Wachtbankje ??? (oktober)

[quote quote=10505450]Gefeliciteerd en wat leuk! Fijn dat je vroeg positief kon testen Nadine.

wachten duurt lang he? 
spannend bibi! Hopelijk is t positief ? 

ik wacht nog tot begin december.... cant wait! Misschien sinterklaascadeautje ?
 [/quote]Ohh dat zou een leuk sinterklaascadeautje zijn!
Mijn Nod is op mn verjaardag ?

Ben sinds vanmiddag opeens erg moe en gewoon algehele malese.. vanavond op mn werk er alles uit gegooid ?
Laatste keer dat ik moest overgeven was met de zwangerschap van mn dochter ?
 
Oeh dit lijkt op zwangerschapkwaal... spannend. Geen vroege test in huis? 
Zal leuk verjaardagscadeau zijn! K hoop iig voor je dat t geen buikgriep is.. hoe reageer je dan op collega's als ze achter zijn gekomen dat je alles eruit had gegooid?? ik vertel iig mn collega's niet dat we zwanger willen worden.
 
 
 
[quote quote=10505606]Oeh dit lijkt op zwangerschapkwaal... spannend. Geen vroege test in huis? 
Zal leuk verjaardagscadeau zijn! K hoop iig voor je dat t geen buikgriep is.. hoe reageer je dan op collega's als ze achter zijn gekomen dat je alles eruit had gegooid?? ik vertel iig mn collega's niet dat we zwanger willen worden.
 
 [/quote]Nee helaas geen test in huis. Ik werk in de zorg en zijn niet altijd tegelijk op 'kantoor' dus die hebben niks gemerkt ? Was inmiddels al 22.00 uur..
Vanmorge nergens last van ? maar nu weer einde middag wel weer wat misselijk en erg moe...
Maandag maar even test halen.
 
Terug
Bovenaan