Wachtbank NOD 15 juli

<p>Hallo allemaal.</p><p>Ik ben Sarah, 32 jaar, 2de ronde, 2de kindje.</p><p>Ik had gisteravond een positieve ovu test. Zaterdagavond en vanmorgen fijn gehad met manlief en ik denk morgenavond ook nog wel.</p><p>Vandaag kreeg ik steeds meer buikpijn en 'vlinders' in de onderbuik, dus ik denk dat vandaag of vannacht mijn ei gaat springen. Ik verwacht dan mijn NOD rond 15 juli.</p><p>Ik heb me voor nu voorgenomen om niet voor NOD te testen. Maar of ik dat volhoud :) </p><p>Voor wie begint het wachten nu ook? Wie van jullie verwacht ook rond de 15de NOD? </p><p>Ik ben zó benieuwd. Bij mijn eerste zwangerschap was het in ronde 2 raak. Wie weet....</p><p>Groetjes Sarah</p>

31 jaar 2e kindje ronde 7 en een jaar bezig. Lange cyclussen. Nu al 4 dagen een knipperende ovulatie test van cb.  weet niet of er nog een vaste smiley gaat komen??‍♀️ vorige cyclus was 34 dagen en de keren daarvoor 38-134 dagen uitgaande van 30 dagen nu is de 15e mijn NOD.  Vorige  ronde niet ongesteld geweest, alleen maar een beetje bruine afscheiding dus weer nu niet of dit het was haha 

Hoi dames,

hier ronde 10 voor een tweede kindje.bij ons iets anders want ook deze hopen we te mogen krijgen via ivf. Na in oktober direct zwanger te zijn geraakt vanuit de eerste poging veel ellende erna. Nu alweer ronde 10 volgende week woensdag bloed laten prikken?? wat een ellende he het wachten!

Hoi! Hier ook ronde 2 voor een tweede kindje. Mijn NOD is 14 Juli, maar hoop ook even te wachten met testen. Kriebelbeestje en Happy s, jullie geduld wordt wel op de proef gesteld! Hopelijk snel positief nieuws.

Hier ronde 36 ongeveer...in januari een niche operatie gehad dus wij moesten 6 maanden wachten.Nu 12 juli NOD dus ik wacht graag met jullie mee  :)

@kriebelbeestje  wat heftig zulke lange cycli. Dan duurt wachten zeker extra lang als je niet weet wanneer je NOD moet verwachten. Ik hoop voor je dat het nog wat stabieler wordt?
@happy s  ik hoop voor je dat het nu wat makkelijker gaat. Lijkt me alleen al best zwaar als het niet vanzelf kan lukken. Zou fijn zijn dat het dan via ivf wat gemakkelijker gaat dan dat je ook daarbij nog eens veel ellende ervaart.

Ik hoop voor ons allemaal op een positief resultaat. 

sarahl ja klopt is het ook. Gebruik nu sinds vorige maand teunisbloemolie en toen had ik ineens 34 dagen dus hoop dat het deze maand weer helpt of ik word niet ongesteld, nog beter haha. Vandaag weer knipperende smiley, snap er niets van 

Terug
Bovenaan