Waar zijn jullie toch gebleven?

pff, jeetje corina... Ik zou volgens mij ook half hysterisch worden als je kind kopje onder gaat!! hefti ghoor om dat te zien.. Maar 'goed' dat je dat zelf niet hebt hoeven zien...

Idd vervelend van het huisje.. Zou daar ook een klacht over indienen.. Toch niet normaal dat ze dat zo verhuren....

@ing, Maar hopen dat ze er de volgende keer wat aan kunnen doen... De hele tijd met kiespijn rondlopen is ook geen succes...
Hoe is het nu met Sandra? Wanneer moet ze terug voor die andere kiesjes??

xxx

Hahaha, ja ja, ik hoop morgen even te reageren. Maar ik heb er nog geen tijd voor gehad. En nu wil ik naar bed, want morgenochtend rinkelt om 6.15u mijn wekkertje weer. Dus ik beloof je...... Tot morgen!!!!

haha, maar goed dat we elkaars sms niet hebben haha. Anders word je helemaal opgeroepen waar je nu al 2 dgn zit hahahaha!
Grapje hoor!

Miranda, met Sandra was t wel even pittig, 5 kiezen eruit valt niet mee natuurlijk. Nu moet ze er nog 2 in eind sept en dan zijn al haar melkkiesjes eruit. De nieuwe zijn al goed onderweg gelukkig want dit eet erg moeilijk hihi.
We hebben Nienke's box en bedje naar beneden gezet. haha zullen jullie wel allang gedaan hebben. Tja Nienke is niet zo snel die doet t op haar gemakkie! (met alles, en ja ook met t krijgen van tanden haha) Nu moet ik wel een hele duik nemen hoor om haar uit de box te krijgen.
Lukt dat bij jou nog wel Miranda, vanwege je buik die lekker gaat groeien?
Gaat het goed verder met je? Noah is toch van eind sept?? Ohhh niet voor te stellen toch... vorig jaar om deze tijd liepen we allemaal zo lekker te klagen (nou ja ik in ieder geval haha) wat was ik t zat zeg. En ik maar zeggen ze komt veel eerder dat voel ik. Nou 3 okt was m'n uit rekendag en 15 okt kwam madam!! Tja, laat is ze met ALLES hahaha.
Heb je de 20 wkn echo al gehad? Willen jullie graag weten wat het gaat worden? Spannend allemaal hoor, leuk!!! Geniet maar lekker!

@corina, gaat het weer goed met je knie? Hoe is het met je oudste zoon?? Wat n drama voor jou én hem de eerste dgn, zielig hè? Dat doet pijn aan moeders hart, dat geloof ik graag!! Ik hoop dat het een stukkie beter gaat nu!!
En met Jelte? Kruipt hij al? Of nog zit hij nog steeds in de zithouding? Wel een leuk gezicht hoor!!

Nou meiden, oja ik zie dat rosalie morgen jarig is. Lang leve hyves! haha. Roos alvast gefeliciteerd!

Liefs,
Ingrid.

Hey,

Ja dat is zielig ja met die tanden.. Maar goed dat ze er eind september vanaf is...
En het is idd een hele duik... Moet daar ook echt aan wennen in het begin. Ik had het voordeel dat Noah al stond en me dus met uitgestrekte armpjes op stond/ staat te wachten... En zo dik is mijn buik nog niet hoor... Zit voorlopig nog niet in de weg... Veel mensen zien het nog niet eens... hahaha terwijl ik zelf het idee heb dat ik al enorm ben.
De 20 weken echo is nog even weg. Die heb ik pas 4 okt. Ben vrijdag (pas) 16 weken... Als het goed is weten we dinsdag wat het is... Ben wel heel benieuwd want met de 12 weken echo leek het erop dat het weer een jongetje is... Dus dat horen jullie dinsdag wel als hij/zij er tenminste goed voorligt...
En idd vorig jaar ja, allemaal hoogzwanger. Ik heb ook volop meegeklaagd destijds.. Pff wat zwangerschap toen zeg.. Hahaha Gelukkig kwam Noah wel eerder... Ik was eigenlijk pas 7 oktober uitgerekend maar hij is geboren op 26 sept.

Hoe is het vandaag gegaan Corina?? Hoop dat Gernald al een beetje went want het is toch moeilijk als hij elke dag in tranen naar school moet..

Ik feliciteer je/ze morgen wel even via hyves...

xxx

Halloah!!

Nou zoals beloofd hier dan weer eens een krabbeltje van mij.
Sorry dat ik wat minder trouw was maar ja je hebt weleens van die dagen hè.

@Miranda: ik ben inderdaad heel blij dat ik niet gezien heb dat Gernald kopje onder ging, want dan had ik er nachtmerries van gehad denk ik. Toen ik 's avonds naar bed ging en naar 'm lag te kijken (op vakantie sliep hij bij mij in bed omdat hij bang was) dacht ik: jochie, ik moet er toch niet aan denken dat ik jou had moeten missen. En het kippevel stond op mijn lijf. Maar goed het is gelukkig goed afgelopen.

@Ingrid: Nee, Jelte kruipt nog niet hoor. Hij doet het net als Nienke wel rustig aan hoor. Er zijn nog geen verdere vorderingen. Komt misschien ook wel omdat hij al draaiend en reikend toch wel overal bij komt op den duur :)
En ik heb het bed ook nog niet naar beneden hoor. De box sinds ruim een week wel, maar in bed blijft hij tot nu toe nog netjes liggen. Heel af en toe kom ik bij hem en dan zit ie rechtop. Maar ik vind het nog zo lekker makkelijk om dat bedje hoog te hebben, dus ik gok het er maar op dat ie er nog niet uit valt.....
Gelukkig dat het einde in zicht is voor Sandra. Stoere meid is het hoor!

@allebei: Bedankt voor jullie meeleven. Vandaag ging het ietsje beter, maar er waren nog wel redelijk wat tranen en ik heb moeten praten als brugman. Hij vroeg ook of ik de juf wilde bellen dat zij hem uit de bus zou opwachten en dat heb ik beloofd en ik geloof dat 'm dat wel veel rust gaf. Ik heb met de juf afgesproken dat hij voorlopig uit de bus wordt opgevangen en ipv spelen op 't plein, in de klas een boekje mag gaan lezen. Dat heb ik 'm verteld vanavond en het leek wel alsof er een last van zijn schouders viel. Ook heb ik vanavond met 'm afgesproken dat ik morgen een mooi vel met vakjes maak. Dat hij iedere dag dat hij niet huilt hij een sticker mag plakken en als het vel vol is, hij dan een cadeautje krijgt. Misschien helpt dat ook nog.
Ook zei hij vanmorgen en vanavond steeds dat hij het allemaal zo spannend vind. Toen zei ik: ja, dat weet mama en dat mag ook, dat is helemaal niet erg, maar huilen hoeft niet. Dus afwachten maar weer wat het morgen wordt.
En inderdaad, als je je kind zo naar school moet doen, dan snijdt dat echt door je moederhart. Maandag heb ik, toen de bus weg was, ook even mijn tranen laten gaan. want wat vónd ik het moeilijk....

Ik had het er toevallig vandaag met iemand over van het andere forum waar ik op zit, dat we vorig jaar om deze tijd met een dikke buik liepen. Gek idee toch wel hè.
Dan is Jelte degene die het meest op tijd was. Ik was 21 oktober uitgerekend en hij is de 19e geboren. 2 dagen voor de uitgerekende datum dus. Maar ja, omdat Gernald 4 weken te vroeg was liep ik voor mijn gevoel ook al 2 weken te wachten hihi.

Nou ik ga nog ff strijken en tot gauw weer meiden!!

xxx

Hey,
hoe is het vandaag gegaan...??
Heeft hij er toch zijn eerste week alweer opzitten...

Dan was Jelte idd mooi op tijd.. Beter dan die van ons... hihi... ;-)

Hier verder eigenlijk weinig te melden....
Hoop dat jullie nog iets spannends te vertellen hebben...

xxx

Hey meiden,

Zoals jullie wellicht al op mijn hyves hebben gezien... We krijgen weer een zoontje!!! Alles zag er verder ook prima uit... Ben volgens deze echo wel een week verder dan de berekening volgens de cyclus..... We zijn weer helemaal in de wolken... Ben zo blij dat alles goed is!!! Heerlijk om die bevestiging weer te hebben.,..

Heb hem gisteren ook voor de eerste keer echt heel duidelijk gevoeld en het was zelfs voor mijn man aan de buitenkant te voelen... Kreeg echt een enorme stamp... Zo leuk, was al bijna vergeten hoe dat voelde....
Nu blijkt dan ook dat de placenta weer achter ligt dus dan vole je het ook beter he....

wilde dit blije nieuws even nog met jullie delen...

xxx

Terug
Bovenaan