Wachtbankje ??? (oktober)

Hier de 17e of 18e mijn NOD. Heelveelste ronde maar de 3e ronde met letrozol 5mg (heb pcos, hebben voor de letrozol lang geprobeerd in mijn eigen cyclus maar die is gemiddeld tussen de 7 weken en 5 maanden, vandaar ook de tel kwijt in welke ronde we nu zijn). De 2e ronde met letrozol 5mg was ik zwanger, maar dat ging mis met 5 weken... ik kan nu dus heel goed vergelijken hoe ik me voelde toen het niet raak was en toen het wel raak was met letrozol. het ene moment voel ik me echt alsof het niet raak is, het andere moment denk ik 'hee hier had ik de vorige keer toen t raak was ook last van!' En ik vind het allemaal zo spannend omdat het vorige keer mis ging, straks is het raak maar gaat het weer snel mis... daarom durf ik voorlopig echt niet te testen, wil niet voor niks blij zijn!! Met pcos is kans op miskraam groter en met mijn familiegeschiedenis ook, dat helpt niet mee. 
1 heel raar symptoom trouwens, weet niet of iemand dit herkent, maar een soort pijnlijk gevoel down under, vooral met afvegen na het plassen? Dat had ik toen ook, nooit eerder zo gehad? Iemand die dit herkent ?? Dat heb ik nu dus weer.
Pijnlijke borsten heb ik altijd na eisprong, dus dat zegt niks, maar toen het raak was gingen mijn tepels ook pijn doen, dat is (nog) niet weer zo.... haha lekker overanalyseren hier! 
 
Hi ladies, na even wat rust van het forum toch weer aan het meelezen en nu dus schrijven. Wij proberen voor ons 2e kindje, 5e ronde nu. NOD 18 okt (ongeveer). Weinig hoop voor deze maand want volgens mij hebben we mijn ovulatie gemist en zijn we te vroeg gestopt met gezellig maken. Maar wie weet. 

@Desy, kan misschien zijn dat de inkt gewoon is doorgelopen? In principe moet je het resultaat baseren op de al dan niet aanwezige verticale streep. 
 
Hi Dames
Mijn NOD is op 20 oktober.
Al redelijk snel last van symptomen zoals; menstruatie krampjes, steken in mijn hoofd en lage rugpijn. Ook mijn borsten zijn gevoelig,
maar dit heb ik elke maand, zodra ik ongesteld moet worden. Zondagavond toen ik opstond had ik een hele felle steek in mijn buik, dat heb ik nog nooit eerder ervaren. Spannend! 
We wachten het af! Succes allemaal? 
 
Deze maand in mijn eerste echte cyclus na stoppen met de pil in augustus. Nu een paar dagen aan het testen met ovulatietesten. Helaas nog geen tweede streepje, wel een heel licht streepje maar nog geen verhoging lh te zien. Nod zou ongeveer 28e moeten zijn. We vrijen standaard minimaal 1x per 2 dagen, dus bang dat ik mijn ovulatie mis, hoef ik niet te zijn. Maar ik hoop wel elke ochtend een dikke streep te zien... 
Gr. Irene 
 
@nadine @marie

Ik ook 20 okt NOD
Zo spannend. Ik kan ook niet wachten tot ik kan testen. Weten jullie wanneer je eisprong is geweest? Ik heb getest, had 9 okt een positieve ovulatietest. Dus ik wacht zeker tot na het weekend met testen.
 
Ik zie dat mijn nod verkeerd op het lijstje staat. Is 17/18-10. 


Zijn er al meiden met symptomen? Hier nauwelijks. Wel al een paar dagen zere plek rondom mijn stuit.. en last gehad van mn darmen. 
 
Terug
Bovenaan