wachtbankje! Nog 1 week!

Lieve Susanne,
Ik begrijp heel goed dat je jaloerse gevoelens hebt als andere iets hebben wat jij heel graag wilt.
JE moet jaloerse gevoelens goed onderscheiden van iemand anders iets niet gunnen.
Zolang jij het je vriendinnen gewoon gunt, is er helemaal niks mis met jaloerse gevoelens.
Als de gunfactor in de weg gaat zitten, heb je iets om serieus over na te denken.

En wat fijn dat je man zo liefdevol reageerde.
Ik voel zeker spanning, maar denk dat dat in mijn geval gezonde spanning is.
Is dan ook pas de 1e ronde, dus kan me heel goed voorstellen dat die spanning elke ronde een beetje toeneemt.


Ik hoop ook echt heel erg voor je dat het volgende maand raak is.
ik ga onwijs voor je duimen.

Veel liefs!!
 
Ah, wat vervelend voor je Susanne. Ik kan me je teleurstelling heel goed voorstellen, zeker na zo’n lange periode proberen en het gegeven dat je nu een IVF traject in gaat.
Ik denk dat al die gevoelens die je beschrijft heel normaal zijn hoor. Ze zijn best herkenbaar voor mij. Ik kan me ook heel erg irriteren aan mensen die zo makkelijk praten over zwanger worden/zijn, nadat ik een miskraam heb gehad.
Bij mij is vandaag helaas m’n menstruatie ook begonnen. Op de een of andere manier had ik het ook wel een beetje verwacht. Daarom was de teleurstelling misschien niet al te groot. Ook was dit weer de eerste ronde na mijn miskraam en had het wel super snel geweest als het gelijk weer raak was.
Wie weet wat de komende maand ons te wachten staat en kunnen we het nieuwe jaar met mooi nieuws beginnen! 
 
Terug
Bovenaan