Waar zijn jullie toch gebleven?

Hoi!

@Miranda: Geen dank hoor. Heb jij gelijk resultaat gezien van het uitwisselen van onze adressen :)
Heerlijk dat je je zo goed voelt zeg! En fijn dat je zo'n goede bevalling hebt gehad, dan kun je daar altijd nog met fijne herinneringen aan terug denken. Ik heb dat nog regelmatig dat ik aan de bevallingen van mijn jongens denk en dan krijg ik altijd een beetje heimwee. Stom hè, heimwee naar een bevalling, maar het is zo iets moois. Op het moment zelf besef je dat niet zo, omdat je het veel te druk hebt met de pijn, maar achteraf is het gewoon zo bijzonder.
Hoeveel weegt Dyon eigenlijk, want volgens mij is het een flinkerd aan zijn wangen te zien! ;-)

@Ingrid: Geen dank hoor. Ik ben benieuwd wat voor moois je van de taart gaat maken. Ik stuur je uiterlijk donderdag nog wel ff een mail hoe laat we denken bij jou te zijn oké?
Jelte heeft gisteren weer een paar pasjes los gedaan, dus wie weet gaat het nu binnenkort toch eindelijk gebeuren haha.

Zo ik ga nu gauw voor het eten zorgen.

Doei doei

Hallo meiden,

Hoe is het met jullie?
@Corina, leuk je ontmoet te hebben, veel te kort en net wat je zei, miss is het leuk als we s in de toekomst met z'n drietjes iets afspreken?(als Miranda dit ook leuk vind natuurlijk) Leuk dat de mensen enthousiast waren over de taart zeg! Vonden ze 'm lekker? Ik had 'm rijk gevuld met banketbakkersroom, vast lekker! Ik vond het een leuke opdracht in elk geval!!
Hoe is het met Jelte en het lopen? Zet hij nu echt door?

@Miranda, hoe is het? Geniet je lekker van je kereltjes? Is je man nu ook vrij of dat niet? Heb je veel kraambezoek? Fijn dat je zo'n goede bevalling hebt gehad hoor!! Groeit hij goed? En de borstvoeding, gaat dat ook nog steeds goed?

Nienke is snipverkouden maar alles gaat prima verder hoor. Lopen doet ze echt nog niet, durft ze nog niet. kruipen kan ze razend snel haha!! Ach het komt van zelf! Ik was immers ook pas 18 mnd voordat ik ging stappen!

Doegie!!
xxx Ing

hoi hoi,

Hier ben ik al hoor!! haha. Miranda heeft het druk met alle babywasjes denk ik hihi.
En dat is trouwens eens een keer iets anders, dat jij hier roept dat je ons mist, meestal is het andersom hahahahaha.

Ik vond het ook erg leuk om je eens "in het echt" te zien. Het was kort maar krachtig, maar ja dat heb je als je op doorreis bent hè. Wat is Nienke toch een lekker grietje zeg! Zoals ze in de kinderstoel zat daar! Heerlijk!
Lijkt me erg leuk om eens met zijn drieën bij elkaar te komen. Dus als Miranda het ook leuk vind moeten we dat echt een keer doen.
Ja de taart vond iedereen prachtig! Ik weet alleen nog niet of ze 'm lekker vonden, daar heb ik nog niets over gehoord, maar dat zal best wel. Of ze hebben 'm nog staan, vonden ze 't zonde om 'm aan te snijden haha.
Het lopen van Jelte gaat nog niet echt heel hard. Hij kan het wel, maar hij vindt kruipen net zo snel en makkelijk denk ik. We moeten hem echt overeind zetten en dan een paar meter voor 'm gaan staan en dan zeggen: kom maar stappen! En dan komt ie, maar ook niet verder dan tot waar wij staan haha. Maar goed het begin is er hè.
Ach meid er zijn genoeg kinderen die pas met 18 maanden of nog later lopen, dat komt vanzelf hoor.

Nu ga ik mijn strijk eens doen. Ik heb er helemaal geen zin in, maar ja de plicht roept hè.

lfs Corina

T is echt rustig hier...
@miranda hoe is het bij jullie? Druk, of vind je het wel meevallen nu er een nieuw gezinslidje bij is gekomen? Zit je nog in al je kraamvisites? Hoop gekregen? Hopelijk gaat het met jezelf ook allemaal goed en kunnen we binnenkort hier weer wat zinnetjes van je lezen.
@Corina, alles goed bij jullie? Hoe is het met het lopen van Jelte? Heeft hij nu echt door gezet? Hoe bevalt je werk, nog steeds leuk?
Hier gaat het prima. Ik geniet van het mooie weer. Elke dag even met Nienke wandelen. Ook voor mij erg goed qua calorie verbranding haha. Van mij mogen de temperaturen hoger gaan worden hoor, heerlijk!
Nienke loopt nog niet maar daar maak ik me ook niet druk om hoor. Ze vind het kruipen nog veelste leuk haha. Ook fiets ik nu meer met haar nu het mooi weer is, heerlijk!!! Daar kan ik zo van genieten!
alleen drinkt nienke zo slecht melk. Hoe is dat bij jullie? Ben wel s benieuwd hoeveel ze nu drinken. Nienke dronk met de fles beter maar nu zit ze aan de tuimelbeker(ik wilde vd fles af en ook ging hij stuk dus dacht ik ga geen nieuwe meer kopen). maar nu drinkt ze s morgens een paar slokken over t algemeen en tussendoor bij haar fruit 2 a 3 slokken roosvice, dan bij haar broodje om 12 u ong 80 melk en s middags rond 3 u drinkt ze erg goed vaak wel 1 hele tuimelbeker(ong 150 cc). s avonds bied ik ook nog melk aan om 7 u maar die drinkt ze vaak ook niet echt... Wel om 6 u nog vla. hoe doen ze t bij jullie?
Nou, ze word wakker dus ik ga haar wassen/aankleden en daarna boodschappen halen.
Tot gauw!!!

xxx Ing

Hey meiden,

zo te lezen gaat bij jullie alles lekker door!! Heb hier het gevoel dat ik tijd tekort kom... Sorry dat ik al even niet meer ben geweest, maar de momentjes die ik voor mezelf heb probeer ik te rusten. Ben nog zo vermoeid... Net de carnaval weer achter de rug en dat merk je ook wel, hele dagen met de kids op pad....

Verder gaat het hier prima... We zitten nog volop in de kraamvistie en hebben ook nog heel veel te gaan!!
Noah en Dyon doen het gelukkig prima!!

Noah drinkt al best lang uit een tuitbeker en weet ook niet beter meer... Hij drinkt juist weer heel veel. ik denk wel 6 tot 7 bekers van 200 cc per dag!!
Hoop voor je dat ze snel beter gaat drinken...

Dyon wordt alweer wakker dus die ga ik maar even voeden.... ;-)
Kom snel weer even helemaal bijlkletsen!!!

xxx

Hallo!!!

@Ingrid: Bij ons is alles goed hoor. Bij jullie ook? Het lopen van Jelte gaat letterlijk en figuurlijk met stapjes vooruit. Hij kruipt nog steeds wel veel, maar kleine afstanden loopt hij steeds meer. Dus hij doet het lekker rustig aan haha.
Mijn werk bevalt nog steeds goed. Zo lang er maar genoeg klanten zijn haha. Maandagmorgen was het zo verschrikkelijk rustig dat je er gewoon naar van werd. Iedereen lag zijn roes nog uit te slapen van de carnaval denk ik. Maar goed we waren samen dus heb je gelukkig nog aanspraak.
Heerlijk hè dat mooie weer. Helaas is het vandaag alweer helemaal bewolkt. Dinsdag ben ik heerlijk met Jelte naar de Jumbo gefietst. Is heen en weer bijna 8 km dus een lekker ritje. Jelte zag je genieten. Zat steeds naar de eendjes en de koetjes te wijzen en te roepen: Daa, daa, daa! Zo grappig!
Jelte is een gemiddelde drinker denk ik. 's Morgens en 's avonds drinkt hij een fles pap van 220cc (melk met bambix). De ene dag drinkt hij 2 tuitbekers vol, maar de andere dag wel 4 of 5. Dat is heel verschillend. Gernald was ook een hele slechte drinker. Die moest je bijna dwingen, maar ja dat gaat ook niet. Ik ben zelf ook een hele slechte drinker dus ik snapte hem wel, ik drink buiten mijn melk bij het brood ook en een bakje koffie maar 1 of 2 glazen op een dag.
Oh trouwens, mijn vriendin vond je taart heerlijk! Ze hebben er eerst een paar foto's van gemaakt en 'm toen heerlijk opgegeten.

@Miranda: Je hebt gelijk hoor dat je je rust pakt op de momenten dat het kan. De 1e 3 maanden moet je goed op je rust letten. Ik vond het altijd de zwaarste tijd hoor. Je bent nog naar je ritme aan het zoeken en dan de gebroken nachten. Is Dyon wel een rustige baby? Komt ie 's nachts veel?

Groetjes Corina

Hoi hoi!

@corina, wat goed van Jelte zeg dat hij nu echt begint te stappen! Maar wat n zielig gezichtje had hij vd week toen hij gevallen was, is t mooi genezen? En ook nog s een schoen kwijt, zat ff niet mee in deze week hè?! Niet meer terug gevonden? Altijd balen zoiets!
Hoe is het trouwens met je kilo's ben je er nog mee bezig of niet meer? Hier gaat t super langzaam en de ellende is hier dan is er bv 2 kilo af in 3 wkn en dan heb ik n weekend vol verjaardagen en uit eten ofzo en dan zit het er zo weer aan! zo kwaad en frustrerend kan ik daar van raken. Ik vind het zwaar hoor, maar wil écht door zetten nu!! Ik ga elke dag een stuk wandelen met Nienke en 1x in de week s avonds met de buuf lopen of fietsen dus ik doe er op dit moment wel veel aan maar dat scheelt nu wel dat het zo lekker weer is! genieten hè met je kleintje op de fiets?!!

@Miranda, hoe is het bij jou? En je kindjes? Red je het een beetje? Wel druk zeker of vind je het meevallen? Komt hij 1 of 2x s nachts? Geef je nog steeds borstvoeding? Heb je nu een duowagen waar ze allebei in kunnen of niet? Lekker genieten vh weer hoor?!!!

Nou meiden, er lijkt hier schot in te komen met het stappen van Nienke!!! Ze loopt sinds gister helemaal alleen achter de loopkar!! Jawel, een begin is er, hoe trots kan je dan zijn hè?!! je staat letterlijk te klappen en te danssen in de kamer om haar te laten weten hoe knap het is hahaha. geweldig. Nou, het begin is er!!

Tot gauw maar weer!
xxx Ing.

Terug
Bovenaan