WAARSCHUWING VOOR TUMMYTUB VAN VGZ!!

Jeej,wat heftig zeg!ben een september 2010 mama en hadt die tummy tub ook in de VGZ doos zitten maar had er al 1 en heb hem weggegeven.
dat dit kan gebeuren!!!dat begrijp je toch werkelijk niet!!
heel veel sterkte en beterschap voor de kleine meid!
liefs sept 2010 mama.

Ben nu ruim 6 weken zwanger en ben benieuwd of die tummy tub straks weer in die kraamdoos zit!
waarschijnlijk dus niet meer nu je melding heb gemaakt
liefs.

Goedemorgen meiden!

We hebben straks om 10.00 al een afspraak met een advocaat. Deze was gebeld door een vriendin en heeft meteen contact met ons gezocht... Met hem gaan we overleggen wat we moeten en kunnen gaan doen. De media zal zeker opgezocht gaan worden!!! Er is al een landelijke melding gemaakt maar kraaminstellingen... Via Hyves en FB zijn er al vele mensen gewaarschuwd. Vrienden van vrienden enz. hebben mijn bericht gekopieerd en weer op hun eigen Hyves en FB gezet...

Zelf kan ik op dit moment alleen maar huilen... Zoveel verdriet dat dit is gebeurd... Vork me schuldig, terwijl ik weet dat ik er niks aan kon doen, kon het gewoon niet voorkomen... Maar toch... Het is bij mij gebeurd... IK heb haar in de tummytub gedaan.... Ze tussen mijn vingers weggegleden... Ik zie steeds het beeld voor me... Vannacht nachtmerries gehad, nu alweer wat uurtjes wakker... Moet het gaan verwerken, maar dat lukt denk pas als Feline wat opgeknapt is. Ze heeft er nu nog teveel last van... Misselijk (geeft steeds over) en wrs erge hoofdpijn... Zo zielig.. Een prulleke van 4 weekjes oud...

Hey meis,

Ik snap wat je zegt, maar meis voel je ajb niet schuldig. Jij hebt dat rot ding niet op de markt gebracht, je hebt hem cadeau gekregen bij je kraampakket. Juist dan mag je verwachten dat het 100% safe is. Probeer dat idee ajb uit je hoofd te krijgen, het is niet jouw schuld en daar ga je voor knokken! Voor jouw lieve kleine meisje en alle andere ukjes!!! Sterkte meis!

Liefs grote broer

hey Marielle,

ik kan me voorstellen dat je je rot voelt, maar het is absoluut niet jouw schuld!!!
het is toch verschrikkelijk dat zoiets gebeurt.
ik heb het zelf in mijn WWW op hyves gezet, dus hoop zo ook wat mensen te waarschuwen!!

heel veel sterkte en ik hoop dat Feline snel opknapt!!

liefs, Karin

Mochten jullie willen, kun je me toevoegen op Hyves of FB (Marielle Dingemans, Waalwijk) voor foto's van de tummy tub... Kan idd eventueel om andere te waarschuwen op Hyves of FB gezet worden... Veel vriendinnen hebben het ook op hun Hyves en FB gezet .... Zolang deze tub nog in de markt is moeten we als moeders zijnde elkaar waarschuwen...

Advocaat gaat VGZ, NATALIS (leverancier) & TUMMYTUB aansprakelijk stellen en dat ze uit de handel gehaald worden...

We wachten hun reactie af en als die niet naar verwachting is, zoeken we de media op!

Wij zijn geschrokken van het verhaal dat een van onze tummytubs in tweeën zou zijn gebroken en dat een baby van vier weken hierdoor op de grond zou zijn gevallen.

In de 16 jaar dat wij tummytubs produceren (we hebben er inmiddels 2 miljoen geleverd) is zoiets nog nooit voorgekomen. Al onze producten worden op alle mogelijke gebieden onderzocht, zodat ze aan de strengste veiligheidseisen wereldwijd voldoen.

Wij hebben de betreffende tummytub nog niet in ons bezit, maar zodra dat wel het geval is, zullen we deze door een officiële onderzoeksinstantie laten onderzoeken. Uiteraard is ons er alles aan gelegen om de exacte oorzaak van het ongeval te achterhalen. Zodra wij hier meer over weten, zullen we hierover communiceren.

We wensen de familie veel sterkte. Niet alleen als fabrikant maar ook als ouders leven we mee.

Tummytub International

Terug
Bovenaan