Waar zijn jullie toch gebleven?

Tjonge jonge wat is het toch stil de laatste week hier zeg! Ik mis jullie gewoon. Ons dagelijks gebabbel is weg! En nu ga ik vrijdag nog wel met vakantie, dus ik zal de komende 2 dagen ook weinig tijd meer hebben om wat te posten. Morgenochtend werken en daarna druk druk druk hier in huis om alles nog even gedaan te hebben voordat we weg gaan. Nou dames, ik hoop dat ik als ik terug kom van vakantie heel wat bij te lezen heb ;-)

xxx

Joehoeeeee, ik ben er nog wel hoor Corina! Excuses maar ben druk met bakken en decoreren, 2 opdrachten en onze eigen verjaardagen en de 2 kids zijn begin sept jarig dus... de oven draait op volle toeren én mijn handen ook, hihi. vandaar!
Ik hoop dat je dit toch nog ff leest voor ddat je naar t hooge holt vertrekt!!!
xxx Ingrid

Nou, ik hoop dat ik weer kan posten.... Ben er ook nog wel hoor!!!! Hahaha tot vervelends toe.. hihi... Wij zijn best wel wat dagen weggeweest naar dierentuinen ed en dan had ik 's avonds vaak geen zin meer om nog te posten... Keek vaak nog snel op mijn hyves en dat was het dan...

Ingrid hoe is je verjaardag geweest?? leuke dag gehad? En wat een prachtige foto van Nienke op hyves!!

En corina, zag op hyves dat gernald zo'n beetje de dag van zijn leven heeft gehad op de machinist-stoel... ahahhaha wat straalde hij zeg op die foto... Echt heel mooi om te zien..

Hier eigenlijk weinig bijzonder nieuws.. Noah heeft alleen gisteren en vandaag zijn bolleke opengestoten... Het is ook zo'n druktemaker!! Overal klimt hij op om er vervolgens bijna vanaf te vallen. Straks wilde hij dus los gaan lopen en dat ging ook niet goed... Was er net te laat bij om hem op te vangen. Zo met de achterkant van zijn hoofdje op de rand van de tafel... was echt heel zielig...Maar ja, dat zal nog wel vaker gebeuren denk ik...

Hadden jullie Roos/ missmama ook toegevoegd op hyves? wat een mooi gezinnetje heeft zij zo ook he... 4 van die kleine hummeltjes... Dus bij deze Roos.... hahahahha

Corina, mocht ik je niet meer spreken, dan wens ik jullie alvast een hele fijne vakantie toe!!! Geniet ervan met je mannen.....

xxx

Hey hoi! Ja, ik heb n hele leuke verjaardag gehad, dank je. was niet zo druk hoor. Allen s morgens m'n vriendinnen op de koffie en s middags mn ouders. de 20e is mijn man jarig, die word 40!! en dan vieren we t samen voor familie, vrienden, buren. Altijd n hele drukte weer hoor vind ik!

ohh wat sneu dat noah zo was gevallen! Tja vallen en opstaan hè?! 'Nou, Nienke maakt nog helemaal geen aanstalte om te staan, laat staan om te stappen haha.
eindelijk ben ik nu met haar gaan fietsen, wat heerlijk was dat! Ze vind t helemaal geweldig!
Ja, mooie foto h`e die op hyves! Een kennis van ons heeft zo'n hele uitgebreide camara en die heeft een aantal hele mooie foto's van haar geklikt!

Nou, Corina mocht je toch nog even hier even om t hoekje spieken voordat je vertrekt... heeeeeel veel plezier met hopelijk mooi weer!

xxx Ingrid.

Hai hai,

Ik heb het op de valreep nog gelezen inderdaad!
Gelukkig dat jullie er weer zijn. Gezellig! Maar ja nu ga ik jullie gelijk alweer verlaten voor een weekje.
Ik ga nu gauw mijn bedje in, want ik wil er niet te laat uit morgen.

lfs Corina

oh ja, miranda, Gernald vond het ook wel prachtig op die stoel hoor. Vond het van de conducteur echt erg leuk dat hij onder het rijden daar mocht kijken en zitten. Gernald reed dus wel achteruit hihi.

Wat fijn dat je nu lekker kunt gaan fietsen... Leuk is dat altijd he... Beetje jammer dat het weer niet echt meezit nu...

Wij zijn gisteren eergisteren naar moviepark duitsland geweest, Noah heeft echt zijn ogen uitgekeken daar.... Alles van nickelodeon... Hij vind Dora en Diego echt helemaal fantastisch... Hebben nog een paar hele leuke foto's genomen,... Zal ze vandeweek wel even op hyves zetten...

Hebben jullie nu nog wel vakantie?? Voor mijn mannetje is de laatste week nu alweer ingegaan... Gaat altijd zo snel voorbij he..

Heeft Nienke nu al tandjes? Of is er nog steeds niks door?

xxx

Hoi hoi!
Was ik weer, erg leuk om nu gezichten te zien achter de verhalen!!!
Hier zitten wij inmiddels in de laatste week van de schoolvakantie.Maandag gaan ze weer van start.Mama stiekem erg blij, want de inspiratie raakt een beetje op hi hi!En echt lekker weer is 't nu niet.Maar mogen niet klagen, hebben in de afgelopen 6 weken veel mooi weer gehad, vooral in de eerste paar weken.En zag net op tv dat het aan 't einde van deze week weer wat warmer gaat worden.
Tot zover het weerbericht ha ha!

Groetjes Roos.

Hahaha altijd leuk, weerberichtje...

Wat leuk om te zien trouwens dat luka al staat!! Die foto op het strand... Ik kan me er nog helemaal niks bij voorstellen dat Noah al los zou staan/ lopen. Hij loop nu al wel meer dan een maand rond de tafel ed maar heeft echt nog niet het evenwicht om los te staan...
Heb je toevallig nog tips om dat te stimuleren..???

Hey Ing, wanneer is je man ook alweer jarig? Deze week toch??

xxx

Terug
Bovenaan