wachtbankje! Nog 1 week!

Hee mandie, 
Wat heftig! Was je niet volledig uitgeput?
Ik ben hier nog steeds niet ongesteld geworden, vanmorgen weer een negatieve test. Echt blanco. Gisteravond en vanmorgen voelde ik ook gezeur of krampen meer. Vanmiddag en net wel weer af en aan. Bizar. Ik ben twee keer overtijd geweest en beide keren was ik zwanger.(helaas 2x mk) Maar ik had toen wel direct een positieve test. Ik weet het niet meer. Ik denk dat ik toch tot het weekend ga wachten. Beetje duur ook, al die testen.. ondertussen knijp ik em elke keer als ik naar de wc moet. En is het elke keer zo'n opluchting als er niets is. Vannacht niet gedroomd en omdat ik vanmorgen ook geen krampen had wist ik zeker dat t mis was. Ik laat t je weten dit weekend. 
Groetjes, susanne
 
 
@mandiee, lijkt me wel erg vervelend om zo lang misselijk te zijn zeg! Hopelijj valt het deze zwangerschap mee.
 
@jlh, die onzekerheid is zenuwslopend he! Hopelijk dit weekend een positieve test voor jou.
 
Morgen is mijn nod, maar wil eventueel pas vrijdagochtend testen. Ik heb nog steeds totaal geen gevoel zwanger te zijn, misschien alleen wat vermoeider. Alhoewel dit ook gewoon door drukte kan komen. Heb ook niet echt het gevoel ongesteld te worden ofzo. We blijven afwachten.
ik hoop zo dat het raak is voor iedereen!
 
Hoi Lady's!

 

Spannend allemaal zeg, lijkt me lastig Priskeendanae, als je je zo voelt maar negatief test, bah! Hoop dat je het weekend goed door komt en maandag een mooi roze streepje ziet!

 Jlh, succes zeg, balen he?! Maar blijf positief, makkelijk gezegd, ik weet het.

Mandiee gefeliciteerd zeg!!!

 

Ik heb 3 dagen geleden een test gedaan en jawel, een heel licht roze streepje. Gisteren een CB en daar stond zwanger 1-2 op! Nooit verwacht dat ik nu alweer zwanger zou zijn. 15 september curettage gehad na een MA met 11 weken, vruchtje was al gestopt na 7,5 weken. Vandaag VK gebeld, 5 januari echo, ben dan 8 weken als het goed is.. Ik durf bijna niet blij te zijn omdat ik het zo spannend vindt! 

Vrijdag ga ik trouwen, hoe kan ik dit ooit verborgen houden voor mijn vrienden en familie ;-)  

Ik wens jullie allemaal een mooi roze streepje toe!
 
Hoi sanneKP!
Wat geweldig nieuws, en je gaat trouwen èn zwanger! Gefeliciteerd! Ik wens je een hele mooie liefdevolle dag toe! Met een extra big smile!
Hier dag 31.. vanmiddag waren de steken scherper en had ik vanmiddag ook inieminie roze slijm. Maar het zet niet door. Nog steeds een negatieve test. Ziet er niet goed uit hè?.. of hebben meer meiden dit gehad, overtijd, negatieve testen, roze slijm en toch zwanger? Ben een beetje radeloos aan het worden... :(.
 
Gefeliciteerd sanneKP!
hier vandaag m’n NOD. Nog niet ongesteld geworden, toch al wel getest, maar deze was negatief helaas.
 
@jlh, ik denk dat de verleiding wel groot is, maar ik ga proberen tot zondag te wachten. Ik heb deze week al €30 aan testen verspild, hahaha! Dus ik probeer me in te houden
 
Spannend dames! 
Ik snap dat t dan prijzig word. Ik heb in dat jaar ook heeeeel veel testen erdoor heen gejaagd . Daarom steeds maar action testen gekocht.. ik hoop snel te horen dat jullie een mooie test hebben!!
 
Terug
Bovenaan