Wachtbank NOD 15 juli

Ik ben helaas ook ongesteld geworden vandaag. Op naar ronde 9. M’n cyclussen beginnen nu eindelijk ‘normaal’ te worden. Afgelopen 3x was het 34,32 en nu 29 dagen dus daar zit verbetering in. 
Succes weer iedereen ????

Hey allemaal 
Ik wil graag mee praten ! Ik moet morgen 17 juli ongesteld worden.  Ik heb op 3 juli een positieve ovulatie test gehad en mijn man en ik zijn meteen gaan klussen . Is soms nog wel lastig omdat mijn man op de vrachtwagen rijdt en niet altijd thuis is . 
Ik ben nu met ronde 8 bezig van ons eerste kindje ik heb wel even moeite gehad met ontpillen heb elke keer onregelmatige cyclus  gehad. Laatste keer ovu test was wel echt zo duidelijk zo heb ik hem nog niet eerder gehad . Nu hopen dat me menstruatie uit blijft en snel een positieve test in handen heb !
Gr sheranie 

Donderdag m'n NOD, maar waar ik normaal wel altijd voel aan m'n borsten dat ik ongesteld moet gaan worden voel ik nu helemaal niks aan m'n borsten. Heb veel minder (gek he?!) afscheiding dan ik normaal heb en heb rond dag 6.7 en 8 na de eisprong menstruatiekrampjes gehad, zo'n zwaar gevoel. Met vlagen licht misselijk, eerder zo'n weeig gevoel. Ik wil mezelf niks wijs maken en wacht (niet geduldig) af tot donderdag. Blijft de menstruatie uit, test ik maandag pas want dan is m'n vriend weer thuis. Wil 't samen met hem doen. Spannend! 

Hey allemaal 
Ik ben nu met ronde 8 bezig en nadat ik 3 juli een knal positieve ovu test.  Nu dus wachten tot deze week mijn menstruatie begint.  Heb niet helemaal kunnen wachten dus vanmorgen 1 vroege test gedaan die was nog negatief helaas . Ik wacht het gewoon rustig af . Ben wel vanaf afgelopen vrijdag mega draaierig ben ik verder nog nooit geweest verder geen andere dingen aan mijn lijf te merken . Nu duimen draaien ook voor de andere dames . 
Groetjes sheranie 

Aahh echt zo balen dat jullie menstruatie begonnen is. Ik hoop echt dat het de volgende ronde raak is voor jullie allemaal.
@Kersencake er is nog hoop toch?
@de andere dames, ik herken echt veel in jullie verhalen qua symptomen ?
Ik ben inmiddels 3 dagen over tijd en nog steeds zijn de testen negatief, muv 1 test met een indroog lijntje. mijn man wordt inmiddels gek van mij. Zowel om mijn explosies als om de bakken geld die ik naar de Kruidvat breng om testen te kopen. Lijk wel verslaafd. Heb nu met mezelf afgesproken 2 dagen te wachten. Heb mijn man de testen laten verstoppen ? 
Ik ga echt duimen voor alle dames hier dat het snel raak is Of dat er een positieve test komt!

[quote quote=10224094]Helaas voel ik nu al wat krampjes in mijn buik wat betekend dat bij mij de menstruatie er aan zit te komen ? kan wel janken[/quote]
Hoeft niet per se je menstruatie te zijn hé. Tuurlijk, het kan zo zijn maar zwangerschap en menstruatie lijken veel op elkaar aan het begin. Ik moet morgen ongesteld worden en waar ik normaal een week van te voren al merk aan m'n borsten dat de menstruatie eraan komt, voel ik nu niks daarvan! Maar oooh wat een geduld moet je hebben, en nou is m'n man ook nog eens weg t/m zondag, dus blijf ik overtijd, test ik maandagochtend pas. 

Terug
Bovenaan