles goed, ik ben deze week 37 weken zwanger, dus als t komt mag ik gewoon thuis bevallen! Alles gaat nog steeds voorspoedig en dat vind ik soms ook wel een beetje eng, dat ons dit gegund is na die eerdere miskramen!
Maar goed, ik heb verlof en daar geniet ik lekker van en over een paar weekjes hebben we eindelijk het kindje waar we allebei zo naar hebben verlangd in onze armen!

Ik ben niet heel erg actief meer op t forum, maar ik ben wel heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat, dus ik kijk wel regelmatig!

Tot de volgende keer,
Liefs, Karin

Hoi hoi,

Ik herken dat wel Karosie, ik ben ook bang dat het te voorspoedig gaat. Maar dan monter ik mezelf weer op, waarom eigenlijk ook niet, wij verdienen het toch!!

Wij zijn inmiddels verhuisd, maar hebben nog wel een hoop uit te pakken. Maar de babykamer is klaar, nu alleen nog alle spullen wassen.

Ik moet nog 3 weken werken en ook dan ga ik met mijn voetjes omhoog!

Hoi!
De bevaling was inderdaad bijzonder en de kraamtijd helemaal. Maar niet helemaal in de goede zin van het woord helaas. De bevalling begon super. In bad, heel ontspannen en het ging allemaal heel snel. Alleen zat ze met haar grote schouders vast achter mijn schaambeen (schouderdystocie) en is ze met donder en geweld eruit gehaald. Daardoor heb ik mijn bekken zwaar gekneusd en is het heel erg instabiel geworden, Heb daarvoor nu nog fysio aan huis.
Dochterlief heeft er niks aan overgehouden gelukkig.
Alleen werd het allemaal nog wat spannender, op de tweede dag werd ik plotseling erg ziek. Ik ben naar het ziekenhuis gebracht en het was opeens allemaal heel spannend. Ik belandde op de high care aan allemaal toeters en bellen. Uiteindelijk bleek dat ik een infectie had met de Groep A Streptokok bacterie. Klassieke kraamvrouvenkoorts. We hebben geluk gehad, veel geluk. We waren er snel bij en de antibiotica sloegen snel aan. Zoals het er nu naar uit ziet, heb ik geen blijvende orgaanschade opgelopen. De infectie was nl al een sepsis geworden (bloedvergiftiging).
Ben nog wel extreem moe. We komen de week door met thuiszorg en mantelzorg. Heel apart, zoiets verwacht je niet van te voren. Gelukkig doet dochterlief het gewledig en met 4,5 week weegt ze al bijna 5,5 kilo en is ze haast 60 centimeter lang.

Ik wens jullie nog een paar mooie weken en dan een hele voorspoedige bevalling!

Hoi Wensvoordrie, hoe is het nu met je, beetje op krachten gekomen weer? Ze hebben je wel laten weten dat er een 3e bij is gekomen he!! Moeizame zwangerschap en een zeer zware bevalling.

Karosie al bevallen? Wat was jou exacte uitreken datum ook alweer?

Ik heb vanaf heden verlof, vreemd idee weer hoor.

Heeft iemand nog wel eens iets over Maui gelezen ergens?

Liefs

Hey dames,
Inmiddels ben ik al over mijn uitgerekende datum heen, dat was 12 november, en ik wacht nog steeds. Het was op zich prima vol te houden, maar sinds een dag of wat begin ik echt last te krijgen van mijn zware buik. Die is sinds mijn verlof echt enorm gegroeid, daarvoor hadden mensen geen idee dat ik al zo ver zwanger was, een bescheiden buikje toen.... Nu kan iedereen t wel zien, want ik begin ook te waggelen en ben natuurlijk niet meer zo flexibel als eerder.
Ik ben t nu ook wel zat aan t worden, ik heb er al zo lang op moeten wachten, ik wil dat t gewoon NU geboren wordt! Maar t gaat verder allemaal nog heel erg goed, perfecte bloeddruk, net gewicht, ik houd amper vocht vast... Bizar hoor, zo moeizaam als t de vorige keren ging, zo vlekkeloos verloopt t nu allemaal!
Rosa, wat lekker dat je nu verlof hebt! Is een raar idee in t begin, maar geloof me, er komt een moment, dan ben je blij dat je niet meer aan je werk hoeft te denken!
Wensvoor3, hoe is t nu met jou en je gezinnetje, hebben jullie een nieuw evenwicht gevonden?

Ik heb helaas ook niets meer van Maui vernomen, maar ik ben wel heel erg benieuwd hoe het met haar gaat!
Rosa, geniet van je verloftijd!
Als ik mijn kleintje eindelijk in de armen kan houden laat ik t jullie natuurlijk zo snel mogelijk weten!
Liefs, Karin

Hallo allemaal,
Ik wilde jullie even vertellen dat ik afgelopen dinsdag moeder ben geworden van een prachtige zoon, genaamd Kay.
De bevalling is zeer snel gegaan, binnen 6,5 uur van helemaal niks tot ons prachtige kind!
Ik ben thuis bevallen en dat is echt een superervaring geweest, zo gemoedelijk en knus, echt helemaal mijn ding.
Kay is geboren terwijl ik op de baarkruk zat, wat ook een bijzondere ervaring was. Ik had van te voren bedacht dat dit me wel wat leek, maar nooit besproken met de VK. Toen het persen op een gegeven moment niet echt meer opschoot heeft ze me op de baarkruk gezet en toen was het in 10 minuten gepiept!
De bevalling is me erg meegevallen trouwens, al ben ik wel een beetje ingescheurd.
Wat wil je ook, met zo'n snelle bevalling en een kind van bijna 8 pond!
Moeder en kind maken het overigens zeer goed! Ik geniet volop van mijn kraamtijd en de kleine en we hebben t geluk dat Kay heel rustig en ontspannen is en ons zelfs onze nachtrust gunt!
Nou, dat was t weer even, ik ga weer terug naar mijn mooie kereltje!
Liefs, Karin

Terug
Bovenaan