Halloah!!
Nou zoals beloofd hier dan weer eens een krabbeltje van mij.
Sorry dat ik wat minder trouw was maar ja je hebt weleens van die dagen hè.
@Miranda: ik ben inderdaad heel blij dat ik niet gezien heb dat Gernald kopje onder ging, want dan had ik er nachtmerries van gehad denk ik. Toen ik 's avonds naar bed ging en naar 'm lag te kijken (op vakantie sliep hij bij mij in bed omdat hij bang was) dacht ik: jochie, ik moet er toch niet aan denken dat ik jou had moeten missen. En het kippevel stond op mijn lijf. Maar goed het is gelukkig goed afgelopen.
@Ingrid: Nee, Jelte kruipt nog niet hoor. Hij doet het net als Nienke wel rustig aan hoor. Er zijn nog geen verdere vorderingen. Komt misschien ook wel omdat hij al draaiend en reikend toch wel overal bij komt op den duur
En ik heb het bed ook nog niet naar beneden hoor. De box sinds ruim een week wel, maar in bed blijft hij tot nu toe nog netjes liggen. Heel af en toe kom ik bij hem en dan zit ie rechtop. Maar ik vind het nog zo lekker makkelijk om dat bedje hoog te hebben, dus ik gok het er maar op dat ie er nog niet uit valt.....
Gelukkig dat het einde in zicht is voor Sandra. Stoere meid is het hoor!
@allebei: Bedankt voor jullie meeleven. Vandaag ging het ietsje beter, maar er waren nog wel redelijk wat tranen en ik heb moeten praten als brugman. Hij vroeg ook of ik de juf wilde bellen dat zij hem uit de bus zou opwachten en dat heb ik beloofd en ik geloof dat 'm dat wel veel rust gaf. Ik heb met de juf afgesproken dat hij voorlopig uit de bus wordt opgevangen en ipv spelen op 't plein, in de klas een boekje mag gaan lezen. Dat heb ik 'm verteld vanavond en het leek wel alsof er een last van zijn schouders viel. Ook heb ik vanavond met 'm afgesproken dat ik morgen een mooi vel met vakjes maak. Dat hij iedere dag dat hij niet huilt hij een sticker mag plakken en als het vel vol is, hij dan een cadeautje krijgt. Misschien helpt dat ook nog.
Ook zei hij vanmorgen en vanavond steeds dat hij het allemaal zo spannend vind. Toen zei ik: ja, dat weet mama en dat mag ook, dat is helemaal niet erg, maar huilen hoeft niet. Dus afwachten maar weer wat het morgen wordt.
En inderdaad, als je je kind zo naar school moet doen, dan snijdt dat echt door je moederhart. Maandag heb ik, toen de bus weg was, ook even mijn tranen laten gaan. want wat vónd ik het moeilijk....
Ik had het er toevallig vandaag met iemand over van het andere forum waar ik op zit, dat we vorig jaar om deze tijd met een dikke buik liepen. Gek idee toch wel hè.
Dan is Jelte degene die het meest op tijd was. Ik was 21 oktober uitgerekend en hij is de 19e geboren. 2 dagen voor de uitgerekende datum dus. Maar ja, omdat Gernald 4 weken te vroeg was liep ik voor mijn gevoel ook al 2 weken te wachten hihi.
Nou ik ga nog ff strijken en tot gauw weer meiden!!
xxx