WAARSCHUWING VOOR TUMMYTUB VAN VGZ!!

Geachte heer/mevrouw van Tummytub International,

Ik neem aan dat u de klacht al door heeft gekregen via de leverancier Natalis...

Ik kan u op dit moment alleen berichten dat er een brief naar de fabrikant van Tummytub onderweg is..

Het is vreselijk wat er met ons kleine meisje gebeurd is... Dit mag een andere ouder en baby nooit meer mee maken...

Vriendelijke groet,

Marielle Dingemans

Ik vind de reactie van tummy tub heel erg netjes.
mijn complimenten.

Ook dat ze de moeite nemen te reageren op het forum.

Hopelijk wordt de oorzaak snel achterhaald om problemen in de toekomst te voorkomen.

Maar echt waar mijn complimenten voor de genomen moeite voor een reactie, daar kan menig firma een voorbeeld aan nemen.

Mamabo veel sterkte met alles en gezien de reactie van tummytub internationaal nemen ze het zeker serieus moet jou ook wel een prettig gevoel geven.

Wat een verschrikkelijk verhaal! Ik weet niet wat te zeggen, ik hoop alleen maar dat je meisje er weer helemaal bovenop komt, en vergeet jezelf niet! Dit is een flink trauma en daar moet je op een gegeven moment tijd voor nemen.

Heel sterk van je dat je aan andere babies denkt en dus alle vaders en moeders helpt bij het beschermen van onze kinderen!

Sterkte meis! En een dikke kus voor je baby!

@grote broer, Feline heeft nog steeds pijn... Krijgt nog 3x per dag paracetamol.. Wil absoluut niet op haar ruggetje liggen (ze is vol op gaar rug en achterhoofd gevallen). Vandaag legden we haar d'r rug, begin te huilen en draaide naar haar zij.... Ze wil nu het liefste op haar buikje liggen, maar zo durf ik haar niet te laten slapen 's nachts..

Bowen heeft nu al 3 nachten nachtmerries... Roept hij heel hard om mij.. Hij heeft het er heel moeilijk mee... Wrs zullen we met hem naar speeltherapie moeten. Daar gaat hij weleens naar toe in periodes die wat moeilijer zijn, zoals de uitzendingen van papa.. Nou, dit is helemaal een aanslag op zijn gevoelige zieltje...

Mijn ontzettende roze wolk is gewoon zwart geworden... Ik kan het niet uitleggen wat het met je doet... 's nachts nachtmerries... Ik hoor haar dan steeds heel hard huilen... (is niet want ze slaapt dan...) ook zie ik haar steeds vallen... Vandaag badmoment... Dave had 't badje op de grond in de badkamer gezet. (niet op standaard en niet op haar kamer waar de val plaatsvond...) maar toch... Zo overstuur dat ik ging hyperventileren... Ook Feline vond 't niks... Die vond water zo lekker, maar nu zie je schrikacties van haar... Op 't moment dat ik 't nu lig te typen, rollen de tranen weer over mijn wangen... Ik kan gewoon niet uitleggen wat zoiets met je doet... Voel me echt nog steeds in en in rot... Deze tijd zou mooi moeten zijn en ik genoot zo enorm tot woensdag... Zo oneerlijk...

Fijn dat ik 't hier van me af kan schrijven.. Erover praten lukt niet meer... Wordt steeds zo overstuur, dat ik niks meer uit kan brengen...

Deze verwerking heeft tijd nodig en de huisarts heeft al gezegd dat ik er wrs hulp bij nodig ga hebben.

hoi MamaBo...

lees al even mee.. ben zelf een mei moeder maar was in juni uit gereken en lees daar nog mee... heb je bericht ook zo veel mogelijk door gegeven....

heb zelf ook met mijn zoon in de ziekenhuis gelegen... en vond dat al vresselijk... hij is bijna van de medicijnen af na 6 weken...
maar kan nog niet eens goed voorstellen hoe jij je moet voelen!!! moet nog wel 100 keer erger zijn met de pijn die je haar zie leiden en dat je het heb zien gebeuren...

kijken elke dag even als er nieuws is... over Feline!!!

waarschijnelijk krijg je veel tips... maar daar dat het badderen zo moeilijk is... wilde ik mijn ervaring delen daar wij altijd met onze klein man douchen... heb ik vorig week een AQUAcarrier gekocht en deze gebuikt... vond het zelf geweldig... het is een soort wikkel draagdoek... die mee de water in kan... zo heb ik onze zoon van de week gewassen en kon in ook mijn zelf wassen...

verder kan ik me goed voorstellen dat je de klein niet op haar buik wil laten liggen... zelf doen we dit al wel sinds dat die 5 weken is... zo slaap die wel door anders kwam die heel veel... (wel kan die al sinds 2 a 3 dagen zijn hoofd van links naar recht draaien ook op zijn buik) hij slaapt wel bij onze op de kamer en over dag in de woonkamer... dus we zijn er altijd bij...

ik hoop dat jullie toch snel weer een beetje kunnen gaan genieten... de beelden zullen jullie nooit helemaal kwijt raken maar met zijn zullen ze naar de achter grond vervagen!!!

succes met alles en veel beterschap voor jullie klein meid!!

Talli mei moeder van Falko

Marielle,

Met kippevel lees ik je reactie, ik vind het zo naar voor je!!! Ik wou dat ik iets voor je kon doen, iets om je op te vrolijken, iets om je weer een beetje op die wolk te helpen, maar helaas kan ik dat niet... Hier moeten jullie zelf voor knokken. Ik kan niet meer dan mensen waarschuwen en dat is dan ook wat ik doe!

Ik hoop dat de pijn bij Feline gauw afneemt en dat Bowen weer rust in z'n lijf krijgt. Dat er gauw een periode aankomt dat jullie kids het goed doen en dat jullie dan ook weer een beetje kunnen genieten. Maar dit heeft tijd nodig, het klinkt zo makkelijk, maar ik snap dat dit beslist niet zo is, sterkte meis! Vooral lekker blijven schrijven meis en we denken aan je!

Liefs grote broer

Terug
Bovenaan