A
Anoniem
Guest
Kijk, bepaalde zaken begrijp ik wel, zeker waarom je niet meer mag roken en geen alcohol mag drinken. Ook begrijp ik dat er teveel vitamine A in leverworst zit, dus dat je daar voorzichtig mee moet zijn, maar wat ik bijvoorbeeld niet begrijp is waarom je geen (half) rauw vlees meer mag eten. Dit deed ik voor de zwangerschap ook altijd. Zonder problemen. Is dit nou echt omdat er eventueel een bacterie in zou kunnen zitten?' Daar is je maag toch wel sterk genoeg voor geworden inmiddels? En hoe zit het met het afweersysteem voor baby's? Wordt dat hier niet alleen maar sterker door?
Kijk, als het echt moet, omdat BEWEZEN is dat het beter is voor mijn kindje, dan laat ik het allemaal staan en hoor je mij niet klagen, maar ik heb gewoon af en toe het gevoel dat we een beetje doorschieten met z'n allen. Las vandaag een leuke kreet van Loesje:
'We moeten DE WAARHEID niet verwarren met de mening van de grote groep.'
Is het niet net zo bij een zwangerschap? Wie komt er met hele sterke argumenten? Wie kan mij overtuigen? Leg mij nou eens precies uit waarom ik bepaalde zaken niet zou moeten eten, drinken en doen?
Kijk, als het echt moet, omdat BEWEZEN is dat het beter is voor mijn kindje, dan laat ik het allemaal staan en hoor je mij niet klagen, maar ik heb gewoon af en toe het gevoel dat we een beetje doorschieten met z'n allen. Las vandaag een leuke kreet van Loesje:
'We moeten DE WAARHEID niet verwarren met de mening van de grote groep.'
Is het niet net zo bij een zwangerschap? Wie komt er met hele sterke argumenten? Wie kan mij overtuigen? Leg mij nou eens precies uit waarom ik bepaalde zaken niet zou moeten eten, drinken en doen?