Wachtbank NOD 15 juli

Bij mij ook zo. Sinds vanmiddag krampen in mn buik. Ben de hele dag al chagarijnig pff. Arme vent en kind van mij ?. Hoop snel iets meer te zien/weten. Donderdag gaan we op vakantie dus dan weer een nieuwe poging tot testen doen mits ik niet ongesteld ben geworden. 

Hallo,
Ik ben nieuw hier en ik k heb even met jullie meegelezen.
Wij willen graag een kindje, dit is de eerste voor ons dus alles is nieuw.
In mei ben ik gestopt met de pil, daarna ontrekkingsbloeding gehad en 17 juni mijn eerste echte menstruatie. Ik had toen netjes een cylus van 28 dagen. Nu bezig mijn 2de ronde. Ik zou als het goed is gisteren mijn nod hebben, maar ik heb sinds gisteren heel minimaal bruin bloedverlies. Je hebt net een maandverbandje nodig maar daar is dan ook alles mee gezegd. Zo ook vandaag weer minimaal (2 plekjes bruin bloed).  Bij de eerste menstruatie had ik inderdaad ook voor mijn nod dat het begon met bruin slijm. Daarna ging het over na rood bloed. Maar hierbij voelde ik ook krampen en rugpijn. Nu heb ik geen krampen en heb ik niet zoiets van ik moet ongesteld worden. Herkennen jullie dit?

Hoi Lisa,
Ik heb dit ongeveer 6 a 7 cyclussen gehad. Heb zelfs een keer de huisarts gebeld om te vragen of dit wel Oke was. Ik verloor alleen maar bruine troep (sorry) wanneer ik dus eigenlijk echt moest menstrueren. Huisarts zei dat dit van de pil kan komen, deze heb ik 13 jaar geslikt. Ik moest ook echt flink ontpillen. Nu de laatste 3 cyclussen weer een volledige menstruatie gehad. Hoe blij je dan wel niet kan zijn met een menstruatie haha. 
Succes, komt vast goed! ?

Balen meiden! Hopelijk valt hier toch nog een positieve test..

@MommyvanZ, nee het was toch echt een menstruatie. Ik slikte teunisbloemolie tot de eisprong en ik denk dat mijn menstruatie daardoor te vroeg is gekomen. Deze ronde laat ik het staan en we zien wel! Ik sta er weer heel relaxed in: 't komt als het komt en hoe langer het duurt, hoe langer mijn zoontje exclusieve mama-aandacht krijgt. (ik gok dat ik deze houding vlak voor de volgende NOD weer kwijt ben..) Hopelijk wordt de test bij jou wel positief! Spannend, een indrooglijntje. Hou vol met even niet-testen en ik duim voor een knaller!

[quote quote=10224272]Bij mij ook zo. Sinds vanmiddag krampen in mn buik. Ben de hele dag al chagarijnig pff. Arme vent en kind van mij . Hoop snel iets meer te zien/weten. Donderdag gaan we op vakantie dus dan weer een nieuwe poging tot testen doen mits ik niet ongesteld ben geworden.[/quote]
Oohh zoo spannend ? hopen op een goede test vandaag! 
@sheranievbeek aahh dat is echt balen ?
@kersencake misschien moet ik het ook op deze manier bekijken haha. Maar wat is teunisbloem precies en wat doet het? Nog nooit van gehoord namelijk 

Terug
Bovenaan