wachtbankje! Nog 1 week!

Hoi Mandiee leuk je weer tegen te komen op het forum. Ben blij dat je het weer positief inziet. GEFELICITEERD trouwens je bent jarig las is, erg grappig ik ook namelijk. Mijn nod is pas over 2 weken maar ik jou en de andere dames hier veel sterkte wensen met wachten en hoop voor jullie op veel positieve testen?
 
Hallo,
Ik hoop dat iemand van julile mij kan helpen..
afgelopen donderdag onbeschermde seks gehad met mijn vriend.
sinds sept gestopt met de pil.

nu doet mijn lijf sinds vrijdag heel raar.. krampen in mijn onderbuik, opgeblazen gevoel.. veel plassen.
het voelt heel raar.. kan de vinger er niet op leggen wat het is..
omdat ik nog nooit zwanger ben geweest weet ik niet wat ik moet voelen als je zwanger bent..
hoe was dit bij jullie?
wat voelde jullie toen jullie zwanger waren.

kan pas 7dec testen. mijn cyclus is 27dagen.
 
Kimy: spannend he dat wachten!
ik denk dat ik morgen ook z’n vroege test ga halen. Maar aan de andere kant wil ik me inhouden..... ma hoe?
Stefanie: ik duim voor je! Er niet aan denken is haast onmogelijk! Ik denk iets en dan zelf heel streng tegen me zelf; nee er is niks je word gewoon ongesteld XD.
Willx: Jaa je houd er wel rekening mee, maar toch ga ik bijna m’n eigen overtuiging geloven hahah ?
Dns: wat leuk je hier weer tegen te komen!! Hoe gaat het?
jaa ik ben jarig! 28 jaartjes jong geworden! Jij ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat grappig! Leuke dag gehad?
Ja ik ben heel blij dat ik weer goed in m’n vel zit!! 
Maar ondanks dat t nog 2 weken duurt is het wel het wachtbankje gaha dus blijf gezellig mee kletsen. Ik moet ook nog tot zaterdag op zondag...
Sasjeee: ik kan je er niet bij helpen. Mijn klachten (of de klachten die ik dacht dat het waren... fijn z’n lichaam) begonnen vaak pas een week voor Nod. Toen ik wel en niet. Zwanger bleek te zijn...
priskeendanae: waaaaaaaah!! Een streep is een streep toch! Maar ik snap je! Een zachte gefeliciteerd hihi! Gaaf hoor!
 
ik ga morgen denk ik ook een test halen. Ik kan me niet bedwingen!
Ik heb heel veel puistjes! Zeurderig tot pijn gevoel in m’n liezen en onderbuik. Z’n vol gevoel. Moe. Vandaag een beetje bruinig door m’n afscheiding. Ik kan niet meer nadenken, als ze wat tegen me zeggen sla ik het niet op. Last van mn rug.. wel kunnen huilen! M’n borsten lijken gevoelig...
ik maak me zelf gek.. ik hoop natuurlijk dat t positief is. Ma t zou me niks verbazen dat t mis is. T ligt er zo boven op haha ma als negatief is dan blijf ik hopelijk weer een beetje redelijk haha
zou best leuk verlaat verjaardags cadeautje zijn haha
 
 
Hi meiden,
Ik duim met jullie mee! Mijn nod is 8 december. 
Dat wachten is zo spannend nu.. 
@priskeendanae: Gefeliciteerd!! 
 
 
Hi meiden,
Jeeeej! Wat leuk dat er al een positieve test is! Nu de rest nog :). Iemand ondertussen al een early test gedaan of hebben jullie geduld? Ik probeer mezelf niet te gek te maken maar denk wel vaak op een dag: hoe LEUK zou het zijn als het nu gewoon raak is?! Durf er niet teveel over na te denken, maar herken wel jullie ervaring met een zeurderig gevoel in je buik, emotioneel en vooral: pijnlijke borsten...maar ja, een naderende ongesteldheid kan zoiets ook veroorzaken natuurlijk. Ik duim iig voor ons!
 
Hey allemaal,
Super dat de test positief Is! :)
Ik wacht toch tot zaterdag met testen, mijn vriend zegt we doen het samen. Daar heeft hij natuurlijk wel gelijk in. Dus toch maar geen early test. Voor mijn gevoel heb ik ineens minder symptomen. Dus ben echt in twijfel!!
Eerste week na de eisprong landt van hoofdpijn, eventjes misselijk, lage onder rug pijn, raar gevoel in mijn buik en constant moe.
Deze week lijken die symptomen allemaal verdwenen, nu alleen wel constant moe en pijnlijke borsten.
Dus ik weet het ook niet meer. Wachten duurt zo lang! Haha! Iedereen succes met wachten. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hey allemaal,

Super dat de test positief Is! :)

Ik wacht toch tot zaterdag met testen, mijn vriend zegt we doen het samen. Daar heeft hij natuurlijk wel gelijk in. Dus toch maar geen early test. Voor mijn gevoel heb ik ineens minder symptomen. Dus ben echt in twijfel!!

Eerste week na de eisprong last van hoofdpijn, eventjes misselijk, lage onder rug pijn, raar gevoel in mijn buik en constant moe.

Deze week lijken die symptomen allemaal verdwenen, nu alleen wel constant moe en pijnlijke borsten.

Dus ik weet het ook niet meer. Wachten duurt zo lang! Haha! Iedereen succes met wachten. 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Terug
Bovenaan