Waar zijn de april 2009 mama's?

Oeps, nou daar ging iets heel erg fout met de pc, dus t vorige berichtje is niet helemaal wat ik van plan was....
In de herkansing:
Maui, ik ben heel benieuwd hoe het met je is, en als je al bevallen bent, hoe is het allemaal gegaan, met de bevalling en met jullie kindje?
Rosa, hoe is het met jou en je zwangerschap? Schiet mooi op he? Hoe voel je je, etc, etc....
Wensvoor3, jij schiet nu ook mooi op, je moet nog even wachten op je kleine hummel, leuk ook trouwens dat je weet wat t wordt, volgens mij had je er 2 van t andere geslacht toch?
Nou, wat wil je nou nog meer als je van alles wat hebt!
Voor de rest hebben we weinig anderen die zijn meeverhuisd naar dit nieuwe forum he? Ben ik nog iemand vergeten, sorry...laat je ook even weten hoe het gaat?
Hier gaat alles goed, inmiddels ruim 26 weken zwanger en ik voel me super! Wel wat last van maagzuur en soms schiet het me ineens in mijn rug/been/bekken etc, maar ik mag niet klagen en dat doe ik dus ook maar niet!
Ik kan sinds een paar weken de kleine goed voelen bewegen, het is een levenslustig kindje, want t schopt er aardig op los! Wat een heerlijk gevoel is dat, geeft iedere keer weer de bevestiging dat alles nog steeds goed gaat!
En hoewel ik behoorlijk onbezorgd zwanger ben, betrap ik mezelf er soms op dat ik een beetje bang ben of het ook allemaal wel goed zal blijven gaan, vooral als ik het kindje een dag wat minder voel. Ik weet dat het vanaf nu wel steeds meer levenskansen heeft als het toch te vroeg geboren zou worden, dus dat is fijn, maar dan moet het in ieder geval eerst levend geboren worden. Gek he, ik heb geen enkele reden om te denken dat het nu niet goed zou gaan en toch maak ik me wel een beetje zorgen.
Over het algemeen lukt het me goed om te ontspannen en te genieten hoor, we hebben nu de babykamer klaar en praktisch gezien kan het kindje komen. Het is heel mooi geworden en ik ben erg trots op mijn vriend, die de meubeltjes zelf heeft gemaakt!
Nou...ik ben benieuwd naar jullie belevenissen en ervaringen!
Liefs, Karin

Hoi Iedereen,

Hier alles goed. Ben nu 22 weken zwanger en heb vorige week de 20 weken echo gehad. Vond het toch wel erg spannend. Maar alles is zoals het er nu uitziet gelukkig allemaal goed en wj krijgen een jongetje! Ik heb al 1 zoontje, dus vind het voor hem vooral erg leuk, een vriend voor het leven.

Karosie, met 26 weken is het levens vatbaar mocht het te vroeg geboren worden, dus alle reden om gewoon lekker optimistisch te blijven.En hoe groot is de kans dat het zoooo vroeg komt, erg minimaal! Fijn dat je er zo van kan genieten.

Lichamelijk heb ik verder ook geen klachten, groei wel hard op het moment. Genieten doe ik wel, maar toch ook niet meer onbezorgd. Maar heb de hoop opgegeven dat dit nog gaat komen.

Wensvoordrie, jij bent gewoon al aan het einde van de rit, lekker en spannend hoor!

Wij hebben nog 3 drukke maanden voor de boeg, 1 weekje vakantie en een verhuizing, dus denk dat ze voorbij vliegen zo.

Groetjes

Hoi dames,
Hier weer even berichtje van mij. Inderdaad hoogzwanger nu, overmorgen 35 weken. De laatste loodjes zijn fysiek zwaar. Ben nauwelijks mobiel en heb veel harde buiken als ik probeer iets meer dan bijna niets te doen. Doe dus maar heel rustig aan. Verder gaat het wel beter, nu werk en alle stress naar de achtergrond verdrongen zijn.
Het kamertje is zo goed als klaar, woensdagochtend ga ik het ontwerp voor het kaartje bij de drukker afgeven en de proefdruk afwachten.
Ik heb er wel zin in. We krijgen een meisje na twee jongens en ik vind het zo bijzonder dat na de vorige verkeerd afeglopen zwangerschap en deze toch ook wel met vlagen heel onzekere zwangerschap het nu nog gewoon goed gaat. Ik zie er naar uit om straks met zijn vijfjes te zijn. Heerlijk idee.

Spannend Rosa, nog verhuizen. Dat is nog pittig. Ben 2,5 jaar geleden met 33 weken verhuisd, was niet makkelijk. Maar goed, de tijd vliegt wel.
Heb overigens een bevallngsbad gereserveerd dit keer, wil graag in het water bevallen als het kan.

Ik houd jullie op de hoogte!
Groetjes voor nu!

Hoi.

Ik vind het nieuwe forum toch niets hoor, het is erg onoverzichtelijk!

Ja verhuizen...wij hebben een nieuwbouwhuis, wij zouden het in eerste instantie in mei al krijgen. Hadden onze zwangerschap hierop proberen aan te passen tot 2 maal toe. Beide keren liep het fout af, nu hadden wij zoiets, wij zien het wel, dan maar in de verhuisdozen. De oplevering liep alleen elke keer uit, dus nu wordt het inderdaad toch wat zwaarder. Maar wij laten een hoop doen, dus hopelijk valt het mee. Maar in en uitpakken wil je toch zelf doen.

Wel lastig niets doen met drie kinderen lijkt mij, maar het end is in zicht.......alhoewel meiden wel vaak te laat zijn!!

Maar kan mij voorstellen dat je het leuk vind om er nu een meid bij te krijgen, is alles toch weer anders en nieuw.

Hallo dames,

Ik was jullie niet vergeten hoor, kijk iedere dag wel even of er nog nieuws is, maar we zijn zo te merken allemaal druk met onze eigen dingetjes!
Wensvoor 3, hoe gaat het met je, is de bevalling al aanstaande, of ben je misschien stiekum al bevallen? Hoe is het gegaan en hoe is dat, een meisje erbij? Gaat alles goed????
Rosa, druk hoor, met een verhuizing in deze fase van de zwangerschap. Maar je kunt gelijk de babykamer klaarmaken, dat is ook wel leuk!
Maui, ik ben zo benieuwd hoe het met jou is! Ik hoop dat je ons binnenkort meer kunt laten weten!?

Kunnen we t met t warme weer allemaal een beetje volhouden eigenlijk? Hoogzwanger zijn met dit weer lijkt me geen pretje, vind het nu al best wel zwaar! Gelukkig is het vandaag weer aardig afgekoeld, kunnen we even weer bijkomen met z'n allen!
Hier gaat alles lekker z'n gangetje, de kleine trapt er vrolijk op los, vooral tegen m'n blaas.....Ik merk wel dat hij/zij met t warme weer ook minder actief is en daar maak ik me dan soms wel druk om. Ik word er wel onzeker van als ik n hele dag nog niks heb gevoeld, dan ben ik gelijk weer bang dat t niet goed gaat. Ik hou me maar voor dat dit met mijn voorgeschiedenis te maken heeft en gister begreep ik dat baby's bij warme met de rug naar de zon gaan liggen, om t zo wat koel te houden, waardoor je de bewegingen niet goed voelt. Ook weer een geruststelling!

De kinderkamer is inmiddels klaar en over 14 dagen(verdeeld over 5 weken) ga ik al met verlof! Jeetje zeg, dan komt t wel eng dichtbij allemaal!
En toch, ik kan ook gewoon niet wachten tot het zover is. We hebben er zo lang op moeten wachten, voor mijn gevoel ben ik veel langer dan 9 maanden zwanger geweest. Herkennen jullie dat ook? Dat je door de miskraam/miskramen eerder klaar bent voor je kindje?

Nou...dat was t weer, tot de volgende krabbel!
Liefs, Karin

Hoi dames!

Hier inmiddels 37.6 weken zwanger, het schiet op. Straks een groeiecho om de groei van kiendjelief in de gaten te houden. Ben wel heel benieuwd naar wanneer ze komt, ik zie er naar uit! Hoe is het verder met jullie?

Hier weer eens een bericht van mij. Ben druk met verhuizing voorbereiden, dus weinig tijd. Donderdag a.s. eindelijk onze sleutel!

Verder gaat alles gelukkig nog goed. Merk wel dat ik een stuk beperkter ben tijdens zo'n verhuizing, met inpakken etc.

Wensvoordrie, al bevallen?? Meisjes zijn vaak te laat, maar hopelijk die van jou niet. Je zit nu denk ik op 40 weken in ieder geval.

Karosie ben je al met verlof? Lekker hoor als het zo is, kijk er erg naar uit op het moment, maar ik mag nog even tot half november.

Groetjes

Hoi!
Vandaag ben ik uitgerekend, maar nog niks hoor. Wel vorige week een keer met spoed naar het ziekenhuis i.vm. geen leven meer voelen, maar het bleek uiteindelijk allemaal toch goed. Nu echt de allerlaatste loodjes.

Rosa, veel succes met de verhuizing!

Karin: hoe is het?

Maui: hoe is het bij jullie???

Terug
Bovenaan