wachtbankje! Nog 1 week!

Hoi hoi,
Nu meer dames die nog eventjes moeten wachten voor hun Nod.
Mijn Nod is over een week. Maar bij alles denk ik JA zwanger! Ik probeer me nog streng toe te spreken van nee het is niet zo.... dus ik ben heel hard aan t duimen!

Ik zou het gezellig vinden als er iemand bij me op t wachtbankje komt zitten!
 
Gezellig!!
 
oooh spannend!
merk je al iets? 
Zijn jullie al lang bezig? 1e kindje?
Wij zijn bezig sinds vorig jaar oktober. Ben dit jaar al 2x zwanger geweest!
helaas mocht dit niet zo zijn!
maar ik voel me weer helemaal goed(dat heeft lang geduurd) 
en heb nu ook sterk het idee zwanger te zijn..
heb weer veel puistjes! Moe.. (nu klaarwakker haha) net wat maagzuur! Last aan m’n bil en achterkant boven been en ik heb z’n vol gevoel in m’n buik. Heel apart om te omschrijven . Ik durf t bijna niet hardop te zeggen omdat ik bang ben dat m’n lichaam me voor de gek houd. Dat is vaak gebeurd..  maar toch heb ik z’n gevoel.
wij hebben trouwens al wel een prachtige zoon die volgende maand 4 jaar word! En word morgen 28 jaar. 
 
 
Goedemorgen,
We hebben al 1 dochtje van 3,5 jaar we zijn nu zo'n 8 maanden bezig
 
Ja als nu naar me lichaam luister denk ik ook hartstikke zwanger.....maja dat heb ik ook al vaker gehad en toen bleek er niks aan de hand tezijn dusja.
Ik heb het de afgelopen week gehad elke nacht lag ik wakker heb 1 nacht gehad waarin ik super veel last had van maagzuur al een week lang pijnlijke borsten hele dagen futloos en kan om alles wel janken hahah.
Nog even een paar daagjes wachten
 
 
 
Goeiemorgen,
Ik moet nog tot het weekend wachten voor ik kan testen. Zit er wel aan te denken om één deze dagen een early test te doen. Ik voel aan alles dat ik zwanger ben, Maar ben ook bang dat mijn lichaam mij voor de gek houdt. Dit wordt dan ons 1e kindje. 
Super spannend dat lange wachten!
 
 
 
 
Hoi! Ik heb vermoedelijk a.s. donderdag mijn nod. Vind het weer super spannend. Dit zal ons 1ste wondertje worden als het mag lukken wat we heel graag willen. We zijn nu ruim 1,5 jaar bezig. Ik heb problemen met mijn cyclus dus gebruik clomid. Nu voor de 6de keer geslikt en ik hoop zo dat er geen 7de keer hoeft te komen.
Vind het vreselijk spannend, iedere keer weer, maar kan enkel maar afwachten. Ik ben trouwens 26 en mijn man is 28.
Wens jullie allemaal veel succes en een positieve test toe!
Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken maar dat is soms best moeilijk. Ergens heb ik zo'n gevoel van; het zou nu wel eens raak kunnen zijn....maar het blijft oppassen geblazen. 
 
Hi meiden,
Ik wacht ook mee: officiële NOD op 2 december (al is het bij mij een tijdje echt heel onregelmatig geweest). Heel herkenbaar al die signalen van jullie: je hoopt zo dat het raak is, maar houd er ook rekening mee dat het tussen m’n oren zit .... afwachten maar :)!
 
Terug
Bovenaan