Wachtbank NOD 15 juli

Hoi allemaal,

Ik schrijf ook graag mee. Sinds december bezig voor een eerst kindje, maar wegens onregelmatige cyclus nu ronde 6. De gyn heeft meegekeken deze ronde en maandag/dinsdag heb ik mijn eisprong gehad. 

Ik ben zo benieuwd of het deze ronde gelukt is! Ik ga volgende weekend ook een weekend weg met een vriendin en wil eigenlijk kijken of ik volgende week vrijdag of zaterdagochtend een test kan doen. Wat denken jullie?

Leuk dat we allemaal in dezelfde periode zitten en hopelijk mag het ons alle snel gegund zijn!

Wat betreft die ovulatietesten. Bij mij werken niet alle testen, maar ik had van ovulady op advies van de gyn gekocht (krengen zijn duur! 6 voor 30 euro!) en ClearBlue digital voor t geval die het ook doen en ik langer mee moet testen. Deze gaf eerst een negatief aan, vervolgens vruchtbare dagen, maar in het ziekenhuis zagen ze niks kwa follikel groei. 

Vorige week gekeken en maandag weer en toen deze follikel gegroeit was gaf CB ook een vaste smiley aan dus de CB werken niet helemaal zoals het moet, maar wanneer de eisprong is, is deze wel betrouwbaar. Ovulady werkt ook goed trouwens. Wellicht kan ik nog een andere test checken die goedkoper is , omdat ik mijn ovulatie pas had op dag 26..

Kriebelbeestje ik voel nog helemaal niks. Jij?
Bij mij wil dat trouwens niks zeggen hoor. Bij mijn dochter voelde ik ook niks geks. Ik heb toen een test gedaan omdat ik dacht een of twee dagen over tijd te zijn. Wist ik niet eens zeker omdat het in ronde 2 was en ik dus nog geen inzicht in mijn cyclus had. Dus gewoon maar afwachten. Ik denk maar zo; het is al bijna weekend en dan al heel snel maandag en die laatste week zal ook wel snel om zijn. Haha.
Trekken jullie het nog een beetje om af te wachten? Of voelen jullie al vanalles?

Haha Sarah, heel herkenbaar: 'Het is al bijna weekend en dan nog maar een weekje..' 

Ik probeer ook niet zo op signalen te letten in mijn lichaam, want bij mn zoontje merkte ik ook niks. Ik herinner me dat het echt ontzettend op elkaar leek qua gevoel in t begin: zwangerschap en menstruatie. Dus ik probeer er met positieve gevoelens ermee bezig te zijn, te fantaseren over de baby, beetje gezond te eten enzo. Er niet mee bezig zijn is echt onmogelijk, of hebben jullie de gouden tip?

Hi meiden, 
hoe gaat het met jullie geduld? Bij mij echt wel een beetje op... toch denk ik telkens wat zuur te hebben Maarja je lichaam kan je zo voor de gek houden.
Hebben jullie wel een acupunctuur geprobeerd hier hoor ik ook veel goede verhalen over? 

Hi ladies, 
Wil graag met jullie meeschrijven. Ik verwacht 15 juli mijn menstruatie en daarna beginnen we voor een tweede kindje. Spannend weer!
mijn cyclus is gelukkig vrij regelmatig, 28/30 dagen. 
Hou oud zijn jullie kindjes (voor degene die voor een 2e/3e gaan)?

Je lichaam kan je zo goed voor de gek houden dat ik niet eens meer durf op te letten wat ik allemaal voel..Ik heb dan de 12de mijn NOD nog 8 lange dagen haha.Maar wie denkt er wat te voelen?

Happy S, geduld komt en gaat met vlagen bij mij, ik ben vooral heel nieuwsgierig. Een drukke dag helpt zeker hier! Heb je veel afleiding? 

Sjemm: mijn zoontje is nu bijna 20 maanden. Een echte peuter inmiddels! En die van jou?

Hoi Sjemm...gezellig. Wat een spannende tijd hè?!
Wij hebben een dochter die in september 5 jaar wordt. We wilden eigenlijk wachten tot we ons huis gekocht en verbouwd hebben omdat we geen slaapkamer over hebben. Maar omdat we een groeiend eigen bedrijf hebben, willen we nog wachten met de koop en verbouwing. Dus nu hebben we het erover gehad dat we zolang naar een tijdelijke oplossing gaan kijken qua slaapkamers (ruimte genoeg) en dat we nu toch al wel heel graag voor een tweede kindje willen gaan.

Terug
Bovenaan