@grote broer, Feline heeft nog steeds pijn... Krijgt nog 3x per dag paracetamol.. Wil absoluut niet op haar ruggetje liggen (ze is vol op gaar rug en achterhoofd gevallen). Vandaag legden we haar d'r rug, begin te huilen en draaide naar haar zij.... Ze wil nu het liefste op haar buikje liggen, maar zo durf ik haar niet te laten slapen 's nachts..
Bowen heeft nu al 3 nachten nachtmerries... Roept hij heel hard om mij.. Hij heeft het er heel moeilijk mee... Wrs zullen we met hem naar speeltherapie moeten. Daar gaat hij weleens naar toe in periodes die wat moeilijer zijn, zoals de uitzendingen van papa.. Nou, dit is helemaal een aanslag op zijn gevoelige zieltje...
Mijn ontzettende roze wolk is gewoon zwart geworden... Ik kan het niet uitleggen wat het met je doet... 's nachts nachtmerries... Ik hoor haar dan steeds heel hard huilen... (is niet want ze slaapt dan...) ook zie ik haar steeds vallen... Vandaag badmoment... Dave had 't badje op de grond in de badkamer gezet. (niet op standaard en niet op haar kamer waar de val plaatsvond...) maar toch... Zo overstuur dat ik ging hyperventileren... Ook Feline vond 't niks... Die vond water zo lekker, maar nu zie je schrikacties van haar... Op 't moment dat ik 't nu lig te typen, rollen de tranen weer over mijn wangen... Ik kan gewoon niet uitleggen wat zoiets met je doet... Voel me echt nog steeds in en in rot... Deze tijd zou mooi moeten zijn en ik genoot zo enorm tot woensdag... Zo oneerlijk...
Fijn dat ik 't hier van me af kan schrijven.. Erover praten lukt niet meer... Wordt steeds zo overstuur, dat ik niks meer uit kan brengen...
Deze verwerking heeft tijd nodig en de huisarts heeft al gezegd dat ik er wrs hulp bij nodig ga hebben.