Waar zijn jullie toch gebleven?

Hallo!
Daar ben ik weer! Heerlijk zo'n weekje weg. Ik hoop volgende week even een verslagje van onze vakantie te typen, maar daar gun ik me nu geen tijd voor.

Inderdaad leuk om zo foto's van elkaar en elkaars kindjes te zien. En ook handig als je iemand persoonlijk iets wil vragen of zeggen, dat dat niet op zo'n openbaar forum hoeft.

xxx

Pffff.tips om je kind aan 't wandelen te krijgen...Luka heeft 3 oudere zusjes boven zich (8, 6 en 2 jr).Misschien dat dat helpt!Hij ziet het de hele dag om zich heen..loslopende kinderen.Verders waren ze allemaal stuk voor stuk snel met los lopen.Respectievelijk met 11, 12 en 14 maanden liep 't spul hier los.Zal wel een beetje met de genen ofzo te maken hebben.Net als dat ze praktisch allemaal voor de uitgerekende datum zijn geboren.(M'n langste zwangerschap was bij m'n 1e kind, 40.2 weken, de andere girls waren er met 36 en 38 weken)
Enfin, ik dwaal af...
Groetjes Roos.

Hallo, hier was ik ook weer ff. Drukke , zeer drukke week achter de rug. Manlief was vrijdag jarig en hij en ik vierden samen onze verjaardag vrijdag. Ik had ook nog een opdrachtstaart te maken en daarbij nog een taart voor kantoor voor m'n man om te trakteren én nog twee voor thuis voor vrijdag... Dus 4 taarten in 5 dgn was best n hoop. Maar wel leuk om te doen.
Met Nienke gaat t super. ze kruipt in z'n achteruit de hele kamer door en draait hier en daar wat rondjes om haar as, zo leuk om te zien! Ik fiets nu heel veel met haar, heerlijk!!
Staan doet ze nog echt geen moeite voor dus dat zal nog wel n poos duren... Komt vanzelf!
Oja, en die tanden... nog steeds niks! Zal ook wel komen, toch?? Hahaha!

xxx Ing

Hey corina,

Welkom terug...We zullen wachten op een uitgebreid verslag van de vakantie... Hoe is het nu met je knie? Hoop dat jullie het verder goed naar jullie zin hebben gehad...

@Roos, Dan waren ze bij jou allemaal snel dan.. Jeetje... Maik ( mijn man) liep ook al met 11 maanden en aangezien Noah al 2 maanden rond de tafel loopt, had ik verwacht dat hij ook wel eerder los zou lopen, maar helaas... hihi... Alles op zijn tijd..

@Ing,

Hoop dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad.. Zag idd op hyves al je taarten. Ze zijn weer erg leuk geworden allemaal..
Leuk he als ze achteruit kruipen... Vind dat altijd zo'n grappig gezicht... Meestal gaat het dan wel heel snel en hebben ze zo door hoe ze vooruit moeten.

Hihi, anders laat je gewoon een kunstgebitje aanmeten he.... ;-)

xxx

@miranda, hoe is t met je? Hoever ben je nu? Draag je al je zwa. kleding? Controlles allemaal goed bij de vk?
Het kruipen van Nienke in haar achteruit ziet er idd grappig uit. Ze snapt echt niet hoe ze vooruit moet. m'n dochter van 9 en zoon van 7 doen het vaak voor (liggen ze met haar op de grond te spelen) maar daar trekt ze zich niks van aan, hihi.
Nog geen tandje te bekennen. Maar hoorde nu laatst van een vriendin dat haar dochter met haar eerste verjaardag nog steeds tandloos was en vlak daarna kwamen ze snel achter elkaar. dus er is nog hoop hahaha!
@Corina, We wachten idd op je vakantieverslag, hihi. Ik ben erg benieuwd hoe je t park vond omdat wij er dus ook 2x zijn geweest. De dierenweide en die speeltuin erbij vonden we toch wel het leukst voor de kinderen, hoewel het zwembad ook leuk was. Nou, we lezen t vast binnenkort. en hopelijk is je knie weer helemaal de oude?!!
@ Roos, jouw kids waren idd snel met lopen. maar aan de ene kant denk ik nu ook maar zo ik heb t nog net iets minder druk dan dat ze zo gaat lopen want dan kan je ze helemaal niet meer uit t oog verliezen!

Hey hey,

Gelukkig met de zws alles goed hoor... Ben nu bijna 15 en heb idd al positiekleding aan, al verschilt de grootte van mijn buik per dag.. Ligt er maar net aan of ik naar de wc kan ja of nee....

Helaas iets minder nieuws wat betreft Noah. Ben vandaag met hem bij de uroloog geweest omdat zijn linkerballetje nooit is ingedaald. Helaas moet hij hier dus toch voor geopereerd worden... Vind het een naar idee dat hij hiervoor onder volledige narcose moet ondanks dat het maar een kleine ingreep is... Waarschijnlijk wordt hij begin okt. al geholpen. Hebben 1 okt. het intakegesprek in het zh... Zie hier best tegenop...

Heb idd al vaker gehoord dat er kinderen zijn die pas na de eerste verjaardag tandjes krijgen. Enige nadeel is dat ze er dan waarschijnlijk een hoop tegelijk krijgen... Hoop voor jullie dat het dalijk wel meevalt bij Nienke... Maar ja, er is er nog nooit een tandloos gebleven toch?? ;-)

xxx

Hey,

Nou hou je vast, hier komt mijn verslag :)
We begonnen de vakantie op het park niet zo best. Toen we binnenkwamen in de bungalow werd ik vies van de bungalow. De bank, de vloer, de bezem, het babybadje en de bedden beneden zaten vol met hondenharen. En aangezien ik geen dierenliefhebber ben vind ik dat vreselijk vies!!! Brrr!! Ik heb dat natuurlijk meteen gemeld en ze zijn het alsnog komen schoonmaken (daar betaal je nu schoonmaakkosten voor!) en ter compensatie mochten we een uurtje bowlen (hoera! cynisch dan). Maar het gevoel van dat het huisje niet schoon was heb ik heel de week gehouden. Ik was heel blij dat ik ons eigen campingbedje had meegenomen voor Jelte. Je huurt een kindvriendelijke bungalow en dan mag je er toch vanuit gaan dat het schoon is aangezien het zeker bij kids de hygiene heel belangrijk is. Maar nee, dat had niets met elkaar te maken zeiden ze bij de receptie (ja duuuh). Ik heb de enquete ingevuld die in de bungalow lag en mijn klacht nog een keer heel erg duidelijk gemaakt. Ik ben benieuwd of ik er nog reactie op krijg. Tot nu toe in ieder geval niet.
Nog iets waar we heel erg van zijn geschrokken. Gernald konden we bijna van de bodem van het zwembad opvissen onder de ogen van de badjuffrouw! Ze zat erbij en keek erna en deed niets! Ik was nog in de bungalow gebleven omdat Jelte nog sliep, de rest was gaan zwemmen. Gernald zat in het peuterbadje (hij vind het diepe bad heel eng) en dom van ons hij had nog geen zwembandjes om, die zou ik meenemen. Maar omdat hij altijd erg voorzichtig was dachten we dat dat niet gaf. Dus Dick was even in het diepe bad, draait zich om naar mijn nichtje om te zeggen dat hij weer naar Gernald ging, draait zich weer om en ziet een kind steeds met het hoofd even boven water komen en dacht: dat is niet goed. Dus hij tilt het kind op de kant, ziet hij dat het zijn eigen zoon is. Dus die is zich wild geschrokken. En de badjuffrouw zat er nog geen 5 meter vandaan en heeft niks gedaan, ook niet toen Dick Gernald aan het kalmeren was. Ik vond het schandalig!! Maar goed gelukkig is het goed afgelopen.
En ik natuurlijk in die rot glijbaan mezelf bezeerd. Ik ging er op mijn rug in, maar kwam er op mijn buik uit. Ben gewoon als een pannekoek die je in de lucht gooit omgegooid. Wat een k..ding zeg! Ben er ook niet meer ingegaan. Over het algemeen heb ik geen last meer van mijn knie, maar erop zitten ofzo dat kan ik nog niet. En ook niet volledig strekken. Maar ja dat zal wel tijd nodig hebben, het is nu net een week geleden.
Maar verder hebben we een fijne vakantie gehad hoor haha.
We zijn een ochtend met de trein meegeweest. Gernald is helemaal wild van treinen, dus die vond het geweldig. Ook een paar keer lekker met de kids wezen fietsen en niet te vergeten, naar Plopsaland geweest. Nou, dat is echt een aanrader hoor. Jullie zullen de foto's wel gezien hebben op mijn hyves, zo niet dan moet je dat maar even doen. Het was echt heel erg leuk voor die kinderen en soms voor de mama's ook ahah. Die grote glijbaan (moet je met zo'n matje vanaf) en het schommelschip vond ik zelf ook nog wel leuk! En de theatershow van Bumba was ook geweldig voor die kleintjes.
Maar een week is dan zo om hè.

Ingrid: hoe is het in je vakantie eigenlijk gegaan met je kiespijn? Ik geloof niet dat ik daar nog iets van heb gehoord.
En wat leuk dat Nienke achteruit kruipt. Moet je filmen, is leuk voor later! Het kruipen bij Jelte gaat denk ik ook niet lang meer duren. Als hij iets wil pakken waar hij net niet bij kan dan zet hij zijn handjes op de grond en gaat bijna op zijn knietjes zitten al helemaal met zijn kontje los van de grond. En gisteren in de box ging hij ook op zijn knietjes zitten, dus ik denk dat ik vandaag de box maar eens laag ga zetten anders kukelt hij er vandaag of morgen uit.

@Miranda: Jeetje wat naar van Noah. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Zo'n klein manneke en dan al geopereerd. Maar ja aan de andere kant moet je maar denken dat hij het nu ondergaat en er zelf niets van snapt. Als ze wat ouder zijn en ze gaan beseffen wat er gaat gebeuren is het voor henzelf en voor jullie nog moeilijker. Good luck meis! Wel fijn dat je al zo snel terecht kunt.
Dus je kunt al lekker met je buikie showen. Heerlijk hè? Nog 5 weken en dan de 20 weken echo. Vind je dat spannend? Ik toen wel, dat weet ik nog wel!

@Roos: Nou inderdaad, wat heb jij vlugge kinderen zeg? Zo zie je maar, daar doe je ook al niks aan, ieder kind is weer anders.

@Saskia: Zwerf jij hier ook nog rond of heb je ons alweer verlaten?

Zo nu ga ik Jelte uit bed halen want die wordt net wakker hoor ik. En jullie hebben nu wel genoeg te lezen denk ik haha.

xx Corina

@corina, balen zeg al die dingen in je vakantie. En van dat huisje is schandali idd. Ik zou er ook vies van zijn hoor, vooral als je kids hebt die op de grond gaan zitten of liggen, blehhh!
Hopelijk hoor je nog wat op die enquette, leuke vergoeding ofzo is altijd leuk toch?!!!
Mijn kiespijn is toen niet overgegaan, t zit er nog. niet erg hoor maar er zit wel wat... Ik moet volgende week terug voor 3 kleine gaatjes bij m'n voortanden dus dan kaart ik t maar weer aan.
Ik heb je filmpje bekeken van je oudste op de fiets én van jelte die wilt kruipen wat nog niet lukt. Wat ziet dat er sweet uit zeg!!! Ik ga het ook snel filmen van nienke dat ze achteruit kruipt!!!

@miranda, wat naar zeg van Noah!! Ik zou er ook tegenop zien hoor. Houd je taai en voor je het weet is het allemaal weer voorbij!! Sterkte ermee en rustig aan hoor!!

Groetjes Ingrid.

Terug
Bovenaan