Hey,
Nou hou je vast, hier komt mijn verslag
We begonnen de vakantie op het park niet zo best. Toen we binnenkwamen in de bungalow werd ik vies van de bungalow. De bank, de vloer, de bezem, het babybadje en de bedden beneden zaten vol met hondenharen. En aangezien ik geen dierenliefhebber ben vind ik dat vreselijk vies!!! Brrr!! Ik heb dat natuurlijk meteen gemeld en ze zijn het alsnog komen schoonmaken (daar betaal je nu schoonmaakkosten voor!) en ter compensatie mochten we een uurtje bowlen (hoera! cynisch dan). Maar het gevoel van dat het huisje niet schoon was heb ik heel de week gehouden. Ik was heel blij dat ik ons eigen campingbedje had meegenomen voor Jelte. Je huurt een kindvriendelijke bungalow en dan mag je er toch vanuit gaan dat het schoon is aangezien het zeker bij kids de hygiene heel belangrijk is. Maar nee, dat had niets met elkaar te maken zeiden ze bij de receptie (ja duuuh). Ik heb de enquete ingevuld die in de bungalow lag en mijn klacht nog een keer heel erg duidelijk gemaakt. Ik ben benieuwd of ik er nog reactie op krijg. Tot nu toe in ieder geval niet.
Nog iets waar we heel erg van zijn geschrokken. Gernald konden we bijna van de bodem van het zwembad opvissen onder de ogen van de badjuffrouw! Ze zat erbij en keek erna en deed niets! Ik was nog in de bungalow gebleven omdat Jelte nog sliep, de rest was gaan zwemmen. Gernald zat in het peuterbadje (hij vind het diepe bad heel eng) en dom van ons hij had nog geen zwembandjes om, die zou ik meenemen. Maar omdat hij altijd erg voorzichtig was dachten we dat dat niet gaf. Dus Dick was even in het diepe bad, draait zich om naar mijn nichtje om te zeggen dat hij weer naar Gernald ging, draait zich weer om en ziet een kind steeds met het hoofd even boven water komen en dacht: dat is niet goed. Dus hij tilt het kind op de kant, ziet hij dat het zijn eigen zoon is. Dus die is zich wild geschrokken. En de badjuffrouw zat er nog geen 5 meter vandaan en heeft niks gedaan, ook niet toen Dick Gernald aan het kalmeren was. Ik vond het schandalig!! Maar goed gelukkig is het goed afgelopen.
En ik natuurlijk in die rot glijbaan mezelf bezeerd. Ik ging er op mijn rug in, maar kwam er op mijn buik uit. Ben gewoon als een pannekoek die je in de lucht gooit omgegooid. Wat een k..ding zeg! Ben er ook niet meer ingegaan. Over het algemeen heb ik geen last meer van mijn knie, maar erop zitten ofzo dat kan ik nog niet. En ook niet volledig strekken. Maar ja dat zal wel tijd nodig hebben, het is nu net een week geleden.
Maar verder hebben we een fijne vakantie gehad hoor haha.
We zijn een ochtend met de trein meegeweest. Gernald is helemaal wild van treinen, dus die vond het geweldig. Ook een paar keer lekker met de kids wezen fietsen en niet te vergeten, naar Plopsaland geweest. Nou, dat is echt een aanrader hoor. Jullie zullen de foto's wel gezien hebben op mijn hyves, zo niet dan moet je dat maar even doen. Het was echt heel erg leuk voor die kinderen en soms voor de mama's ook ahah. Die grote glijbaan (moet je met zo'n matje vanaf) en het schommelschip vond ik zelf ook nog wel leuk! En de theatershow van Bumba was ook geweldig voor die kleintjes.
Maar een week is dan zo om hè.
Ingrid: hoe is het in je vakantie eigenlijk gegaan met je kiespijn? Ik geloof niet dat ik daar nog iets van heb gehoord.
En wat leuk dat Nienke achteruit kruipt. Moet je filmen, is leuk voor later! Het kruipen bij Jelte gaat denk ik ook niet lang meer duren. Als hij iets wil pakken waar hij net niet bij kan dan zet hij zijn handjes op de grond en gaat bijna op zijn knietjes zitten al helemaal met zijn kontje los van de grond. En gisteren in de box ging hij ook op zijn knietjes zitten, dus ik denk dat ik vandaag de box maar eens laag ga zetten anders kukelt hij er vandaag of morgen uit.
@Miranda: Jeetje wat naar van Noah. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Zo'n klein manneke en dan al geopereerd. Maar ja aan de andere kant moet je maar denken dat hij het nu ondergaat en er zelf niets van snapt. Als ze wat ouder zijn en ze gaan beseffen wat er gaat gebeuren is het voor henzelf en voor jullie nog moeilijker. Good luck meis! Wel fijn dat je al zo snel terecht kunt.
Dus je kunt al lekker met je buikie showen. Heerlijk hè? Nog 5 weken en dan de 20 weken echo. Vind je dat spannend? Ik toen wel, dat weet ik nog wel!
@Roos: Nou inderdaad, wat heb jij vlugge kinderen zeg? Zo zie je maar, daar doe je ook al niks aan, ieder kind is weer anders.
@Saskia: Zwerf jij hier ook nog rond of heb je ons alweer verlaten?
Zo nu ga ik Jelte uit bed halen want die wordt net wakker hoor ik. En jullie hebben nu wel genoeg te lezen denk ik haha.
xx Corina