Wachtbank NOD 15 juli

Hier stukje over teunisbloemolie
https://www.oudersvannu.nl/zwanger-worden/hoe-zwanger-worden/teunisbloemolie-en-zwanger-worden/
Normaal gesproken rond periode van ongesteld worden heb ik veel last van onrustige huid. Maar deze ronde heb ik er weinig last van, hoe zou dit komen? Hebben jullie dit ook? 

Vandaag de NOD! Spannend! Al ga ik na vandaag niet meteen testen mocht ik vandaag niet ongesteld worden, kan altijd morgen nog. Als ik niet ongesteld word, test ik maandag pas. Tot nu toe opvallend dat ik juist hele zachte soepele borsten heb ipv van gespannen pijnlijke borsten die ik normaal altijd al een week voor NOD heb.. 

[quote quote=10224452]Hier stukje over teunisbloemolie Normaal gesproken rond periode van ongesteld worden heb ik veel last van onrustige huid. Maar deze ronde heb ik er weinig last van, hoe zou dit komen? Hebben jullie dit ook?[/quote]
Aah dankje, even lezen.
Ik heb precies hetzelfde! Nu dag 5 en nog steeds geen menstruatie :'(

@kriebelbeestje toen ik zwanger was van mijn zoontje was 1 vd eerste symptomen vd zwangerschap dat ik geen acne had vlak voordat ik ongesteld moest worden wat ik dus normaal wel vaak heb. Dus ik ben benieuwd.

Anky, ik hoop het haha.
Heb voor de rest weinig kwaaltjes. Soms steekjes in mn borsten. Over het algemeen weinig afscheiding nu ( sorry ) 
Weet niet wanneer ik weer wil testen. Ene kant wil ik hem meenemen op vakantie de andere kant ook niet. 

Ik zou dan juist wel testen. Als ik iets leuks op de planning heb staan en ik heb nog zo de hoop en het breekt op vakantie door ben ik gegarandeerd 2 dagen chagrijnig en verdrietig. Als ik test en ik weet dat het toch niet raak is, is de spanning er af. Kan ik voor dat leuke wat op de planning staat even mijn momentje om verdriet te hebben en leid de vakantie juist af en geeft weer een positieve boost. Maar dat is hoe het voor mij voelt.

Hey dames,
Hoe is het hier met de testen?
Ik ben inmiddels 8 dagen over tijd en gisteren een heel licht streepje (Etos test-point cassette en binnen 5 min). CB gaf vandaag aan niet zwanger..
Heb echt geen idee wat ik nu moet geloven. Morgen ochtend maar weer opnieuw testen.

Oh wat spannend MommyvanZ! Voorzichtig gefeliciteerd.. streepje is een streepje toch? Ze zeggen dat de cb ook behoorlijk ongevoelig is. Wie weet even een andere test proberen morgen? 
Had je ook een latere eisprong dat je nu pas positief test? 

Terug
Bovenaan