WAARSCHUWING VOOR TUMMYTUB VAN VGZ!!

Beste Mamabo,

Mijn naam is Melvin en ik werk bij het Webcare team van zorgverzekeraar VGZ.

Graag komen wij in contact met u.

Stuurt u ons alstublieft uw klant en telefoonnummer naar klachtenwebcare@vgziza.nl. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groeten,
VGZ Webcare

Melvin.

VGZ betreurt ten zeerste wat er is gebeurd. We hebben dat mevrouw laten weten, en we hopen dat haar dochter snel weer volledig herstelt. Uit voorzorg heeft VGZ besloten de Tummy Tub voorlopig uit het VGZ-kraampakket te halen en te vervangen door een ander cadeau. We hopen dat onafhankelijk onderzoek zo snel mogelijk duidelijkheid biedt over de exacte oorzaak van het ongeval.

marielle, wat erg zeg wat er is gebeurt, ik wil je heel veel sterkte wensen met je keline meid en ook voor de restvan je gezin, geef het de tijd om het te verwerken en zoek er hulp voor want het is niet zomaar iets. hoop echt dat de kleine meid snel opknapt. dikke kus voor haar

Pff wat een verhaal ongelofelijk!!!

Ik hoorde het verhaal de eerste keer op een verjaardag en hoopte dat het een broodje aap verhaal was. Onze kraamhulp had er nog nooit van gehoord.
Wij durfde de tummy van VGZ ook niet meer te gebruiken en heb een ander tummy maar eerlijk ik heb hem op de grond staan en zit erbij ik durf hem niet op de standaard te laten.

Ik wens mama papa en de kleine meid heel veel sterkte en succes toe. Ik hoop dat dit trauma kunt verwerken. (tip voor de ouders als jullie daar aan toe zijn is EMDR dit helpt het allerbest tegen trauma en narre nachtmerries)

liefs Renate

Terug
Bovenaan