Waar zijn jullie toch gebleven?

Hey ja leuk!!! Wil jullie wel eens in real life zien... Gezellig... Hoop dat we een keer een datum kunnen plannen...Misschien ook leuk om de kids mee te nemen?? Of is dit teveel van het goede...?

Ja het is wat met ze... Ze weten best dat ze het niet mogen en dan toch doen... Noah kijkt je ook nog eens aan als hij iets loopt te bedenken wat niet mag... En je mag dan idd niet lachen maar het valt niet altijd mee, je lach in te houden... Kleine monstertjes... ;-)
Heerlijk he als ze zo graag buiten zijn... Noah is ook echt een buitenkindje... Die moet je 's avonds echt mee naar binnen sleuren als het tijd is om in bad te gaan...
Jeetje en dat hij heel zijn gebit al heeft,,,, Wel mooier toch?
Noah mist alleen zijn hoektanden nog... Voor de rest heeft hij het wel zo'n beetje... Hij was dan ook erg laat.... Ziet er alleen nog zo raar uit... ;-)

We hebben idd een superdag gehad... We hadden ook prachtig weer en dat maakt het geheel ook allemaal weer net wat mooier... Het feest 's avonds was ook echt super gezellig... Ik was zo trots op hen... Wow wat een mooi bruidspaar,,, Toch bijzonder als je kleine zusje gaat trouwen...
Ik was idd diegene met dat zwart/witte jurkje...

Wat dat betreft is het niet eerlijk verdeeld. Sommige mensen willen de kilo's zo graag kwijt en andere mensen kunnen ze goed gebruiken.
Gelukkig lukt het me nu redelijk op gewcht te blijven. Maar moet voor mijn gevoel wel heel veel eten. Eet nu ook 's avonds voor ik naar bed ga. Dat blijft een beetje beter hangen...

Ja super Ing dat je al 2,5 kilo kwijt bent!!! Goed bezig en ga zo door!!!

Wanneer moet je nu precies naar de mondhyg corina?? Alvast succes!!!
Hoop dat je tussen de bedrijven door nog een keertje tijd voor ons kunt vinden. Anders houden we je wel via hyves in de gate....

xxx

Hai meiden!

Wat 'n weer hè?! Heerlijk om te fietsen met de kleine meid, echt genieten!!
Het afvallen ligt momenteel beetje stil... chocola... de pasen is een moeilijke tijd hihi. Maar ik had de smaak zo goed te pakken toen ik 2,5 kilo kwijt was dat ik dinsdag meteen de draad weer oppak! Ik wil en zal in de bikini vd zomer!!
@Miranda, wat zag je er top uit zeg in je jurkje op de bruiloft van je zus!! maar net wat je zelf zegt, je moet ook niet té hard afvallen.

@Corina, drukke dgn met werken momenteel? Lukt het een beetje? Nog steeds goed naar je zin daar?

Het lijkt me zo leuk als jullie deze kant een keer op komen!!! Als jullie echt een dagje taarten willen dan is het niet echt handig met de kleintjes erbij, dat lukt niet ben ik bang. Ik taart ook alleen maar als Nienke op bed ligt.( 's middags en avonds) Wel jammer want om elkaars kleintje te zien is ook wel leuk natuurlijk! Dus jullie mogen beslissen wat jullie willen haha!
Maar jullie zijn van harte welkom, gezellig!!!

Nienke heeft gister voor het eerst haar 1e stapjes gezet!!! Twee stapjes haha!! Maar het begin is er. Vandaag ook weer geoefend, eerst met 2 handjes vast dan 1tje los laten en dan allebei los. Ze staat dan voor 3 sec los en soms zet ze 1 stapje haha. Ze vind het helemaal leuk opeens!! Nu blijven we oefenen en wie weet hoe hard het nu miss gaat!!! leuke periode weer!!

Nou ik ga de buiten plantjes wat water geven, das hard nodig!
Tot gauw weer!!!

Hallo!!

Daar ben ik dan weer even!
Druk weekje achter de rug. Nu ff een paar weekjes wat rustiger aan. Gernald heeft nu lekker vakantie, 2 weken lang, dus nu is het overdag: niets moet, (bijna) alles mag haha.
Ik had deze week nog een leuke verrassing! Ik kwam thuis uit mijn werk en de buurman kwam met een pakketje aan wat door de post bij hen was bezorgd omdat ik niet thuis was. Ik verwachtte helemaal geen pakketje (ik had niks besteld ofzo) dus ik was verbaasd en heel nieuwsgierig wat erin zat. Dus ik maak het open, blijkt dat ik op deze site van jonge gezinnen een prijs heb gewonnen met Mail & Win!! Echt heel leuk! Het is van Playdoh. Het heet: Bij de Tandarts. Het is een hoofd met een hele grote mond. Met vormpjes kunnen ze met klei tanden erin maken. Een beugel maken. Er zit een boor bij en een spiegeltje en zo'n haakje, dus alles wat de tandarts ook gebruikt. Ik heb het nog maar even verstopt, want ik denk dat het voor Gernald nog te moeilijk is. Maar zo heb ik nog eens iets achter de hand.

@Ingrid: Jeeeeeehhhhh!!!!!! Goed zo Nienke!!!!!! En mama supertrots zeker??!! Inderdaad het begin is er, maar wie weet sta je er nog van te kijken hoe snel het nog vordert.
Ik blijf ook steken op de 2,5kg, maar nu ik mijn zomerkleren voor de dag moet halen heb ik wel weer een extra stok achter de deur om door te zetten. Op naar de 5kg zullen we maar denken hè?!

@Miranda: Ik ben afgelopen dinsdag naar de mondhyg. geweest. Op zich viel het allemaal wel mee. Ze heeft eerst alles goed verdoofd, dus van de behandeling zelf heb ik gelukkig niks gevoeld. Alleen de verdovingsprikken voorin mijn mond deden wel heel vervelend pijn. Je hebt daar haast geen vlees zitten dus die prikken voel je goed. De tranen liepen me toen wel even over de wangen, maar goed dat is maar eventjes hè. De rest van de middag een verdoofde linkse kant gehad, dat is niet echt fijn, maar goed je kunt niet alles hebben hè. 17 mei moet de rechtse kant en dan is de grote schoonmaak klaar ;-)
Altijd leuk zo'n bruiloft van je broer of zus. Helaas zijn de mijne allemaal al getrouwd en dat waren er toch 6 (schoonfamilie niet meegerekend), dus ik heb er al heel wat achter de rug haha. Ik heb nog wel een vrijgezelle schoonzus, maar of die ooit trouwt........

Als we inderdaad taarten gaan maken lijkt het me niet handig met kids. En mij lijkt de 1e keer zonder kids wel net zo rustig om elkaar even goed te kunnen spreken en echt kennis te maken. Als het goed bevalt (en daar ga ik van uit) kunnen we later eens iets afspreken om met de kids bij elkaar te komen.

Nou meiden, een heel fijn paasweekend! Gaan jullie nog leuke dingen doen?
Wij gaan 2e paasdag 's middags met mijn ouders en mijn 2 zussen (met mannen en kids) bbqen hier bij ons. Dus daar heb ik wel zin in. Voor de rest (nog) geen plannen.

lfs Corina

Hai hai!

De stapjes van Nienke gaan heeeel langzaam, ze houd het bij 2 en dan laat ze zich naar voren vallen en lacht er zelf hard om hihi! Het is een pracht gezicht en mama (en papa ook) is natuurlijk beretrots!! zooo leuk om te zien!

@Corina, het lijkt mij een goed idee hoe jij het voorstelde; eerste keer zonder kids en daarna n keer met kids! En dan kunnen we bv ook n klein taartje maken tussen door kunnen we een hoop babbelen hoor hihi! Ik kan de kids over laten blijven om 12 u, weet niet of jij dat ook kan met je oudste Corina? En jij Miranda, kunnen zij ook al overblijven haha geintje! Nee maar kunnen jullie wel oppas regelen voor n hele dag denken jullie? Nou denk er nog maar s over maar ik vind t helemaal leuk!!!
en... ik ben super blij als jullie deze kant op willen komen want.. (schaam schaam, ik ben geen snelweg rijdster... en dan bedoel ik ook eccht niet.. erg ik weet t en heel erg dom maar heb het denk ik al 4 jaar niet meer gedaan. Er is nooit iets gebeurd maar heb het nooit graag gedaan en altijd geprobeert te vermijden.. De snelheid met invoegen vind ik echt doodeng. Erg zonde want het is wel n belemmering... vooral met zulke leuke dingen, naar elkaar toegaan. Maargoed, ik heb m'n man beloofd dat ik het binnenkort weer s ga proberen, maar dan moet ik echt net n goede bui hebben en dan daarna door zetten natuurlijk en dan... ach wie weet! Ik houd jullie op de hoogte maar... heeeeeel fijn dat jullie allereerst deze kant op willen komen!
@Corina, ja de tandarts bezoekjes zijn niet leuk, ik ken t. De prikken vind ik ook altijd t ergste maarja, voor n goed doel! Succes alvast met de volgende keer!!
@Miranda, hoe bevalt t nu met de 2 kleintjes? Druk of vind je t mee vallen? Geniet er maar lekker van, voor je t weet gaan ze naar school hoor haha!!

Nou meiden, fijne paasdgn, wij gaan alleen morgen even naar Putten naar mijn ouders want die hebben daar een stacaravan en 2e paasdag lekker thuis met ons gezinnetje en genieten vh mooie weer!!

xxx Ing

Hey meiden,

Hoop dat jullie een goed weekend hebben!!
Wij zijn gisteren lekker een dagje naar de dierentuin in Amersfoort geweest. Echt heerlijk!!!

Hoe gaat het nu met Nienke? Worden het al steeds meer stapjes? Hihi nog even en ze rent de huiskamer door... ;-)

En met jouw kids Corina? Las dat je met Gernald lekker een dagje met de trein was weggeweest?!

Voor mij wordt het alleen een stuk moeilijker. Heb nooit een oppas en al helemaal niet voor hele dagen. Dyon krijgt daarnaast ook nog BV dus die kan ik niet wegbrengen. En doordeweeks heb ik geen auto... Ben bang dat het heel moeilijk wordt om die kant op te komen... Misschien kan ik nog wel iets anders verzinnen....

Nou ik ga Noah weer uit bed halen want we hebben nog een verjaardag vandaag... Spreek jullie snel weer!!

xx

Kan ik me goed voorstellen hoor, Miranda. Met 2 kleintjes is het gewoon niet zo makkelijk om zulke dagjes te regelen, ik ken t! vooral als je borstvoeding geeft is t moeilijk. Anders houden we t toch gewoon n keer tegoed? Beter laat dan nooit toch? Miss als je n jaartje verder bent gaat het miss net even iets makkelijker? Ik weet niet hoe Corina er over denkt?
Leuk dat jullie in Amersfoort zijn geweest!! Een kwartiertje van mij vandaan!!! Leuke dierentuin én speeltuin he?! Onze kinderen vinden vaal de speeltuin nog t leukste haha.
Verder alles goed met je kleintjes? hoe gaan de nachten nu?

Corina, hoe is het daar bij jou? Druk met je werk? Heeft je oudste nu ook lekker vakantie? Genoot hij van zijn dagje trein?

Hier gaat het prima. Nienke houd het nog steeds bij 3 stapjes. Meer vind ze nog te eng wat we ook proberen. Ach, komt van zelf.

Nou, ik ga de tuin nog even sproeien, t is kurkdroog allemaal.

xxx

Hoi meiden,

Ben ik weer even. Het is hier erg hectisch momenteel. Gernald heeft 2 weken vakantie dus dan is het altijd rommelig. En vorige week maandagnacht is mijn oom toch nog redelijk onverwachts overleden. Hij had kanker maar niemand had kunnen vermoeden dat het zó snel zou gaan. De week ervoor op woensdag heeft hij de laatste uitslagen van scans e.d. gekregen, donderdags is hij nog even lekker buiten geweest. Hij was erg zwak, want chemo kon hij niet meer krijgen vanwege zijn zwakte, maar het ging toen best goed. Vrijdag kreeg hij een longontsteking. Zaterdag naar het ziekenhuis gebracht en maandagnacht is hij overleden. Heftig allemaal hoor.
En deze week zit ik helemaal vol met afspraken. Dinsdagochtend hebben we de 1e ontmoeting gehad met leden van het andere forum waar ik op zit. Dat was erg leuk en gezellig.

@Miranda: Heerlijk hè, zo'n dagje dierentuin. Wij hopen van de zomer als we op vakantie zijn naar Dierenpark Emmen te gaan. Zijn we nog nooit geweest en schijnt een erg mooi park te zijn.
Amersfoort is ook leuk. Daar ben ik een jaar of 4 geleden voor het eerst geweest. En inderdaad vonden Gernald en mijn nichtjes en neefje (die toen mee waren) de speeltuin het leukst ahah.
Ik snap het wel hoor, dat een dag te veel voor je is. Mij zou dat ook niet lukken, een hele dag. Ik heb door mijn werk al zoveel oppas nodig en ik wil buiten mijn werk om mijn oppas beperken tot het noodzakelijke. Een avond op en neer is voor jou ook niet haalbaar?

@Ingrid: Welja, dat lopen komt vanzelf. Als ze 18 is verlang je misschien naar deze periode terug haha. Al die jongens achter d'r aan haha.
Gernald heeft inderdaad genoten van de trein. Ik ben alleen niet een dagje geweest hoor. Gewoon een klein ritje. Van Zaltbommel naar Den Bosch, dan van Den Bosch naar Geldermalsen en toen weer terug naar Zaltbommel. In Geldermalsen nog even een ijsje gegeten en met een uurtje waren we dus weer terug op het beginstation. Maar hij vond het geweldig. En Jelte ook. Als we langs een snelweg reden en hij zag een vrachtauto rijden dan begon hij te roepen en de wijzen haha.
Met mijn werk valt de drukte wel mee, gewoon normaal. Ik heb trouwens weer gesolliciteerd naar een andere baan. In 't regiokrantje stond een advertentie voor een financieel medewerker voor 8 uur in de week. Uren event. flexibel in te vullen. Ideaal natuurlijk voor mij, want als Jelte straks naar school gaat kan ik mooi onder schooltijd werken. Dus ik hoop dat het wat wordt. Bij de bakker stop ik dan. De winkel is best leuk, maar mijn hart ligt op kantoor. Dat is gewoon mijn ding.
DUS AUB DUIMEN VOOR ME MEIDEN!! ;-)
btw. niks over mijn sollicitatie op hyves zetten aub, want ik heb wat collega's als vrienden en ze mogen dat bij de bakker natuurlijk niet weten dat ik op 't moment een sollicitatie heb lopen of aan het solliciteren ben.

Nou ik ga gauw strijken, want ik wil vanavond op tijd op bed.

lfs Corina

Hey meiden,

sorry voor de late reactie. Heb afgelopen week weinig tijd gehad om achter de comp te gaan zitten.

Corina: allereerst gecondoleerd met je oom.
Heb je ook al iets gehoord van je sollicitatie?
Ga alsnog voor je duimen.....;-)
Emmen is idd een heel mooi park! zijn we een paar jaar terug nog geweest. Ook zeker een aanrader!!
Maik is vaak pas rond 7 uur thuis. Als ik dan nog helemaal naar Leusden moet wordt het wel erg laat. Rijd er vanaf hier een uur op... Naar jou zou evt wel gaan denk ik. Is wat dichterbij... Weet alleen niet of Ingrid inmiddels de snelweg al op durft.. hihi... ;-)

Hoe gaat het verder met jou Ingrid???

Hier gaat alles goed. Dyon doet het ook echt super. Die heeft de laatste voeding rond half 8 's avonds en slaapt dan door tot ongeveer half 8 's ochtends... Heerlijk dus!!
Noah gaat ineens heel veel praten. Hij leert nu gemiddeld per week wel 5 tot 10 woorden bij. Wel makkelijk. Hij kan nu steeds beter aangeven wat hij wil en wat niet... ( vooral wat niet.) hahahahah

Ga me even aankleden want mijn schoonouders komen zo op visite... Fijne zondag nog!!!

xxx

Terug
Bovenaan