Wachtbankje ??? (oktober)

[quote quote=10494317] Ooh balen. Hiet net wat spotting en bruine afscheidng gehad. Heb ik nog nooit eerder gehad dus ben benieuwd of menstruatie eerder is of dat het positief nieuws is ?[/quote]
Helaas lijkt gewoon dat mijn menstruatie 4 dagen eerder besloot te komen deze maand. Op naar de volgende ronde.
 
Na veel meelezen en kijken toch ook maar besloten een keer te reageren. Hier al een zoontje van ruim 3 en nu voor de 3e ronde bezig voor een 2e. 
Hier ook altijd enorme drang om te testen en vorige keren echt spierwit en daarna gewoon op de normale dag ongesteld geworden. Mijn cyclus is heel erg regelmatig, dus eigenlijk gewoon stom om ervoor te testen :p
Mijn NOD voor deze keer is komende woensdag de 13e. Aangezien ik op woensdag altijd vroeg weg moet voor m'n werk, wilde ik er niet op wachten en heb ik dus gisteren al getest XD (heel goed aan m'n eigen voornemen gehouden, maar niet heus). Maar daar leek echt een tuurstreepje op te komen! Manlief zag hem ook. Aangezien ik nog maar 1 test in huis heb, probeer ik me nu in te houden tot donderdagochtend om dan nog een keer te testen. 
Voel nu echt vanalles in m'n lijf, maar geen idee of dat dan echt voor een zwangerschap is, of omdat ik mezelf nu voor de gek hou. Als het echt wat is, is het nog zo pril en kan het ook zomaar niet blijven plakken. 
 
Goedemiddag dames,
Ik lees en leef met jullie mee! Afgelopen juni mijn spiraal laten verwijderen. Na 2 weken ongesteld. De ronde daarna gelijk zwanger geworden. Helaas is dat geëindigd in een miskraam. Nu weer afwachten. Mijn NOD is 20 oktober. 
Voor degene die zwanger zijn van harte gefeliciteerd! Ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap toe. Voor degene die ongesteld zijn geworden hoop ik dat het snel raak mag zijn! 


 
 
Sinds dit weekend veel buikpijn. En sinds gister middag hele gevoelige tepels zaterdag is mijn nod dus heel spannend ik denk dat ik woensdag maar een test ga doen
 
Hebben jullie ooit een horizontale streep gehad ipv verticaal? Is me vanochtend overkomen een dikke horizontale streep. Keek naar de verpakking stond niks over een horizontale streep. Alleen een verticale moest te zien zijn als je in je vruchtbare periode zit. Ga later vandaag nog eens testen.
 
Terug
Bovenaan