Na veel meelezen en kijken toch ook maar besloten een keer te reageren. Hier al een zoontje van ruim 3 en nu voor de 3e ronde bezig voor een 2e.
Hier ook altijd enorme drang om te testen en vorige keren echt spierwit en daarna gewoon op de normale dag ongesteld geworden. Mijn cyclus is heel erg regelmatig, dus eigenlijk gewoon stom om ervoor te testen 😛 .
Mijn NOD voor deze keer is komende woensdag de 13e. Aangezien ik op woensdag altijd vroeg weg moet voor m'n werk, wilde ik er niet op wachten en heb ik dus gisteren al getest XD (heel goed aan m'n eigen voornemen gehouden, maar niet heus). Maar daar leek echt een tuurstreepje op te komen! Manlief zag hem ook. Aangezien ik nog maar 1 test in huis heb, probeer ik me nu in te houden tot donderdagochtend om dan nog een keer te testen.
Voel nu echt vanalles in m'n lijf, maar geen idee of dat dan echt voor een zwangerschap is, of omdat ik mezelf nu voor de gek hou. Als het echt wat is, is het nog zo pril en kan het ook zomaar niet blijven plakken.