wachtbankje! Nog 1 week!

Ingeee: spannend!! Heb je al t idee wat te voelen?
xwill: ja het kan ook allemaal komen door de naderende menstruatie. Ik heb een testje gewaagd.. niet dat ik hier verder mee kom haha ik denk zelf een tuur streep te zien en dan weer niet en dan weer wel.... dat was maandag . Wilde vnmorgen eigenwijs weer 1 doen.. maar vergeten... dus morgen ochtend kijken of ik er aan denk haha. Ik kan het niet laten...
maar hebbwel t idee dat m’n klachten weg zijn.....
kimy: dat heb ik ook! Ik was er bijna van overtuigd. Nu ben ik bijna overtuigd ongesteld te gaan worden... heel apart... wachten duurt zo lang!
Priskeendanae: begin je al wat meer te merken kwa kwaaltjes?
ik hoop het ook! Duim duim!
 
Mandiee gefeliciteerd!!!!
Nee heb verder nog nergens last van had ik bij de eerste ook niet
Had egt alleen zere borsten en wat moeilijker naar de wc kunnen maja als het daar bij blijft ben ik al blij?
Is er iemand van jullie die mee gaat aan moeder voor moeders?
Ik zelf namelijk wel morgen ochtend komen ze op gesprek.
 
 
 
Dankjewel!!
ikga denk ik wel mee doen, maar ik wacht eerst n echo Af.
ik ben dan nu voor de 3e keer zwanger dit jaar. En heb haar 2x af moeten bellen. Dus ik wacht t nog ff af :D
 
 
Goedemorgen dames,
 
voor de dames met een positieve test gefeliciteerd. 
 
Mijn NOD is morgen of maandag. Door een onregelmatige menstruatie weet ik niet precies wanneer die is. Dinsdag middag getest maar negatief mogelijk te vroeg getest.. symptomen zijn bij mij nu last van onderrug, borsten zijn gevoelig & buikpijn. Dit is voor mij dubbel want kan nu ook van de menstruatie komen. Nou is wel het geval dat mijn borsten zijn gegroeid. 
Ik had veel last van ‘vruchtbaar’ slijm na mijn eisprong. Tot aan gister dat het wat droger was en wat wit korrelig zalvig slijm was weten jullie wat dit kan zijn?
 
liefs
 
Jmdh, het kan vanalles zijn ik heb dat een keer gehad toen was ik zwanger en vorige maand had ik dat ook en was echt niet zwanger. Ik hoop voor je dat het raak is
 
Terug
Bovenaan