Waar zijn jullie toch gebleven?

Jeeej wat goed Nienke!!! Ga zo door!! ;-)
Het begin is gemaakt ing! Leuk he, zo trots als je je dan kunt voelen... Heerlijk!

Nou dat gezichtje was idd zielig hoor... Het scheelt dat hij er op de foto niet echt verdrietig uitziet... Kan je er iets makkelijker naar kijken. Vind het altijd zo sneu, en vooral in het gezichtje.

Wel hele leuke nieuwe schoenen die je voor hem had gekocht. Echt super stoer!!
Zit Jelte gewoon voor op de fiets? Ze kunnen dan wel wat meer zien he...
Ik zal het de komende zomer gaan missen dat fietsen ( of Dyon moet net zo snel zitten als Noah dan heb ik kans dat we eind van de zomer nog met zijn drietjes kunnen fietsen)
Ga er nog maar vanuit dat ik alleen maar kan gaan wandelen met de kids.

Dyon is een redelijk rustige baby... Overdag veel wakker maar 's nachts slaapt hij gelukkig prima. Hij komt meestal maar 1 keer per nacht maar dat ligt er ook aan hoe laat de late voeding valt. Meestal is dat rond 8 uur en dan slaapt hij door tot een uurtje of 1 half 2 's nachts en dan 's ochtends rond half 7. Best rustige nachten dus.

Afgelopen week is wel behoorlijk druk geweest, maar dat kwam meer omdat manlief ook nog eens ziek thuis was. En ja die van mij die denkt dat hij terminaal ligt als hij griep heeft, dus daar wordt je dan niet vrolijk van.... ;-)

Ik geef idd nog steeds bv en dat loopt gelukkig ook super! En ik heb foto's op hyves staan van de nieuwe duowagen. Die had je toch al gezien???
Ben afgelopen donderdag weer met hen bij het cb geweest. Hij weegt al 4610 en is al 56 cm lang... Hij groeit echt als kool dus....

Ik zal echt proberen wat vaker even weer mee te kletsen hier maar dat schiet er de laatste tijd nogal bij in... Sorry daarvoor!!!
Meiden, ik wens jullie nog een hele fijne zondag!! Ik ga heerlijk vanhet weertje genieten!!!

xxx

Hoi!!

Sorry, voor mij ook weer een poosje geleden dat ik hier wat getypt heb, maar ik ben nogal druk. Deze week een halve dag extra gewerkt (maandag heel de dag ipv alleen de ochtend), vanmorgen een begrafenis gehad van een tante van Dick, morgenochtend werken, vrijdag heel de dag werken en de tijd die ik wel thuis ben ben ik druk met poetsen. Volgende week dinsdag hoop ik jarig te zijn, dus dan wil ik alles spik en span hebben hè. Dus weinig tijd, maar nu maak ik maar even tijd om wat naar jullie te sturen.

Ik ben ook inderdaad supertrots op ons ventje. Hij loopt nu eigenlijk volledig. Kruipen zie ik hem eigenlijk niet meer doen. Zo'n mooi gezicht, met die handjes nog in de hoogte. Hij vindt het zelf ook helemaal geweldig hoor.
En schommelen daar is hij nu ook helemaal gek op. Hij heeft vanmiddag denk ik wel een uur in de schommel gezeten. Gernald had een vriendinnetje te spelen en die liepen bij hem te spelen en gaven hem af en toe een duwtje, dus kon mama lekker haar werk doen.

Ja dat gezichtje zag eruit hè. Hij had er zelf inderdaad weinig last van. Op het moment dat hij viel huilde hij wel even heel hard en zielig, maar daarna heeft hij er geen last meer van gehad. Het leek erger dan het was denk ik.

@Ingrid: Nee ik heb het schoentje niet meer gevonden. Ik snap er niks van. Gelijk toen ik het ontdekte ben ik dezelfde route weer terug gefietst en nergens meer kunnen vinden. Ik vermoed dat schooljeugd (was rond half 4) hem in een sloot heeft geschopt ofzo, want anders kan hij toch niet weg zijn zo snel?

Met afvallen gaat het bij mij ook helemaal niet hard. Ik baal er zo gruwelijk van. Ik ben nu 3kg kwijt, maar dat is een druppel op de gloeiende plaat. Ik kan de motivatie om echt niet meer te snoepen maar niet oppikken en dat frustreerd me. Voel me zo'n slappeling! Het is me al eerder gelukt (toen 20kg afgevallen), waarom lukt het me nu dan niet? Grrrrr!!!!!!

Hoe gaat het met Nienke met lopen? Maakt ze vorderingen? Ja ik ken dat, dat prijzen als ze gaan stappen. Het is denk ik maar goed dat je zelf niet ziet hoe je doet, want dan zou je denken: mens doe normaal! hahahaha.

@Miranda: Jelte heb ik heerlijk voorop de fiets ja. Vind ik zo ontzettend gezellig. Zo gauw ze achterop moeten vind ik het gaan fietsen veel minder leuk haha.
Ja dat is jammer met zo'n baby, dat je niet lekker kunt gaan fietsen. Wij hebben zo'n fietskar voor achter de fiets, daar hebben wij Jelte nog weleens ingezet in de maxicosi, maar dat was hij toen toch wel snel zat hoor. Vond ie niet echt leuk.

Heerlijk dat je 's nachts goed aan je rust kunt komen. Is het een zoete baby, qua huilen bedoel ik dan?

hahaha, ja mannen....!! Die kunnen zich soms zo aanstellen hè.

Ik denk dat Ingrid haar geheugen niet zo goed werkt, want we hebben allebei je wagen nog geprezen op hyves. Is ze alweer vergeten zeker. Begint de leeftijd zijn tol te eisen Ingrid?? hahaha

Dus je bent een goed melkkoetje zo te lezen. Heerlijk dat hij zo goed groeit op je borstvoeding zeg!

Nou meiden ik ga gauw strijken. Want de was heeft vandaag weer lekker buiten hangen wapperen.

Doei doei
xxx

Zo weer even een berichtje van deze kant voordat Noah wakker wordt....

Corina, je zult wel druk bezig zijn met de voorbereidingen voor morgen...?! Zag op hyves dat je morgen alweer jarig bent... Alvast van harte gefeliciteerd!!!!

Best raar idd dat je dat schoentje dan niet meer hebt kunnen vinden...
Maar je hebt wel weer een goed excuus gehad om te winkelen toch... ;-)
Ja hahahha en dan met die handjes in de lucht.... Geweldig....!!

Gelukkig is Dyon wel zoet ja... Heeft alleen rond etenstijd even een huiluurtje, maar verder is het een rustig mannetje... We zitten inmiddels nog maar op 5 voedingen per dag, dus ik heb ook weer iets meer tijd over voor 'mezelf' - lees huishouden...;-)

Hoe gaat het met die kleintjes van jullie met praten??
Heb echt het idee dat Noah nog maar heel weinig zegt... Hij kent best wel wat woordjes, maar hij doet er eigenlijk weinig mee.... Soms hngt hij hele verhalen op in het Herbreeuws... Nou ja, zie dat maar eens te ontcijferen.... hahahha
En soms vraagt hij om iets ( alles is op het moment: thies) Wat hij daarmee bedoeld weet niemand.. Maar dan wordt hij zo boos als ik dan niet begrijp wat hij bedoeld.... Best frustrerend voor zo'n kleintje....

Hebben Jelte en Nienke ook al last van driftbuien?
Noah begint nu echt te krijsen als hij iets niet mag of krijgt... Hij gaat dan ook echt slaan enzo... Meestal tegen de muur of op tafel ofzo... ( soms zijn kinderen echt raar).... hahahahha

Dalijk even op nacontrole bij de VK... Zal voorlopig de laatste keer zijn dat ik daar kom.... Volgens mij ga ik ze nog missen.... hihi..

Nou Ing.... laat maar weer eens wat van je horen.....

xxx

Schaam, schaam... ik ben er nog hoor... Altijd hetzelfde excuus, druk druk druk en... n klein beetje vergeten, schaam!!! Sorry, probeer er beter aan te denken want vind het wel heeeeel leuk om t contact te behouden maar hyves gaat wel net iets makkelijker moet ik heel eerlijk toegeven...
Maar hier gaat het goed hoor. Met Nienke ook. Wel hier en daar een dram-dag want haar kiesje komen eindelijk door. Het drinken van melk gaat nog steeds moeizaam. Ze drinkt zo'n 3 bekers van 100 per dag met melk en ook nog 1 van ong 170 aan limo(roosvice) Dus kan net... Maarja, ik kan t er ook niet in duwen?! We zijn hier allemaal slechte drinkers dus...
Lopen van Nienke... tja.. haha nog t zelfde, langs de salontafel gaat goed maar verder...

@Miranda, slechte nachten momenteellas ik op je hyves? Bah vervelend joh! Als ze aan je nachtrust komen... Sterkte ermee, hopelijk snel afgelopen!! Gaat het met Dyon verder alles goed? Komt hij s nachts nog? Ben je zelf weer helemaal de oude?
@Corina, is je verjaardag gezellig verlopen? Druk gehad?
Hoe is het met Jelte, druk met lopen of rent hij door t huis?!!

Nienke, begint te brabbelen in bed, opa roept ze haha. haar nieuwe woordje deze week!!! Auto,papa,mama,opa,oma,bal. Het zijn al heel wat woordjes die eruit komen, erg leuk!!
Ik ga maar s om het hoekje kijken bij haar.

Tot gauw!
xxx Ing

Hey hey,

Eindelijk hier even een momentje voor mezelf....
Kan even rustig reageren....

Tja, als jullie allemaal slecvhte drinkers zijn, is het niet zo heel raar dat Nienke ook niet zoveel drinkt toch? Wel goed dat ze langs de tafel loopt!!! Alles op zijn tijd!!!

Gelukkig gaan de nachten weer super nu... Ben met kindivaltabletjes begonnen en nu slaapt hij weer heerlijk. Dyon maakt al nachten van ongeveer 8 a 9 uurtjes... Echt een droombaby dus...! Hij groeit echt super hard... Zit al in maatje 62.
Zelf ben ik allang weer de oude...Alleen moet ik even op de kilo's letten..(sorry dames maar bij mij gaan ze er te hard af)
Was maar 9 kilo aangekomen en ben er al 13 kwijt...Moet nu opletten dat ik niet meer afval anders word ik te mager...

Corina, je bent ook erg stil de laatste tijd... Gaat alles wel goed?

xxx

Hallo!!!

Nee er is niks hoor Ingrid! Ik heb alleen een paar hectische weken achter de rug. Veel afspraken en dan nog 2 dagen werken, dus dan schiet er weinig tijd over. 's Avonds ben ik vaak aan het strijken en dan gun ik me eigenlijk geen tijd om wat te typen, want ja, meestal als ik eenmaal aan het typen ben dan komt er een heel verhaal :) Maar goed ik zal jullie ff bijpraten haha.
Nu moet ik de kans ff nemen, want vanaf de pasen wordt het weer hectisch voor me. Dick moet dan in ieder geval tot de pinksteren in IJmuiden gaan werken en is dan 's avonds pas laat thuis. Normaal (als hij gewoon op het bedrijf werk, wat ie eigenlijk meestal doet) is hij rond kwart voor 6 thuis. Dan na het eten ontfermt hij zich over de boys en heb ik de tijd om de tafel af te ruimen en de keuken op te ruimen. De jongens in bad doen doet Dick ook altijd, maar als hij naar IJmuiden moet is dat er dus niet bij en komt het allemaal op mijzelf neer. Dus dan heb ik het 's avonds dubbel druk. Dus als ik de komende weken jullie wat verwaarloos weten jullie waar dat aan ligt. Bijvoorbaat mijn excuses hihi.

Verder gaat het allemaal goed hier. Dinsdag dus naar de mondhyg. geweest. Volgende week begint ze met schoonmaken. Gelukkig gaat ze het verdoven, want mijn tandvlees is ontstoken en het deed nu al pijn, nu ze de diepte van de openingen aan het controleren was. Dus ik heb volg.week een halve dag een half dove mond :-(
Met Jelte gaat het ook goed. Hij is zo lief en tegelijk zo ontdeugend! Ik lach me iedere dag weer slap. Vaak wel inwendig, want als hij dingen doet die hij niet mag doen, mag ik natuurlijk niet laten zien dat ik er ook om moet lachen.
Hij is enorm graag buiten. Het is een echt buitenkind. Dus wel lekker dat hij nu kan lopen. 's Avonds na het eten gaan Dick en Gernald vaak ff in de tuin voetballen en dan moet hij op zijn manier ook al mee doen. Zo leuk. Zie je hem met zijn voetje tegen die bal aan duwen. En van de glijbaan af vindt hij ook fantastisch.

@Ingrid: Wat goed zeg, dat je eindelijk het doorzettingsvermogen hebt te pakken voor het afvallen. Ik wilde dat ik dat ook zou kunnen zeggen :-( Dus hou vol hè, op naar de 5kg (met kleine stapjes vooruit denken is mij bij de weightwatchers verteld).
Mijn verjaardag was leuk (oh is het echt al zo lang geleden dat ik wat gepost heb? nu schaam ik me toch wel erg!). Ik heb van manlief een nieuw tuinset gekregen, van Gernald een eigenhandig geschilderde kledinghanger (was natuurlijk mijn mooiste cadeau!) en een paar glazen en van Jelte gebaksvorkjes. Verder heel de dag door visite gehad, een beetje verspreidt over de dag. Erg leuke dag, maar ben ook altijd weer blij als het weer achter de rug is haha.
En wat dat drinken van Nienke betreft, je kunt het er inderdaad niet onder dwang ingieten. Zou een andere beker misschien niet helpen? Jelte had eerst een beker van difrax en daar dronk hij max 2 bekers of een dag, echt heel erg max! Nu heb ik een andere (die had ik nog van Gernald) en nu drinkt hij wel een beker of 3 à 4 leeg! Ik denk dat hij deze beker fijner vindt drinken. Misschien de moeite waard om dat te proberen?
Hoeveel tanden/kiezen heeft Nienke nu? Naar mijn idee heeft Jelte ze nu allemaal. Hij heeft nl. al een hele mond vol.

@Miranda: Wat heerlijk dat Dyon doorslaapt zeg! Kun je lekker bijtanken wat rust betreft. Wat fijn dat je weer lekker in je vel zit. Ik zag op de foto's van de bruiloft van je zusje een foto daar stond iemand met een zwart/wit jurkje, was jij dat? want als dat zo is, dan heb je weer een prachtig lijntje ja. Wil je niet een paar kg van mij hebben dan? haha Zo zie je maar dat het altijd wat is. De 1 moet moeite doen om het eraf te krijgen en de ander om het er aan te krijgen.
Was het een leuke dag? De bruiloft van je zusje?
En nog even iets anders. Zou je het leuk vinden om een keer samen (van de zomer ofzo) naar Ingrid te gaan voor een ontmoeting en ondertussen een taartenworkshop ofzo?

Nou meiden, het is weer een heel verhaal geworden. En jullie zijn weer helemaal op de hoogte.

lfs Corina

@En nog even iets anders. Zou je het leuk vinden om een keer samen (van de zomer ofzo) naar Ingrid te gaan voor een ontmoeting en ondertussen een taartenworkshop ofzo?

Jaaaaaaaa, dat is leuk als jullie daar zin in hebben!!! Goed idee Corina! maar... geen verplichting hè?! Als jullie of 1 van jullie er geen zin in hebben moet je t niet doen hoor!

Nu ga ik snel de kids even doen, ik schrijf vd week weer ff!!
Liefs Ing

Terug
Bovenaan