Wachtbank NOD 15 juli

Ons kindje is nu 9 maanden. We zouden graag een klein leeftijdsverschil willen.
De ervaring uit onze omgeving is helaas dat een 2e soms flink langer op zich laat wachten en je zelfs de medische molen in brengt ookal was het bij de eerste meteen raak. 
Waren jullie de eerste x snel zwanger? 
Van mij mag komende week snel voorbij zijn, menstruatie en dan starten. Ookal snap ik dat de meesten juist niet op een menstruatie zitten te wachten haha. Voor jullie duim ik!

Ik heb sinds vandaag echt mega veel waterige afscheiding.. herkent iemand dit?
Ik vind het ook moeilijk om mijn geduld te bewaren tot volgend weekend.. pff 

Ik schrijf ook graag mee. Ik verwacht 14 jullie mijn NOD. 
Ik wil zo graag testen, maar durf het niet. Heb vorige maand een miskraam gehad, dus ben nu extra bang geworden. Maarja het is zoals het is.
Mijn zoontje is 7 maanden. Ook wij willen graag een klein leeftijdsverschil. Zal wel even pittig worden, maar dat komt wel goed.
Heel veel succes allemaal en laten we hopen dat er snel een positieve test voor ons allemaal komt ♡

Hier een tijdje niet meer op gekeken. Druk met andere dingen. Maar ben zo in mn hoofd bezig met zwanger willen worden. Pff. Van mij mag ook iedereen het wel weten, elke keer als ik ergens ben gaat het over zwanger zijn ( 4 van de 5 vriendinnen zijn zwanger) en dan drink ik maar een glaasje wijn om te laten zien dat ik niet zwanger ben. Maar voelt niet altijd even goed. Ben soms misselijk en soms pijn in mn buik dus heb zulke gemengde gevoelens. Donderdag weer na de arts in het ziekenhuis. Hoop dat ze iets kunnen zien als ik een echo krijg.  Heb uiteindelijk geen vaste smiley gezien. Alleen knipperende , daarna waren de testen op en ik dacht doei ga niet nog een keer 30 euro verspillen. Doe het wel op gevoel of wanneer we zin hebben. 

Hoi meiden.
Hier begint de spanning ook te stijgen. Wil er niet zo mee bezig zijn, maar ook ik denk steeds vanalles te voelen en vraag mij bij alles af of het een teken kan zijn. Ik had gisteren en vandaag een raar gevoel in mijn onderbuik. Aanwezig maar niet pijnlijk ofzo. Heel moeilijk uit te leggen. En af en toe dezelfde 'vlinders' in mijn onderbuik als bij de ovulatie. Alleen nu minder vaak, minder intens en zonder pijn. Mijn ovulatie was vorige week maandag. Pff hoop zó dat het al raak :)
Liefst zou ik al gaan testen, maar mijn NOD is pas volgende week maandag. Veel te vroeg natuurlijk. 
Hoe is het met jullie? Wat voelen jullie zoal?

Dag allen,

Schrijf ook graag mee, NOD echter pas 20 juli, maar ook ik zit dus op de wachtbank. Veel sterkte allemaal met het wachten!
Ik bid voor een positieve uitslag voor eenieder.

Ik heb sinds eind van de middag veel last van misselijkheid. Opeens let je op alles natuurlijk . Hoop dat het dit keer toch eens positiefs mag zijn. Spannende dagen 

MagicOne, is die afscheiding geen teken van een zwangerschap? Ik heb het bij mn eerste niet gehad, dus heb er geen ervaring mee, maar je leest t wel op internet..

Sjemm, hier heb ik vriendinnen die zo in ronde 2, 3 en 4 zwanger werden van de tweede. Dat geeft de burger moed!
Vannochtend begon ik net als jullie t ook wel spannend te vinden zo langzamerhand, maar vanmiddag werd ik ineens ongesteld! Ik had nog goede hoop op een innestelingsbloeding, maar het lijkt toch wel erg op mn menstruatie. Meh. Dat betekent dat ik een late eisprong, maar vroege menstruatie heb, heel vreemd. Volgens mij ben ik toch nog wel aan het 'ontpillen' van de borstvoeding. Dat werkte bij mij als supergoede anticonceptie, dus het zou niet raar zijn. Ahja, op naar ronde 3! 

Heel veel succes jullie allemaal en hopelijk regent het positieve tests komende week. Ik blijf nog wel meelezen hoor!

Terug
Bovenaan