Wachtbankje ??? (oktober)

[quote quote=10494014]Iemand ervaring met de action early? Aangezien ik net positief getest heb en ik nu een beetje onzeker ben of dat hij echt positief is. https://ibb.co/D1kz4hz[/quote]
Gefeliciteerd!! ?
 
[quote quote=10494110]Nog steeds niet ongesteld na die ‘bruine afscheiding’…. Ook geen positieve test. Wel ontzettend last van gevoelige borsten en buikpijn. Ach dinsdag is m’n NOD.. dus zal wel ongesteld worden! https://ibb.co/jT8vNyR[/quote]
Kan nog alle kanten op dus. Ik duim voor je ?
 
 
 
[quote quote=10494022]Wow Dais, hartstikke positief! Gefeliciteerd!!! En natuurlijk ook voor Eerste Avontuur! super nieuws. Hoeveelste ronde was dit voor jou?[/quote]
Dankjewel! Dit is onze eerste zwangerschap en we begonnen begin juli met proberen. Echter was m'n cyclus helemaal van slag door de Corona vaccinaties. Afgelopen maand voor het eerst ovulatie testen gebruikt en daarmee dus gelijk raak? Was ziekig en aan de antibiotica dus had het niet verwacht. Bizar hoe snel t is gegaan eigenlijk 
 
Hoi allemaal! Kan ik me nog aansluiten? ?? spannend voor iedereen, en gefeliciteerd @eersteavontuur!
mijn nod is 16 oktober. Nog een week wachten dus. Ik was in maand 3 zwanger, werd helaas een miskraam ?. We hebben toen 2 maanden niets gedaan, want was best heftig. Ik was 2 maanden blijven bloeden en testen bleven stijgen, dus ze dachten bbm, maar gelukkig niet.
Nu weer in ronde 2. Cyclus is anders sinds de miskraam, dus daardoor te laat begonnen met ovutesten deze maand. Maar voelde het heel erg, dus hopelijk in goede moment geweest!
symptomen:
- ovulatiebloeding ineens (weird?) en zieke drang seks. Daarvoor en erna gelukkig geklust
- 6 dagen later bizarre steken in tepels, de hele dag. Wilde er eigenlijk de hele dag aan krabben. Zo voelde het ook toen ik zw was, maar het bleef nu bij 1 dag
- wakker liggen in de nacht om geen reden. Had ik toen ook.
- nu 9-8-7 dagen voor nod zwaar verkouden. Lag gister gevloerd, overdag 3 uur geslapen en vooral keelpijn, neus dicht en benauwd. Maar soms ook ineens overgeefvlaag. Geen corona. Ik had precies dit toen ik zw was, ben namelijk nooit verkouden eigenlijk. 
- 7 dagen voor nod lage rugpijn (ook dat had ik toen) en ineens veel zin in seks. 
- enige wat ik toen ook had en nu (nog) niet is een innestelingsbloeding. 
Ohhh ik heb al een test gedaan, veel te vroeg natuurlijk. Negatief. Dus ik wacht nu tot de nod-dag..
Houden jullie het nog vol met wachten?
 
 
Hej allemaal...
wat is het toch spannend he!!!

Voor de gene die mijn verhaal niet kennen: wij hebben een stilgeboren dochtertjes (met bijna 28 weken zwangerschap). 10 maanden later kregen wij ons zoontje. Afgelopen eind mei hebben wij een miskraam gehad, hiervan was ik met ronde 1 zwanger. Daarna 2 maanden rust gehouden, op advies van gynaecoloog. Nu weer begonnen en bezig voor ronde 3. Alle zwangerschappen waren met ronde 1 of 2 raak...... zal het deze keer dan ronde 3 zijn???
 
[quote quote=10493960]Neee nog niet getest. Maar las dat (mocht dit) na de innestelingsbloed nog wel 4 dagen kan duren voor je Hcg hoog genoeg is om te testen... dus als dit zo blijft doorgaan ga ik dinsdag testen ?[/quote]Hoe is het nu? Ik verlies inmidddls een heel klein beetje bloed. 8 uren een inlegkruisje in gehad vannacht en zaten 3 drupjes in ? twijfel of ik alsnog ga testen zo….
 
[quote quote=10494189]Hoe is het nu? Ik verlies inmidddls een heel klein beetje bloed. 8 uren een inlegkruisje in gehad vannacht en zaten 3 drupjes in ? twijfel of ik alsnog ga testen zo….[/quote]Had alleen donderdag wat bloed. En vrijdag wat afveeg bruin maar nu niks meer te bekennen ??‍♀️
 
Terug
Bovenaan